Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 276 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik kan niet tegen dat getreuzel om niets. Het gaat ook nog minstens 2 jaar duren voordat we de extended editions van LOTR te zien krijgen op BR hoor.
    Nou ben ik een aardige filmliefhebber. Ik heb de LOTR extended editie. Waarom moet ik die ook nog eens op blu ray hebben? Ik bedoel: het is een schitterende uitgave die het onderste uit de kan haalt qua dvd.
    Ik snap dat niet: er is een goede uitgave waar men kan van genieten, moet alles meteen weer op blu ray. Toch best raar in deze tijd van recessie: men klaagt dat het leven steeds duurder wordt, maar kan tegelijkertijd niet wachten om geld uit te geven aan iets onbenulligs als een bluray terwijl van die film al een goede uitgave is die ook nog eens goedkoop is in vergelijk met wat die blu ray zal gaan kosten.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Films als Titanic, Jurassic Park, Scarface, Lord of the Rings? Blu Ray? Daar hebben de producenten nog nooit van gehoord. Oeps, we zijn 16 jaar te laat met het uitbrengen van de Blu-Ray. Ik denk dat ik Titanic pas op BR zie als er een nieuw medium op de markt is.
    Het duurde bij dvd ook jaren voordat de populaire films uitgebracht werden (die toen al uit waren, voor de films die toen in de bioscoop verschenen telt dat niet). En natuurlijk gaan ze niet alle populaire films allemaal in een keer uitbrengen, dat snap je zelf toch ook?
    Bovendien zijn er al zoveel goede films uit op Blu-ray, maar de meeste mensen kijken alleen naar wat ze nog niet hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Bovendien zijn er al zoveel goede films uit op Blu-ray, maar de meeste mensen kijken alleen naar wat ze nog niet hebben.
    Klopt helemaal, of zijn we al weer vergeten dat bij velen Godfather 1-3, Braveheart, Forrest Gump, Casablanca, the Green Mile en Band of Brothers alweer staan te pronken in de kasten

    Wees blij dat ze niet alles ineens releasen in een jaar. Wat is er dan nog te wensen... plus als ik nu al die lijsten zie bij sommigen betwijfel ik of ze dan nog geld voor hun vaste lasten gaan overhouden haha.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik kan niet tegen dat getreuzel om niets.
    Dat is niet om niets Dat heet marketing. Ze verkopen liever aan een grote afzetmarkt een BR waar de vraag inmiddels zeer groot naar is (bijvoorbeeld over een tijdje Titanic, dan dat ze nu voor een relatief kleine afzetmarkt Titanic erin gooien, en tegen de tijd dat de markt groter is, is ook deze titel alweer verdwenen in grabbelbakken... you do the math.

    Waarom denk je dat ze The Exorcist al tijden niet meer bijdrukken. Juist, om weer grote vraag te creëren voor de Blu Ray. Disney en George Lucas gebruiken deze strategie al sinds jaar en dag.

  5. #30

    Standaard

    Het werkte goed voor Braveheart zat ook iedereen op te wachten, en kijk eens hoe die verkoopt.

  6. #31

    Standaard

    Eerlijk antwoord?
    Omdat je dan de film op bijna de originele 2K resolutie hebt en de visuele pracht nog beter tot z'n recht komt.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Nou ben ik een aardige filmliefhebber. Ik heb de LOTR extended editie. Waarom moet ik die ook nog eens op blu ray hebben? Ik bedoel: het is een schitterende uitgave die het onderste uit de kan haalt qua dvd.
    Ik snap dat niet: er is een goede uitgave waar men kan van genieten, moet alles meteen weer op blu ray. Toch best raar in deze tijd van recessie: men klaagt dat het leven steeds duurder wordt, maar kan tegelijkertijd niet wachten om geld uit te geven aan iets onbenulligs als een bluray terwijl van die film al een goede uitgave is die ook nog eens goedkoop is in vergelijk met wat die blu ray zal gaan kosten.

  7. #32

    Standaard

    Laten we het ontopic houden hier, zolang er geen nieuws is over een mogelijke release van Titanic en/of the Abyss heeft het weinig nut om in dit topic te posten. We hebben immers al een algemeen topic over het 'welke film zie jij graag op Blu-ray verschijnen', daar kan naar hartenlust gediscussieerd worden.

  8. #33

    Standaard

    Het is natuurlijk niet meer dan een gerucht, maar Fox haalt de DVD van Titanic uit de collectie. Vanaf eind deze maand zal de titel tot eind 2012 niet meer te koop zijn (m.u.v. de nog reeds bestaande voorraad).
    Het lijkt er dus op dat eind 2012 Titanic opnieuw gereleased gaat worden en het zou me dan heel erg verbazen als er dan ook niet een Blu-ray Disc van gaat komen.
    Nogmaals, het is maar een gerucht
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het is natuurlijk niet meer dan een gerucht, maar Fox haalt de DVD van Titanic uit de collectie. Vanaf eind deze maand zal de titel tot eind 2012 niet meer te koop zijn (m.u.v. de nog reeds bestaande voorraad).
    Het lijkt er dus op dat eind 2012 Titanic opnieuw gereleased gaat worden en het zou me dan heel erg verbazen als er dan ook niet een Blu-ray Disc van gaat komen.
    Nogmaals, het is maar een gerucht
    Ze wachten tot 2012 als de wereld zinkt......... vergaat :wink:

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Het is natuurlijk niet meer dan een gerucht, maar Fox haalt de DVD van Titanic uit de collectie. Vanaf eind deze maand zal de titel tot eind 2012 niet meer te koop zijn (m.u.v. de nog reeds bestaande voorraad).
    Het lijkt er dus op dat eind 2012 Titanic opnieuw gereleased gaat worden en het zou me dan heel erg verbazen als er dan ook niet een Blu-ray Disc van gaat komen.
    Nogmaals, het is maar een gerucht
    Titanic stond dacht ik gepland voor een Blu-ray release dit jaar. 2012 zou ik wel erg laat vinden voor een Blu-ray release.
    The future is Blu

  11. #36

    Standaard

    ik wacht ook wel op beide titels
    nog gn nieuws?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #37

    Standaard

    Titanic gaat waarschijnlijk op blu-ray verschijnen in 2012 als het 100 jaar geleden is dat het schip zonk, dit zijn de woorden van James Cameron die de film in hetzelfde jaar in 3-D wil uitbrengen in de bioscopen.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #38

    Standaard

    nog zo lang
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Eerlijk antwoord?
    Omdat je dan de film op bijna de originele 2K resolutie hebt en de visuele pracht nog beter tot z'n recht komt.
    ik denk niet dat LOTR in 2k geschoten is hoor, gewoon 4k wat normaal is voor film

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Russo Bekijk bericht
    ik denk niet dat LOTR in 2k geschoten is hoor, gewoon 4k wat normaal is voor film
    Maar de 'digital intermediates' zijn gedaan in 2K.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #41

    Standaard

    Ik las op The Digital Bits dat The Abyss helaas pas in 2013 op Blu ray komt :

    And in other news, this would normally go in The Rumor Mill, but it's easier to just post it here: We've been checking with our industry sources and have confirmed that 20th Century Fox is definitely planning to bring director James Cameron's The Abyss and True Lies to Blu-ray at long last. Sources tell us that the hope is to do a big promotion with the titles sometime next year. Why the wait? Cameron is a pretty busy guy these days, so these things take time. (Hey, when was the last time you tried diving to the deepest point in the ocean?) Nevertheless, rest assured that the two long-awaited films are definitely coming to Blu in the not-too-distant future.

    Bron : Digitalbits.com

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik las op The Digital Bits dat The Abyss helaas pas in 2013 op Blu ray komt :

    And in other news, this would normally go in The Rumor Mill, but it's easier to just post it here: We've been checking with our industry sources and have confirmed that 20th Century Fox is definitely planning to bring director James Cameron's The Abyss and True Lies to Blu-ray at long last. Sources tell us that the hope is to do a big promotion with the titles sometime next year. Why the wait? Cameron is a pretty busy guy these days, so these things take time. (Hey, when was the last time you tried diving to the deepest point in the ocean?) Nevertheless, rest assured that the two long-awaited films are definitely coming to Blu in the not-too-distant future.

    Bron : Digitalbits.com
    Tja, we zullen met zijn allen nog wat geduld moeten uitoefenen
    Home Cinema Gear: Samsung Series 8 50" Plasma - Philips BDP7600 - Sony BDP S350 - Marantz SR5003 AV Receiver - Telenet Digicorder - Sennheiser RS 130 Wireless Headphone - Bang & Olufsen Red Line 140 Front Speakers - Focal SW700 V Subwoofer - 2x Focal 700 V Rear speakers - 1x Focal 700 V Center speaker

  18. #43

    Standaard The Abyss in 2017?




    “We’ve done a wet-gate 4K scan of the original negative, and it’s going to look insanely good,” Cameron said. “We’re going to do an authoring pass in the DI for Blu-ray and HDR at the same time.”
    He said to expect that some time early next year. In the meantime, the 30th anniversary “Aliens” DVD/Blu-ray hits shelves Sept. 13.
    Bron: Variety

  19. #44

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik hoop het.
    Lijkt me een mooie film, al heb ik hem nooit gezien (afgezien van de trailer). Maar dan mag ie True Lies ook wel eens uitbrengen na 22 jaar . Maar leuk dat deze dan uit gaat komen.

  21. #46

    Standaard

    Ik ben benieuwd of deze er nu echt aankomt....is al tijden één van de meest gewilde titels waarvan het bijna onbegrijpelijk is dat die niet eerder op BD is uitgekomen.

  22. #47

    Standaard

    Ik hoop wel dat beide versies van de film en de docu Under Pressure, Making The Abyss erop komt.

  23. #48

    Standaard

    De Bioscoop versie draaid al een paar jaar op de HD=RV betaal kanalen.

    Hopelijk is de nieuwe scan een verbetering en bevat die ook de SE versie met nieuwe CGI
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik hoop wel dat beide versies van de film en de docu Under Pressure, Making The Abyss erop komt.
    Een docu die zeker zo goed is als de film zelf, die ook één van mijn persoonlijke favorieten is. Alleen al de muziek !!!

    Kijk er enorm naar uit. En hopelijk True Lies ook.

  25. #50

    Standaard

    Zeer benieuwd naar The Abyss op bluray maar ook getriggerd door de zin "30th anniversary Aliens bluray" release 13 september. Betekent dat ik mijn Alien antology box kan vervangen? En waar blijft T2?
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 2 van 12 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •