Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 146 worden weergegeven.

Discussie: DvD Forum gehackd?

  1. #1

    Standaard DvD Forum gehackd?

    krijg ik als enige dit ze zien of zijn er meer ? ik weet niet of dit mag maar ik dacht it is het andere grote forum waar ook posters van dvdforum.nl zitten .

    www.dvdforum.nl word bij mij gelinkt naar http://www.raceman.nl/

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    kweenie... ik krijg niets te zien. jammer dat dat forum er uit ligt.

  4. #4

    Standaard

    Ik krijg dus een doorlink naar raceman echt minder een van de 2 leuke forums eruit

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Wel, het is natuurlijk:
    www.dvd.nl/forum
    hij bedoelt een ander forum... dit is niet het enige forum. daar gaat het muggentopic

  6. #6

    Standaard

    Ja inderdaad wel jammer he maar timmie heb je een mail van yoki of chris ik ben de mail adressen kwijt kan ik effe mailen

  7. #7

    Standaard

    ik pm je wel het mailadres van chris andere heb ik ook niet en marcel aka bladerunner zit nu op de trein in rusland.

  8. #8

    Standaard

    't duurt nu wel erg lang. Iemand enig idee wat er aan de hand is?

  9. #9

    Standaard

    Ik probeer ook al krampachtig sinds gisteren op dvdforum.nl te geraken, zonder succes. Zijn er soms moderators van het andere forum hier aanwezig?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Ik kom er sinds gisteren ook niet meer op. Ik krijg wel mailtjes van het forum dat er reakties zijn op mijn topics, dat wil dus zeggen dat er wel mensen zijn die er op kunnen komen...

  11. #11

    Standaard

    lekker vaag dus.

  12. #12

    Standaard

    Maar wel vervelend want vooral het "kopen en ruilen" ging daar wel goed...

  13. #13

    Standaard

    er is toch al een tijdje sprake van een evt. update / omschakeling van de forum software van alle startforums ??

    Wellicht is dit de lang verwachte omschakeling !?
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  14. #14

    Standaard

    Ja inderdaard Laat het waar zijn maar is dit een verassing of hadden zit dit beter niet kunnen melden

  15. #15

    Standaard

    In feedback had je al veel mee kunnen lezen, daar was een topic gestart over de verhuizing van het nieuwe forum.

    Maar laat ik dat topic nu zelf ook de laatste dagen niet meer gelezen hebben

  16. #16

    Standaard

    Uhh nu je het zegt ben ik ook vergeten te lezen eigenlijk deze hele week al stom we wachten dan maar braaf af

  17. #17

    Standaard

    Enige wat ik me kan herinneren van enkele dagen geleden, is dat ze de server op een andere locatie gingen overbrengen, wegens de enorm hoge kosten die het momenteel met zich meebrengt op de huidige locatie. Maar met die overschakeling ging het ook niet geheel vlekkeloos.

    Weet iemand meer?

  18. #18

    Standaard

    als het DE verhuizing zou zijn, zouden ze dan niet een scherm plaatsen met werk in uitvoering of een het spijt ons, maar... berichtje???

  19. #19

    Standaard

    De overkoepelende site, startforum.nl ligt er ook af.. Grote kans dat ze bezig zijn met een verhuizing van het forum of andere aanpassingen.
    "When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself."

    [ DVD website v1 ][ v2 ][ Collectie]

  20. #20

    Standaard

    Ja kwam er net ook achter alle forums van startforum liggen eraf dus waarschijnlijk zou het daar wel aan liggen . HOop maar dat hij zo snel mogenlijk weer terug komt

  21. #21

    Standaard

    Er is nu ook een andere site die dat heeft kijk maar is op http://www.yebbie.nl

    Jezit nu namelijk een bedrijf dat "ashosting" heet.

    Dat is al een paar dagen zo.

  22. #22

    Standaard

    Gelukkig zie ik hier wat bekende namen; ik begin ontwenningsverschijnselen te vertonen.

  23. #23

    Standaard

    eej een hond op dit forum die kan praten.

    tja... ik zie geen overeenkomsten in namen hoor... welke namen bedoel je

  24. #24

    Standaard

    Timmie toch!!! Ga je diep schamen. Wat dacht je van Werner, Obiman, Britte, ikkes, en mis ik er nog? Jups, Magicman

  25. #25

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •