Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 43 van 43 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Zie bij bol.com een afbeelding van een 2-disc Special Edition (steelbook). In de beschrijving staat echter 1 disk. Mocht iemand hem hebben besteld of gaan bestellen hoor ik graag of het daadwerkelijk een 2 disc versie is en wat de inhoud van disc 2 is.
    https://www.bol.com/nl/p/valerian-an...0000080897963/
    Deze staat ook bij Boekenvoordeel/FRS voor €19,99. 1e disc is de film, 2e disc de extras.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Deze staat ook bij Boekenvoordeel/FRS voor €19,99. 1e disc is de film, 2e disc de extras.
    Dank, maar ik heb hem al een tijdje in huis. Leuke extra's maar ik hoopte meer van de clips die op youtube stonden.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #28

    Standaard

    Net de 4K versie gekeken en deze heeft geen HDR, 709rec beeld is wel scherp.
    maar tjonge tjonge wat wordt je hiermee weer genaaid zeg, ik zou zeggen koop de blu-ray versie!

    heb denk geen nut om met deze versie terug te gaan naar de winkel om mijn geld terug te vragen.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  4. #29
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Beter nog, koop de Engelse versie met Dolby Vision, want dat is het beste wat ik tot nu toe gezien heb en je krijgt de 3D-versie erbij.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Net de 4K versie gekeken en deze heeft geen HDR, 709rec beeld is wel scherp.
    maar tjonge tjonge wat wordt je hiermee weer genaaid zeg, ik zou zeggen koop de blu-ray versie!

    heb denk geen nut om met deze versie terug te gaan naar de winkel om mijn geld terug te vragen.
    Het is inderdaad belachelijk, er werd al voor gewaarschuwd, zie de eerste pagina van dit topic. Ik zou toch naar de winkel gaan, hoe meer signalen ze ontvangen hoe beter.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Beter nog, koop de Engelse versie met Dolby Vision, want dat is het beste wat ik tot nu toe gezien heb en je krijgt de 3D-versie erbij.
    Dat is nu niet meer het geval Claudio, dat was alleen zo met de gelimiteerde steelbook die allang uitverkocht is. En die heeft natuurlijk ook geen NL subs .

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    ...Dat is nu niet meer het geval Claudio, dat was alleen zo met de gelimiteerde steelbook die allang uitverkocht is. En die heeft natuurlijk ook geen NL subs .
    Is nog gewoon te bestellen hoor: https://www.amazon.co.uk/Valerian-Ci...and+planets+3d, maar bevat geen NL subs.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is nog gewoon te bestellen hoor: https://www.amazon.co.uk/Valerian-Ci...and+planets+3d, maar bevat geen NL subs.
    Dit is een Blu-ray met 3D Blu-ray, geen UHD met 3D Blu-ray!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Dit is een Blu-ray met 3D Blu-ray, geen UHD met 3D Blu-ray!
    Sorry had ik overheen gekeken, neem me aub niet kwalijk.

    Maar is deze https://www.amazon.co.uk/Valerian-an...=B074WBLVH8&m= dan wel de juiste?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Sorry had ik overheen gekeken, neem me aub niet kwalijk.

    Maar is deze https://www.amazon.co.uk/Valerian-an...=B074WBLVH8&m= dan wel de juiste?
    Ja, en zoals je aan de prijs ziet is hij uitverkocht.....

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, en zoals je aan de prijs ziet is hij uitverkocht.....
    Klinkt goed, ik hoop dat de dvd/bd goed verkoopt. Is er meer kans op een sequel denk ik.
    Geen meesterwerk, maar toch een leuke film.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, en zoals je aan de prijs ziet is hij uitverkocht.....
    Ja en nee. Ja omdat ie niet meer voor een normale prijs wordt verkocht. Maar nee omdat ie toch nog wordt verkocht voor een veel te dure (niet normale prijs meer die te belachelijk voor woorden is). Dus alhoewel de prijs veel te schandalig is, kan je hem nog wel steeds kopen. Uitverkocht is volgens mij dat ie nergens meer te krijgen is, en dat is nu niet het geval, maar wat betreft de normale verkoop is ie dat wel.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ja en nee. Ja omdat ie niet meer voor een normale prijs wordt verkocht. Maar nee omdat ie toch nog wordt verkocht voor een veel te dure (niet normale prijs meer die te belachelijk voor woorden is). Dus alhoewel de prijs veel te schandalig is, kan je hem nog wel steeds kopen. Uitverkocht is volgens mij dat ie nergens meer te krijgen is, en dat is nu niet het geval, maar wat betreft de normale verkoop is ie dat wel.
    Het is gewoon ja, uitverkocht. Het is een amazon exclusive die niet meer door amazon zelf wordt verkocht, punt.
    Dat deze versie nog door andere partijen wordt verkocht, maakt niet uit. Als jij een zavvi steelbook koopt die later niet meer via zavvi te koop is, is het toch ook uitverkocht?
    Met jouw definitie zou iets nooit uitverkocht zijn, aangezien er altijd wel een derde partij is die het aanbiedt .

  13. #38

    Standaard

    Ik heb de UK bluray gekocht, heb de film in de bios gemist dus was erg benieuwd.
    Ik vond hem enorm tegenvallen. Het ziet er prachtig uit maar het plot is bijzonder suf. niet een film die ik snel zal herkijken.

  14. #39

    Standaard

    En geen chemie tussen Dehaan en Delevigne. Een beetje zoals dat andere koppel in een bekend science-fiction saga.
    Had ook meer van verwacht van deze Besson. De blu-ray is dan wel weer een feest voor oog en oor.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DarkElf Bekijk bericht
    En geen chemie tussen Dehaan en Delevigne. Een beetje zoals dat andere koppel in een bekend science-fiction saga.
    Had ook meer van verwacht van deze Besson. De blu-ray is dan wel weer een feest voor oog en oor.
    Fisher en Ford ?

  16. #41

    Standaard

    Een vraagje: ik heb de 3-disk 4K versie tweedehands gekocht, maar het papiertje dat gewoonlijk rond zo'n dingen zit is er niet meer bij. Kan er iemand voor mij een hoogwaardige scan maken?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nou, er is inderdaad iets vreemds aan de hand...n.a.v. jouw post ben ik verder gaan snuffelen. Op amazon.fr staan nu ook diverse reviews van mensen die vermelden dat er geen HDR op de UHD staat! En ja, dus ook bij die hele dure set.

    Wat is hier aan de hand? Waarom zouden de Franse en Nederlandse uitgaves geen HDR hebben, terwijl die in de US en UK dat wel hebben (en ook Dolby Vision hebben)? Zou dit opzet zijn, of een enorme blunder van EuropaCorp/Belga?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Beter nog, koop de Engelse versie met Dolby Vision, want dat is het beste wat ik tot nu toe gezien heb en je krijgt de 3D-versie erbij.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Een vraagje: ik heb de 3-disk 4K versie tweedehands gekocht, maar het papiertje dat gewoonlijk rond zo'n dingen zit is er niet meer bij. Kan er iemand voor mij een hoogwaardige scan maken?
    Ik hop dat je tijdig deze berichten hebt gelezen Werner en de juiste gekocht hebt (dus geen Franse of Benelux uitgaves), anders ben je geen HDR en ben je de klos.....

  18. #43

    Standaard

    Toch de Benelux. Geen HDR neem ik er maar voor lief bij, heb Nederlandse ondertiteling nodig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •