Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 323 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik reken absoluut niet op een release in Nederland dan wel een release met NL subs.
    Misschien in Duitsland?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Misschien in Duitsland?
    Denk het wel, zoals ik ergens anders postte denk ik dat ze de strategie van Prey (en Avatar 2) aanhouden.

  3. #128
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben blij dat de releasedatum in maart is en niet op 1 april is, want je kunt bijna niet geloven dat deze titels ooit nog zouden verschijnen. Ik heb niet de hele draad gelezen, maar hoop wel dat het de extended edition is van The Abyss, want dat is de enige versie die ik wil hebben.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #129

    Standaard

    Top, ik kijk al uit naar Aliens ! Daarnaast The Abyss en True Lies.

  5. #130

    Standaard

    Deze lijst met uitgaven is niet te vergelijken met Prey en de MCU Tv-series, want daar staat o.o. ook Duits op. Gezien hier geen Duits op staat en Duitsland momenteer de grootse Fysiekmarkt heeft zal er wel iets Europees komen en Titanic heeft ook NL sub op de EU uitgave die in jan 2024 (US dec 2303) uitkomt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik denk dat je de release strategie een beetje moet gaan vergelijken met die van Prey vwb in welke landen deze is uitgebracht en met welke specs. Ik denk dat ze die lijn ook voor deze titels gaan volgen. Ik reken absoluut niet op een release in Nederland dan wel een release met NL subs.
    "A man's got to know his limitations", ...

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Deze lijst met uitgaven is niet te vergelijken met Prey en de MCU Tv-series, want daar staat o.o. ook Duits op. Gezien hier geen Duits op staat en Duitsland momenteer de grootse Fysiekmarkt heeft zal er wel iets Europees komen en Titanic heeft ook NL sub op de EU uitgave die in jan 2024 (US dec 2303) uitkomt.
    Het gaat om release strategie, niet om de inhoud van de verschillende uitgaven (trouwens, Prey US heeft geen Duits erop staan). Groot verschil
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 17-11-2023 om 12:28

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ben blij dat de releasedatum in maart is en niet op 1 april is, want je kunt bijna niet geloven dat deze titels ooit nog zouden verschijnen. Ik heb niet de hele draad gelezen, maar hoop wel dat het de extended edition is van The Abyss, want dat is de enige versie die ik wil hebben.
    Zowel The Abyss, Aliens en Avatar krijgen elke bestaande cut op de 4K schijf dit keer. Cameron heeft het zelf mogelijk gemaakt dat dit allen 100 gig discs zijn EN allen Dolby Vision bevatten. Ongelofelijk!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nou, als je het over de duvel hebt! Bron: https://thedigitalbits.com/columns/m...ts/111523-0659
    Wauw, wat een heerlijk nieuws! Thx voor sharing.
    Zal ik dan werkelijk voor het eerst eens iets fysieks aanschaffen om af te spelen in mijn PS5?
    Of zal alles dadelijk gewoon weer op Disney+ te zien zijn?

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    (met release datum 30 juni 2025 ).
    Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die datum maar een placeholder is.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik durf er mijn hand voor in het vuur steken dat die datum maar een placeholder is.
    Ik ook

  12. #137

    Standaard

    Ik mag hopen dat het niet de definitieve covers zijn van The Abyss en Aliens.....

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat het niet de definitieve covers zijn van The Abyss en Aliens.....
    Ik ook niet, maar het zijn wel de covers die overal gebruikt worden...maar goed, dat zegt nog niks. Maar ik voel er veel voor om de de 4K&BD discs van The Abyss in de R1 CE DVD te stoppen, en die in de grote VHS SE box, en die van Aliens stop ik in de dikke BD SE case.

  14. #139

    Standaard

    Geen NL ondertitels op de EU UHD Prey.
    Staat ook niet meer in de boven opgegeven site.


    Productgegevens


    • Beeldverhouding ? : ? 2.39:1
    • Leeftijdsclassificatie ? : ? Vanaf 16 jaar
    • Productafmetingen ? : ? 13,5 x 1,7 x 17,2 cm; 180 gram
    • Regisseur ? : ? Trachtenberg, Dan
    • Mediaformaat ? : ? Breedbeeld, 4K
    • Looptijd ? : ? 1 uur en 40 minuten
    • Publicatiedatum ? : ? 8 december 2023
    • Acteurs ? : ? Midthunder, Amber
    • Ondertitels: ? : ? Duits, Engels, Deens, Frans, Italiaans, Noors, Zweeds, Fins
    • Taal ? : ? Italiaans (Dolby Digital 5.1), Frans (Dolby Digital 5.1), Duits (Dolby Digital 5.1)
    • Studio ? : ? Walt Disney / LEONINE
    • ASIN ? : ? B0CJLJ7S4Y
    • Aantal disks ? : ? 1

    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #140

    Standaard

    Ik vraag me wel af waarom dit topic sticky is. Heeft iemand daar een antwoord op?
    The future is Blu

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ik vraag me wel af waarom dit topic sticky is. Heeft iemand daar een antwoord op?
    Ja, omdat dit uitgaven zijn waar veel over zal worden gediscussieerd en ik er daarom extra aandacht aan wil geven dmv een sticky.

  17. #142

    Standaard

    Ontopic, Bill Hunt van TDB heeft de digitale 4K versies besproken, en die zijn niet zonder haken en ogen (behalve The Abyss misschien)...

    https://thedigitalbits.com/item/aliens-2023-digital-uhd
    https://thedigitalbits.com/item/true...23-digital-uhd
    https://thedigitalbits.com/item/abyss-2023-digital-uhd

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Geen NL ondertitels op de EU UHD Prey.
    Staat ook niet meer in de boven opgegeven site.


    Productgegevens


    • Beeldverhouding ? : ? 2.39:1
    • Leeftijdsclassificatie ? : ? Vanaf 16 jaar
    • Productafmetingen ? : ? 13,5 x 1,7 x 17,2 cm; 180 gram
    • Regisseur ? : ? Trachtenberg, Dan
    • Mediaformaat ? : ? Breedbeeld, 4K
    • Looptijd ? : ? 1 uur en 40 minuten
    • Publicatiedatum ? : ? 8 december 2023
    • Acteurs ? : ? Midthunder, Amber
    • Ondertitels: ? : ? Duits, Engels, Deens, Frans, Italiaans, Noors, Zweeds, Fins
    • Taal ? : ? Italiaans (Dolby Digital 5.1), Frans (Dolby Digital 5.1), Duits (Dolby Digital 5.1)
    • Studio ? : ? Walt Disney / LEONINE
    • ASIN ? : ? B0CJLJ7S4Y
    • Aantal disks ? : ? 1

    Wordt vandaag geleverd, dus dan check ik even.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #144

    Standaard

    ''...Given that True Lies has never appeared on US Blu-ray—aside from an Italian import release and cable/streaming HD presentations''

    Dacht toch even dat het een Spaanse release was.

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    ''...Given that True Lies has never appeared on US Blu-ray—aside from an Italian import release and cable/streaming HD presentations''

    Dacht toch even dat het een Spaanse release was.
    In Amerika kennen ze het verschil niet tussen Spanje en Italië.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    In Amerika kennen ze het verschil niet tussen Spanje en Italië.
    Dat blijkt wel

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Wordt vandaag geleverd, dus dan check ik even.
    Inderdaad,.geen nl subs. Prey UHD.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  23. #148

    Standaard

    Ik heb Bill Hunt niet hoog zitten, maar als ik dit bij True Lies lees word je toch niet vrolijk:
    Photochemical grain has been greatly reduced, though not eliminated entirely, while fine detail has been “enhanced” algorithmically. There are also occasional shots throughout the film that appear to have had a bit of old-school noise reduction applied, but it’s hard to be sure if it’s actual DNR or simply just that the Park Road process has been a little too heavy-handed in places.

  24. #149

    Standaard

    Er zijn al screenshots van de US streaming versie beschikbaar en daar zie je duidelijk halo's rond personen en objecten.
    Iets wat we in het DVD tijdperk "edge enhancemend" noemde. Oftewel digitale verscherping na DNR

    In eerste aanblik ziet het er wel redelijk tot goed uit, maar het ziet er gelijk ook kunstmatig/digitaal en niet organisch/filmisch uit...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb Bill Hunt niet hoog zitten, maar als ik dit bij True Lies lees word je toch niet vrolijk:
    Photochemical grain has been greatly reduced, though not eliminated entirely, while fine detail has been “enhanced” algorithmically. There are also occasional shots throughout the film that appear to have had a bit of old-school noise reduction applied, but it’s hard to be sure if it’s actual DNR or simply just that the Park Road process has been a little too heavy-handed in places.
    "A man's got to know his limitations", ...

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    In eerste aanblik ziet het er wel redelijk tot goed uit, maar het ziet er gelijk ook kunstmatig/digitaal en niet organisch/filmisch uit...
    Dit lees ik ook als voornaamste conclusie bij True Lies en Aliens. De transfers zien eruit alsof de films recent zijn gemaakt. Het punt is denk ik dat we niet gewend zijn om deze films zo te zien. We zijn gewend om (vooral Aliens) met een grove en duistere beeldkwaliteit te bekijken. En als die er ineens een stuk scherper en helderder uitziet (misschien een beetje té) dan vinden we dat raar. True Lies natuurlijk ook, want die is niet eens officieel op BD verschenen. The Abyss krijgt deze conclusie ook, en omdat deze ook alleen maar op DVD is verschenen ben ik wel benieuwd hoe ik deze ga vinden. Ik ga in elk geval geen enkele bestaande uitgave wegdoen.

Pagina 6 van 13 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •