De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nooit meer naar huis... Alien:Covenant is vanaf 13 september te koop op DVD, BD en U

    Nooit meer naar huis... Alien:Covenant is vanaf 13 september te koop op DVD, BD en UHD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Film in bioscoop gezien.
    Voor de pauze vroeg ik me af waarom deze film zulke slechte recensies kreeg maar dat werd na de pauze al snel duidelijk.....
    Het eerste deel is mooi opgebouwd maar dan veranderd het in Rambo in space....helaas
    this is my boomstick!!!

  3. #3

    Standaard

    Ik vond em geweldig in tegenstelling tot velen. Van begin tot eind. Hopelijk straks al bij Media Markt te vinden. Verwacht geen Alien film maar Prometheus 2, goeie verder zetting van Prometheus. Ook geweldig die kus scène met Fassbender en zichzelf, de hele zaal zat rond hun te kijken van Wtf? Haha hilarisch.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Ik hoor/lees alleen dat de film visueel mooi is maar verder bagger.

  5. #5

    Standaard

    Ik vond 'm niet heel slecht (ik had geen spijt van het bioscoopbezoekje), maar zeker ook niet goed.
    Ik ga deze niet voor de volle prijs kopen; voor de tweede kijkbeurt heb ik wel geduld en kan ik wel rustig een jaartje wachten.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hem al in de pre-order staan, ben benieuwd. Verwachtingen zijn laag dus ik ga uit van een no-brainer die er fraai uitziet.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •