De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Baby Driver

  1. #1

    Standaard Baby Driver

    https://www.bol.com/nl/p/baby-driver...uggestedsearch

    Ik kwam deze steelbook tegen op Bol.com. Deze bevat ook de soundtrack. Volgens de info op Bol.com bevat deze twee discs. Maar de reguliere soundtrack heeft al twee discs. Ik kwam ook een Duitse versie tegen (met dezelfde cover art) die het over totaal 4 discs heeft. Weet iemand of onze versie gelijk is of dat wij een uitgeklede versie krijgen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    https://www.bol.com/nl/p/baby-driver...uggestedsearch

    Ik kwam deze steelbook tegen op Bol.com. Deze bevat ook de soundtrack. Volgens de info op Bol.com bevat deze twee discs. Maar de reguliere soundtrack heeft al twee discs. Ik kwam ook een Duitse versie tegen (met dezelfde cover art) die het over totaal 4 discs heeft. Weet iemand of onze versie gelijk is of dat wij een uitgeklede versie krijgen?
    Ik zou nu nog niet vertrouwen op die info bij bol.com...

    En lap belgie krijgt em pas 29/11
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Persoonlijk vind ik de cover van de Steelbook erg lelijk, en vind ik deze onderstaande UK Steelbook veel mooier (komt 13 nov uit & heb ik zelf besteld):

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 08-09-2017 om 16:03

  4. #4

    Standaard

    Ik hoop dat het kijkwijzer logo er uiteindelijk niet zo groot en opzichtig op staat. Maar het design op zich vind ik erg tof. Die UK versie is ook erg mooi!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MJK1988 Bekijk bericht
    Ik hoop dat het kijkwijzer logo er uiteindelijk niet zo groot en opzichtig op staat. Maar het design op zich vind ik erg tof. Die UK versie is ook erg mooi!
    Het leeftijdslogo staat op het papiertje dat er vanbovenop zit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Heb bericht gehad van BOL. Zij zeggen dat het hier om een uitgeklede versie gaat. Wat teleurstellend.

  7. #7

    Standaard

    Wehkamp en bol.com hebben allebei een ander plaatje van de steelbook op hun site staan (beide met dezelfde EAN code). Benieuwd wat de juiste is.

    baby-driver-steelbook-blu-ray-8712609637854.jpg9200000081118286.jpg

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Wehkamp en bol.com hebben allebei een ander plaatje van de steelbook op hun site staan (beide met dezelfde EAN code). Benieuwd wat de juiste is.

    baby-driver-steelbook-blu-ray-8712609637854.jpg9200000081118286.jpg
    De ene heeft een bonus disc zo te zien, de andere niet.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De ene heeft een bonus disc zo te zien, de andere niet.
    Dat snap ik, maar dezelfde EAN code betekent hetzelfde product, dus kan één van de twee maar juist zijn

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dat snap ik, maar dezelfde EAN code betekent hetzelfde product, dus kan één van de twee maar juist zijn
    Dan weet ik het ook niet. Ik koop toch de 4K versie uit de US. Sony die geen bonus disc in een 4K versie stopt en dan nog de release uitsteld in België...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Bol.com heeft het plaatje aangepast naar de roze steelbook.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    Wehkamp heeft nu hetzelfde plaatje als bol.com.

    9200000081118286.jpg

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •