Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 276 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Zeer benieuwd naar The Abyss op bluray maar ook getriggerd door de zin "30th anniversary Aliens bluray" release 13 september. Betekent dat ik mijn Alien antology box kan vervangen?
    Het zou me niet verbazen als de 30th Anniversary Edition van Aliens dezelfde disc bevat als die reeds verkrijgbaar is, maar in een andere verpakking. We zullen het binnenkort weten.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het zou me niet verbazen als de 30th Anniversary Edition van Aliens dezelfde disc bevat als die reeds verkrijgbaar is, maar in een andere verpakking. We zullen het binnenkort weten.
    Idd, volgens geruchten is er enkel een nieuw interview toegevoegd en zou deze dan nog via streaming te bekijken zijn.

    The Abyss mag wel eens komen. Ze praten al jaren over een release en wordt telkens verplaatst. Net als True Lies.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  3. #53

    Standaard The Abyss 4K UHD (and True Lies) ?

    James Cameron geeft een tipje van de sluier.....

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...r-bluray/39736
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #54

    Standaard

    op die 2 films aas ik al jaren, zou echt top zijn!

  5. #55

    Standaard

    Over The Abyss bestaat al een topic: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...yss-op-blu-ray. Samenvoegen en hernoemen?

  6. #56

    Standaard

    Ik geloof er onderhand niks meer van....tot ze daadwerkelijk hier in huis liggen.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Over The Abyss bestaat al een topic: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...yss-op-blu-ray. Samenvoegen en hernoemen?
    W

    Wat jij wil, hier staat 4K bij........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    W

    Wat jij wil, hier staat 4K bij........
    Daarom samenvoegen en hernoemen. Er zijn gedurende de jaren al een aantal topics aangemaakt voor deze titels en om nu bij elke uitspraak van Cameron een nieuw topic te openen is ook weer wat overdreven. Ik heb deze "update" gezien in de FB Live chat en deze was nu nou ook weer niet zo wereldschokkend. In het eerdere topic gaf hij tenminste nog wat technische updates over de productie.
    Ik zal het doorgeven aan de mods, lijkt we wel een goeie om voor deze Cameron titels een apart en overkoepelend topic te maken met alle updates erin gedurende de jaren.

  9. #59

    Standaard

    Een sprankje hoop, zal het er dit jaar toch van komen ?:

    Volgens "Geek Gab twitter" staat The Abyss geplant voor augustus dit jaar:

    bron: https://bluray-disc.de/blu-ray-news/...ltra_hd_bluray
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #60

    Standaard

    Laten we het hopen, maar ik neem het nieuws vooralsnog met een flinke buslading zout....er hebben in de jaren al zoveel quasi aankondigingen en releasedata de revue gepasseerd dat ik me afvraag of het überhaupt nog gaat gebeuren...

  11. #61

    Standaard

    In een (erg interessant) interview eind vorig jaar op Space.com bevestigde Cameron zelf in ieder geval al dat de transfer gereed is: James Cameron recounts 50 years of cinematic art in lavish 'Tech Noir' book (exclusive).

    Space.com: "The Abyss" is often a neglected Cameron classic that was a pioneering film in so many ways. What can you tell us about concept art created for it and will there be a high-definition 4K transfer at some point?

    Cameron: Yeah, we finished the transfer and I wanted to do it myself because Mikael [Salomon] did such a beautiful job with the cinematography on that film. It is truly, truly gorgeous cinematography. That was before I started to assert myself in terms of lighting and asking the cinematographer to do certain things. I'd compose with the camera and choose the lenses, but I left the lighting to him. He did a remarkable job on that movie that I appreciate better now than I did even as we were making it.
    So I just recently finished the high-def transfer a couple of months ago so presumably there’ll be Blu-rays and it will stream with a proper transfer from now on. I appreciate what you said about the film. It didn't make much money in its day, but it does seem to be well-liked over time. The designers were basically Ron Cobb on the one hand, and Steve Burg on the other, who was lead designer of the NTIs, the non-terrestrial intelligence, the look of their city and bodies and faces. Steve was a guy that I worked with on "Terminator 2" after that. He was quite young at the time and fairly new to design.

  12. #62

    Standaard

    Is het dan eindelijk zover:

    BREAKING: JAMES CAMERON CONFIRMS THE ABYSS IS COMING TO 4K ULTRA HD BY MARCH 2023

    bron: the digital bits https://thedigitalbits.com/columns/m...ts/121022-1900

    Eerst zien dan geloven maar 'The Digital Bits' is een betrouwbare site.
    Hopelijk is het waar en zal True Lies snel volgen.







    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #63

    Standaard

    In een interview deze maand in het tijdschrift Empire had hij het over 'soon.'

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    In een interview deze maand in het tijdschrift Empire had hij het over 'soon.'
    Dat interview is een stuk langer geleden gedaan, bovenstaand nieuws van The Bits kwam van dit weekend...een stuk recenter dus.
    Bill Hunt van TheDigitalBits is echt een aansprekende naam binnen het fysieke BD/UHD wereldje dus als hij die nieuws als officieel post dan mag je daar echt wel iets van verwachten.

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoe lang hebben we niet lopen klagen over wanneer hij een keer op BD zou uitkomen? Nu maar wel hopen dat het om de extended edition gaat, maar dat zal vast wel, toch?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Hoe lang hebben we niet lopen klagen over wanneer hij een keer op BD zou uitkomen? Nu maar wel hopen dat het om de extended edition gaat, maar dat zal vast wel, toch?
    De meeste uitgaven op UHD bevatten nou net niet de Extended Versie, maar je mag altijd blijven hopen natuurlijk... Hopelijk heeft JC zich juist met deze uitgave ook net zoveel bemoeid als met zijn films in de bios. Echter bieden de transfers en de uitgaven van T2 weinig hoop, want bij die kreeg de extended versie geen uitgave op 4K...

  17. #67

    Standaard

    T2 is waarschijnlijk buiten James Cameron om uitgebracht, ik verwacht dat The Abyss echt wel de director's cut gaat krijgen, en goede kwaliteit beeld en geluid.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #68

    Standaard

    We gaan het allemaal zien. Eerst maar eens de officiële aankondiging vanuit de distributeur afwachten, met daarna de officiële specs. Als ik deze kan bestellen en hij is verzonden dan geloof ik het pas echt

  19. #69

    Standaard

    Zijn deze titels niet van Fox en dus van Disney? Naar mijn weten wel en zoals we inmiddels weten brengt Disney in Nederland als zo ongeveer enige land in de wereld nagenoeg niets meer uit en zeker niet in 4K.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mrjohn Bekijk bericht
    Zijn deze titels niet van Fox en dus van Disney? Naar mijn weten wel en zoals we inmiddels weten brengt Disney in Nederland als zo ongeveer enige land in de wereld nagenoeg niets meer uit en zeker niet in 4K.
    Klopt, maar ik was er al allang vanuit gegaan dat ik deze zou moeten gaan importeren ....4K UHD en zeker backcatalogue is in NL eerder uitzondering dan regel geworden...ik verwacht dat er tussen nu en een (paar) jaar alle labels stoppen met het uitbrengen van 4K in Nederland...

  21. #71

    Standaard

    Niks is veel gezegd. De laatste Marveltitels kwamen ook uit in 4K met NL ondertitels, andere titels van Fox dan weer niet (The Last Duel bvb.)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Niks is veel gezegd. De laatste Marveltitels kwamen ook uit in 4K met NL ondertitels, andere titels van Fox dan weer niet (The Last Duel bvb.)
    Die Marvel-titels waren geen officiële NL-uitgaves...

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Die Marvel-titels waren geen officiële NL-uitgaves...
    Waarom stond er dan Nederlandstalige tekst op de hoes?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Waarom stond er dan Nederlandstalige tekst op de hoes?

    Het zijn Benelux-uitgaven, maar niet officieel voor de Nederlandse markt. Tenminste, bij aankondiging niet, ik zie dat Bol ze nu wel als reguliere uitgaven verkoopt (eerst waren het Import-titels). In elk geval tel ik ze niet want het persbureau van Disney doet er geen promotie voor en kondigen ze ook niet aan als officiële NL releases. Hetzelfde als Heat 4K, ook een Benelux-uitgave (zie voorkant hoes) maar dan zonder NL ondertiteling en tekst.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Het zijn Benelux-uitgaven, maar niet officieel voor de Nederlandse markt.
    Als ze niet voor de Nederlandse markt bestemd zijn, voor welke dan?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •