Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 323 worden weergegeven.
  1. #201
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb de VS-versie in bestelling staan, maar inmiddels is de NL-versie ook te bestellen. Mijn gevoel zegt VS-versie houden, maar is er al bekend of ze anders zijn los van de subs. Het gaat mij in ieder geval om the Extended Edition in de beste kwaliteit. Ik neem verder gemakshalve aan dat beide versies op de diss staan, al hoeft de bioscoopversie voor mij niet eens.

    Wellicht al beantwoord hier, maar heb niet de hele draad goed gevolgd...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb de VS-versie in bestelling staan, maar inmiddels is de NL-versie ook te bestellen. Mijn gevoel zegt VS-versie houden, maar is er al bekend of ze anders zijn los van de subs. Het gaat mij in ieder geval om the Extended Edition in de beste kwaliteit. Ik neem verder gemakshalve aan dat beide versies op de diss staan, al hoeft de bioscoopversie voor mij niet eens.

    Wellicht al beantwoord hier, maar heb niet de hele draad goed gevolgd...
    Verschil zal alleen de ondertiteling zijn. Zie bijvoorbeeld deze Franse site: https://www.dvdfr.com/dvd/f301757-ab...t=autocomplete

  3. #203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Verschil zal alleen de ondertiteling zijn. Zie bijvoorbeeld deze Franse site: https://www.dvdfr.com/dvd/f301757-ab...t=autocomplete
    Op DVDFr staat wel dat er op de franse editie 2 versies op de schijven staan ( de biuscoop versie en de Extended versie).

    Helaas kan ik dar nergens vinden voor de NL Release
    Laatst aangepast door TifKag : 05-03-2024 om 10:32

  4. #204

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Op DVDFr staat wel dat er op de franse editie 2 versies op de schijven staan ( de biuscoop versie en de Extended versie).

    Helaas kan ik dar nergens vinden voor de NL Release
    Gezien het feit dat de NL uitgave Franse sub en dub heeft, zal de inhoud van de schijfjes hetzelfde zijn, deduceer ik.

    Vendor Services Nederland. The Abyss

  5. #205

    Standaard

    Ik durf zelfs te voorspellen dat alles aan de Nederlandse uitgave identiek zal zijn aan de Franse uitgave, tot aan de cover aan toe.

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik durf zelfs te voorspellen dat alles aan de Nederlandse uitgave identiek zal zijn aan de Franse uitgave, tot aan de cover aan toe.
    Dat ben ik niet met je eens. Ik heb veel Franse Disney/FOX releases van het afgelopen jaar en die hebben vaak een slipcover in het Frans, die niet bij de Nederlandse uitgave zit.

  7. #207

    Standaard

    Als die extra disc met extra's er maar bij zit.

  8. #208

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat ben ik niet met je eens. Ik heb veel Franse Disney/FOX releases van het afgelopen jaar en die hebben vaak een slipcover in het Frans, die niet bij de Nederlandse uitgave zit.
    Dan ben ik niet zo goed in voorspellen dan ik dacht.

  9. #209

    Standaard

    Volgens een bericht op Blu-ray.com is de release van zowel The Abyss, Aliens als True Lies met een paar dagen uitgesteld.

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Volgens een bericht op Blu-ray.com is de release van zowel The Abyss, Aliens als True Lies met een paar dagen uitgesteld.
    We wachten al heel wat jaren, dus die paar dagen kunnen er ook wel bij .

  11. #211

    Standaard

    In de tijd dat we wachten kunnen we naar deze foto staren die geplaatst is op de Facebookpagina van The Digital Bits:


  12. #212

    Standaard

    Recensie van The Abyss en een vergelijking tussen de 4K UHD en 4K streaming:



    Meer recensies volgen ongetwijfeld snel.

  13. #213

    Standaard

    Oef, minpunt van de Amerikaanse versie: 3 discs, keepcase met plaats voor 2, dus 1 disc moet je stapelen.

  14. #214

    Standaard

    Ik denk dat ik de reservering bij Bol van "The Abyss 4K" maar annuleer, want voor zover ik kan zien zijn het maar 2 Discs, en zie ik nergens een vermelding van de Director's Cut.

    The Abyss 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (Netherlands).jpg

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik denk dat ik de reservering bij Bol van "The Abyss 4K" maar annuleer, want voor zover ik kan zien zijn het maar 2 Discs, en zie ik nergens een vermelding van de Director's Cut.

    The Abyss 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (Netherlands).jpg
    Ik denk dat de franse release identiek is. Het is trouwens SE niet DC (is nooit gemaakt, naar mijn weten)

    Beschrijving
    UHD-doos met hoes
    Bevat:
    - de 4K Ultra HD van de film (Dolby Vision en HDR10) in bioscoopversie (1989, 140') en Special Edition (1993, 171')
    - de Blu-ray van de film in bioscoopversie ( 1989, 140') en Special Edition (1993, 171') (VF DTS-HD HRA 5.1 / VOST DTS-HD MA 5.1 & DD 2.0)
    - een bonus Blu-ray
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #216

  17. #217

    Standaard

    Ik zou nog even wachten met het annuleren van de reservering, totdat duidelijk is wat de exacte specificaties zijn. De twee versies van de film staan op alle uitgaves waarvan de specificaties bekend zijn op hetzelfde schijfje via seamless branching. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor de Nederlandse uitgave, die vrijwel zeker hetzelfde zal zijn als de Franse versie en 100% zeker als de Duitse versie, anders zouden doen.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ik denk dat ik de reservering bij Bol van "The Abyss 4K" maar annuleer, want voor zover ik kan zien zijn het maar 2 Discs, en zie ik nergens een vermelding van de Director's Cut.

    The Abyss 4K Blu-ray (4K Ultra HD + Blu-ray) (Netherlands).jpg
    Ik zou nog wachten. Op de hoes van de Amerikaanse versie staat ook alleen uhd + blu-ray dus....

    En je kunt makkelijk retourneren bij bol.

  19. #219

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zou nog wachten. Op de hoes van de Amerikaanse versie staat ook alleen uhd + blu-ray dus....

    En je kunt makkelijk retourneren bij bol.
    Het gaat mij niet om de hoes, maar om het aantal discs, er staat duidelijk (2 disc set), en bij de Franse en Duitse (3 disc set).

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Het gaat mij niet om de hoes, maar om het aantal discs, er staat duidelijk (2 disc set), en bij de Franse en Duitse (3 disc set).
    De info bij Blu-ray.com is niet altijd accuraat bij Benelux edities. Het zou me echt verbazen dat we hier ook niet gewoon de 3 disc set krijgen hoor. Titanic had ook 3 schijfjes en daar toont Blu-ray.com ook 2 disc aan.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #221

  22. #222

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van Blu-ray.com van The Abyss:

    The Abyss 4K Blu-ray (Ultimate Collector's Edition)
    Lijkt mij dus een goede uitgeve voor deze mij mij althans nog onbekende film.

    Nog nooit gezien, maar ik ga hem wel kopen, omdat deze mij wel aanspreekt.

  23. #223

    Standaard

    Recensies van The Digital Bits:

    The Abyss: Ultimate Collector’s Edition (4K UHD Review) (thedigitalbits.com)
    Aliens: Ultimate Collector’s Edition (4K UHD Review) (thedigitalbits.com)
    True Lies: Ultimate Collector’s Edition (4K UHD Review) (thedigitalbits.com)

    Over de beeldkwaliteit van The Abyss en Aliens zijn ze goed te spreken, maar over de kwaliteit van True Lies echter niet. Die heeft een veel te agressieve en moderne remastering gekregen, volgens de recensie.

  24. #224

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Recensie van Blu-ray.com van The Abyss:

    The Abyss 4K Blu-ray (Ultimate Collector's Edition)
    Al hadden ze 'm een 1 gegeven, dan had ik 'm nog gekocht. Wacht al zo lang op deze film....

  25. #225

    Standaard

    Ik heb The Abyss nog nooit gezien, dus ben erg benieuwd.

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •