Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 146 worden weergegeven.

Discussie: DvD Forum gehackd?

  1. #101

    Standaard

    Ik zal dan ook maar een berichtje sturen. Het bevalt me wel hier, ik hoop wel dat het forum snel terug komt.
    Groeten van Eric (snake).

  2. #102

    Standaard



    Ja dvdforum 2 dagen offline en ik begon jullie twee ook al een beetje te missen

    We're back together!!!

    mvg Edge

    PS: And also nice meeting the others here @ dvd.nl

  3. #103

    Standaard

    miste jou ook hoor

    maar het komt dus gelukkig goed. finally! wel gezelly zo, al die forumleden in 1 topic. moeten we vaker doen.

    binnenkort eens mijn entree maken bij het britte... uhhh movieforum. welke nick zal ik daar eens gaan gebruiken??? zal origineel zijn en *TIMMIE* gebruiken

  4. #104

    Standaard

    He YES Yes hij is weer terug eindelijk . alleen nu krijg ik als ik iets post dit bericht : Permission problem writing new file in BanList Dir Permission denied . Iemand dit probleem nog meer ?

  5. #105

    Standaard

    Hoi,

    Bedankt voor jullie bezorgdheid. Ik kan gelukkig vertellen dat we niet gehackt zijn, maar wel enkele technische problemen hebben.

    De site die jullie nu zien, raceman.nl, is de site van Jurjen de Vries, de technische man van Roods, het bedrijf internet bedrijfje van Jurjen de Vries en Rutger ter Maten.

    Helaas is er voorlopig even geen DVDforum maar natuurlijk proberen we dat zo snel mogelijk te verhelpen zodat jullie ook weer op ons forum terecht kunnen.

    Wij hopen u hiermede voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    DVDforum

    Bas Steijvers
    e-mail: bas@steijvers.com
    url: http://www.steijvers.com

  6. #106

    Standaard

    Erg grappig om iedereen heer weer terug te zien.
    Toen ik hier member werd vond ik het niet zo'n handig forum.
    Maar na de hernieuwde (gedwongen) kennismaking moet ik op mijn mening terug komen.
    Het is gewoon een erg uitgebreid forum die even wat tijd vergt om alles uit te ontdekken.
    Maar het is zo'n forum

  7. #107

    Standaard

    Ik heb dus het omgekeerde met dvdforum.
    Een abonnementje op een thread kan daar volgens mij niet (dat je een email krijgt als er een nieuwe post is). Terwijl ik dat juist erg handig vind!
    Robert.

  8. #108

    Standaard

    Er zijn inderdaad wat zaken die zouden kunnen verbeterd worden maar ik vind het genoeg.

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Micoom
    Als trouwe bezoeker van het dvdforum.nl begin ik nu echt afkickverschijnselen te krijgen.
    Ik post niet al te veel, maar ik surf er wel dagelijks langs de meeste topics. Door dit gemis ben ik nu hier terecht gekomen. Ik bezocht DVD.nl al geruime tijd, alleen nog nooit van het Forum gebruikt gemaakt.... bijdeze dus wel

    En om deze reden ben ik hier nu dus ook.

  10. #110

    Standaard

    hehe leuk om hier meer en meer personen te zien van dvdforum

  11. #111

    Standaard

    Je zal maar net een veiling begonnen zijn op dvdforum.nl

    Da's nou jammer Hopelijk komt ie snel weer terug, niet dat dit forum verkeerd is of course

  12. #112

    Standaard

    Zat ik nou zo aan te denken, misschien moet dvdforum.nl gekoppeld worden aan een website zoals hier gebeurd. Just an idea

  13. #113

    Standaard

    dvdforum is gelinkt naar verschillende websites (vb www.dvdinfo.be)

  14. #114

    Standaard

    zet het in feedback zou ik zeggen. uhhh zodra je weer kan posten natuurlijk.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas
    De site die jullie nu zien, raceman.nl, is de site van Jurjen de Vries, de technische man van Roods, het bedrijf internet bedrijfje van Jurjen de Vries en Rutger ter Maten.
    Een DNS probleem dus? Dan zal het wellicht nog even duren voordat dvdforum.nl weer onder die URL beschikbaar is..

    PS: Als dat de site van Jurgen is, dan is dit dus Jurjen de Vries, de baas van Startforum.nl? :

    Eric van Ballegoie

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rikusk
    Je zal maar net een veiling begonnen zijn op dvdforum.nl
    Precies, dat heb ik dus weer...

  17. #117

    Standaard

    Staan wel rare foto's op die site van raceman Maar toen zag ik uiteindelijk deze:



    Zou dit de werkplaats zijn waar het dvdforum bijgehouden word? leuk

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Een DNS probleem dus? Dan zal het wellicht nog even duren voordat dvdforum.nl weer onder die URL beschikbaar is..
    Het is een niet vlekkeloos verlopen verhuizing, waarbij inderdaad ook wat dns-issues voor problemen zorgen.

    Daarnaast is www.raceman.nl de default site op web.roods.com, dat had ook www.roods.com kunnen zijn, hetgeen waarschijnlijk beter was overgekomen.

    En die foto die je laat zien Eric, is inderdaad Jurjen himself, stel je voor dat er een foto van Rutger op stond

    Bas

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas
    En die foto die je laat zien Eric, is inderdaad Jurjen himself, stel je voor dat er een foto van Rutger op stond
    Ik heb bij Rutger op school gezeten dus ik heb nog wel wat leuke foto's van hem .... aan de andere kant heeft hij vast ook wel wat compromiterende foto's van mij, dus daar ga ik me niet aan wagen
    Eric van Ballegoie

  20. #120

    Standaard

    wow das een opgeruimd bureau.

  21. #121

  22. #122

    Standaard

    Nou, ik geraak net nie binnnen.. kom tot de voordeur maar wordt niet binnengelaten.. oftewel, ik kom op het hoofdmenu maar verder niet.

    ****


    HE HE EINDELIJK POSTEN!!!!! potverjandozie!! Dat heb ik weer! is dvdforum offline.. kom ik gisteren hier met het idee dat er hier ook vast wel wat van bekend is en kijk es an! Half dvdforum loopt hier er over te huilen.. OOK ik kreeg namelijk sterke afkickverschijnselen.. zat maar wat verdwaasd naar me monitor te kijken. 't had allemaal geen zin meer. Dus ik was blij hier wat bekende namen te zien. ik registreren.. zit ik maar te wachten op dat bevestigingsmailtje waar ik op moet replyen. en DAT KWAM DUS MAAR NIET!!! boehoeehoeee..

    Nou, meneer van Ballegoie himself heeft me erin gelaten, so to speak. waarvoor nogmaals mijn dank.

    zo.. dat moes ik effe kwijt.

    ***********

    oh ja, Andries = Andre op dvdforum.nl

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    wow das een opgeruimd bureau.
    Ja zeg. wat walgelijk. Dat kan nooit echt zijn. Zeker met photoshop geknoeid!

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    hey, ik geraak er terug binnen (???)
    Volgens mij doet ie het idd weer... alleen heeft er vanavond nog niemand iets gepost??
    Arrivederci

  25. #125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Volgens mij doet ie het idd weer... alleen heeft er vanavond nog niemand iets gepost??
    Posten ging (nog) niet, maar nu is alles weer weg ......

    Dees

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •