Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 43 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Valerian and the City of a Thousand Planets (UHD) blu-ray

    In Nederland komen er volgens bol 3 versies uit op 1-12-2017:
    - Blu-ray (2 disks)
    - 3D + blu-ray + bonus (3 disks) in een steelbook
    - UHD blu-ray + blu-ray + bonus (3 disks) in een steelbook

    Ik neem aan dat de reguliere blu-ray ook een DVD heeft. Ik ben benieuwd wel benieuwd wat die bonusdisk inhoudt.

    In andere landen komen er ook steelbooks uit, geen idee of die dezelfde zijn als de Nederlandse, maar het lijkt waarschijnlijk. Eigenlijk wil ik
    liever geen steelbook....

    Aangezien ik zowel de 4K als de 3D wil, is er tot nu toe maar 1 editie die beide heeft; in Frankrijk (natuurlijk) komt er een Coffret Collector Edition Limitée met:
    -Blu-ray 4K + Blu-ray 3D + Blu-ray + DVD
    -Een dubbele vinyl van de originele muziek van de film
    -Een exclusieve litho getekend Jean-Claude Mezieres, gelimiteerde en genummerde oplage
    -Een handleiding
    -8 tekens collector ansichtkaarten met de tekeningen van de personages en hun definitieve versies •
    -Een documentaire over de verfilming van Valeriaan

    Nog even afwachten hoe het een en ander eruit ziet, maar dit lijkt wel de definitieve versie.

    Nadelen: de prijs is wel een beetje gortig (€120), ik heb niets aan die LP's en het is nog onduidelijk om er Nederlandse subs (voor de kinderen) op staan...

  2. #2

    Standaard

    Ik heb al een Mézières. Een echte.
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb al een Mézières. Een echte.
    Mooi!

    Ik zoek nog een mooie van The Fifth Element (eentje gemaakt voor de productie). Heb er 2 laten schieten vorig jaar...ach ja...komt wel weer.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Prachtig Werner !
    Een hele voormiddag voor aangeschoven op het stripfestival van Knokke. Ze vonden mijnheer Mézières niet meer, want die was de plaatselijke café's aan het afschuimen zonder coördinaten achter te laten. De organisatie had het schaamrood op de wangen. Echt gebeurd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ha ha, prachtige anekdote toch? Achteraf toch de moeite waard!

  7. #7

    Standaard

    Bij amazon uk komt er een exclusieve versie met zowel de 4K als de 3D!

    Hopelijk met Nederlandse subs, aangezien de kinderen 'm ook opnieuw willen kijken, maar ik bestel alvast voor de zekerheid.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon uk komt er een exclusieve versie met zowel de 4K als de 3D!

    Hopelijk met Nederlandse subs, aangezien de kinderen 'm ook opnieuw willen kijken, maar ik bestel alvast voor de zekerheid.
    Is een Belga release bij ons. Ned subs moet je niet verwachten op de UK uitgave.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 28-08-2017 om 15:34
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Mmm, dat zou jammer zijn. We wachten maar weer af. wil echt geen keus maken tussen de 3D en UHD voor deze film.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat zou jammer zijn. We wachten maar weer af. wil echt geen keus maken tussen de 3D en UHD voor deze film.
    Dan zal het ene keuze met of zonder ned subs zijn. No way dat er ned subs zullen staan op de UK versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Specs van de US release geven aan dat deze Dolby Vision én Atmos heeft......

    4K UHD Format: Dolby Vision, 2160p Ultra High Definition 16x9 Widescreen 2.40:1 Presentation
    BD Format: 1080p High Definition 16x9 Widescreen 2.40:1 Presentation
    DVD Format: 16x9 Widescreen 2.40:1 Presentation
    4K UHD Audio: English Dolby Atmos, Spanish 5.1 Dolby Digital, French 5.1 Dolby Digital, English 2.0 Dolby Digital Audio Optimized for Late-Night Listening, English Descriptive Audio
    BD Audio: English Dolby Atmos, Spanish 5.1 Dolby Digital, English 2.0 Dolby Digital Audio Optimized for Late-Night Listening, English Descriptive Audio
    DVD Audio: English 5.1 Dolby Digital, Spanish 5.1 Dolby Digital, English Descriptive Audio
    Laatst aangepast door rogue : 13-09-2017 om 19:33

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij amazon uk komt er een exclusieve versie met zowel de 4K als de 3D!

    Hopelijk met Nederlandse subs, aangezien de kinderen 'm ook opnieuw willen kijken, maar ik bestel alvast voor de zekerheid.
    Thanks voor de tip!

    Subs vind ik niet meer belangrijk. Echt, je knippert twee keer en de kids kunnen 10x beter Engels dan jij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dan zal het ene keuze met of zonder ned subs zijn. No way dat er ned subs zullen staan op de UK versie.
    Je hebt inderdaad gelijk, helaas.
    Nou ja, hij is al onderweg, nog even aankijken of ik 'm hou.

  14. #14

    Standaard

    Zie bij bol.com een afbeelding van een 2-disc Special Edition (steelbook). In de beschrijving staat echter 1 disk. Mocht iemand hem hebben besteld of gaan bestellen hoor ik graag of het daadwerkelijk een 2 disc versie is en wat de inhoud van disc 2 is.
    https://www.bol.com/nl/p/valerian-an...0000080897963/
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  15. #15

    Standaard

    Vreemd.
    Bol.com zegt dat de release datum 4 december is, maar als ik mijn bestelling kijk dan staat er dat ie vandaag wordt bezorgd... maar de blu-ray is nog niet eens verzonden. Gekke jongens, die Bollers.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Heb net de UHD versie binnen, je ziet wel een verschil met de Blu-Ray maar hij heeft geen HDR of Dolby Vision

    Bijlage 9319
    Je bijlage is niet goed.
    Geen HDR lijkt mij onmogelijk, of er moet een enorme blunder gemaakt zijn. Geen DV zou kunnen, dan zou deze afwijken van de uitgaves in het buitenland.

    Misschien voor de zekerheid nogeens kijken? Welke tv heb je?

  17. #17

    Standaard

    Heb net de UHD versie binnen, je ziet wel een verschil met de Blu-Ray maar hij heeft geen HDR of Dolby Vision

    Sleeve.jpg

    Sorry ik wist niet hoe ik het plaatje beter kon krijgen

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Geen HDR lijkt mij onmogelijk, of er moet een enorme blunder gemaakt zijn. Geen DV zou kunnen, dan zou deze afwijken van de uitgaves in het buitenland.

    Misschien voor de zekerheid nogeens kijken? Welke tv heb je?
    LG 49UH850V

    Ik heb net 4 willekeurige UHD's uitgeprobeerd......bij allemaal springt de TV op HDR, behalve bij....Valerian

    Achterop de sleeve is er ook geen enkele melding over HDR, of de zgn HDR experience.
    Laatst aangepast door TifKag : 04-12-2017 om 22:05

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    LG 49UH850V

    Ik heb net 4 willekeurige UHD's uitgeprobeerd......bij allemaal springt de TV op HDR, behalve bij....Valerian

    Achterop de sleeve is er ook geen enkele melding over HDR, of de zgn HDR experience.
    Nou, er is inderdaad iets vreemds aan de hand...n.a.v. jouw post ben ik verder gaan snuffelen. Op amazon.fr staan nu ook diverse reviews van mensen die vermelden dat er geen HDR op de UHD staat! En ja, dus ook bij die hele dure set.

    Wat is hier aan de hand? Waarom zouden de Franse en Nederlandse uitgaves geen HDR hebben, terwijl die in de US en UK dat wel hebben (en ook Dolby Vision hebben)? Zou dit opzet zijn, of een enorme blunder van EuropaCorp/Belga?

  20. #20

    Standaard

    Inderdaad heel vreemd.
    Ik heb nu alle beeldsettings van de TV als hij op HDR staat, zoveel mogelijk overgenomen in de HDR effect beeldsettings.

    Dan krijg je al een indrukwekkend plaatje, maar het is niet zoals het zou moeten zijn !

    Heb net al geprobeerd om Belga te bellen, maar daar nemen ze (nog) niet op.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Inderdaad heel vreemd.
    Ik heb nu alle beeldsettings van de TV als hij op HDR staat, zoveel mogelijk overgenomen in de HDR effect beeldsettings.

    Dan krijg je al een indrukwekkend plaatje, maar het is niet zoals het zou moeten zijn !

    Heb net al geprobeerd om Belga te bellen, maar daar nemen ze (nog) niet op.
    Ik ben erg benieuwd. Heeft iemand het telefoonnummer? Dan kan ik ze ook bellen. Hoe meer zielen....

  22. #22

    Standaard

    Ze hadden beloofd om terug te bellen, maar blijkbaar kennen ze mijn nummer nu, want ze nemen niet meer op.

    +32 2 335 6500 of +32 2 335 6586

    (Edit)
    Net 2e terugbelverzoek ingediend
    Laatst aangepast door TifKag : 05-12-2017 om 16:09

  23. #23

    Standaard

    Ik heb gemaild, kijken of daar iets uit komt.

  24. #24

    Standaard

    Natuurlijk helemaal niets gehoord van Belga.

    Wel de Nederlandse 3D gekocht (ga misschien wel die combi Engelse 4K/3D steelbook verkopen), wel een 3D beeld....erg, erg mooi.

  25. #25

    Standaard

    Het enige dat ik steeds te horen kreeg, was "we bellen u terug", en "Er staat toch ook niet op de verpakking dat hij HDR zou hebben".

    Op mijn vraag, hoe ik daar via een webwinkel achter kan komen, bleef het akelig stil, en werd er verder geen informatie meer gegeven !!
    Laatst aangepast door TifKag : 17-12-2017 om 17:21

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •