De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beauty And The Beast (2017) 3D franse editie nl subs?

    Beste,

    Is er iemand die weet of de franse editie van "Beauty and the Beast" nederlandse ondertitels bevat?
    De bluray hier is echt belachelijk duur.

    Het gaat om deze versie: https://www.amazon.fr/Belle-B%C3%AAt...d+the+beast+3D

    Alvast bedankt
    BD (1243) What i Watch

  2. #2

    Standaard

    Ik heb tijdens de vakantie de gewone Bluray in mijn handen gehad en de verpakking gaf geen Nederlandse ondertiteling aan.

  3. #3

    Standaard

    Niet helemaal je vraag, maar volgens zavvi heeft de Engelse enkel de 3D versie Nederlandse subs (en Vlaamse audio). Als je je enkel om de 3D gaat en niet de 2D, zou je daarmee uit de voeten kunnen.

  4. #4

    Standaard

    Zowel 2D als 3D zijn nl ondertiteld. Vandaag ontvangen + slipcase.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Zowel 2D als 3D zijn nl ondertiteld. Vandaag ontvangen + slipcase.
    Heb je het dan over de Franse of de Engelse die ik bedoelde?

  6. #6

    Standaard

    Franse uitgave.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Franse uitgave.
    Bedankt!

  8. #8

    Standaard

    Is er iemand die de Engelse uitgave heeft en kan bevestigen dat enkel de 3D versie Nederlandse subs heeft en Vlaamse audio heeft (en de 2D dus geen Nederlandse audio of subs)?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is er iemand die de Engelse uitgave heeft en kan bevestigen dat enkel de 3D versie Nederlandse subs heeft en Vlaamse audio heeft (en de 2D dus geen Nederlandse audio of subs)?

    Heb deze wel in bezit , alles staat op de cover zoals jij aangeeft. Nog niet uitgetest helaas..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is er iemand die de Engelse uitgave heeft en kan bevestigen dat enkel de 3D versie Nederlandse subs heeft en Vlaamse audio heeft (en de 2D dus geen Nederlandse audio of subs)?
    Ik heb em ook in m'n bezit in het klopt wat je zegt. 2D heeft geen nederlandse subs of audio, de 3D wel.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •