Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 146 worden weergegeven.

Discussie: DvD Forum gehackd?

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye
    Hoeveel moet je trouwens posten om van junior member te promoveren naar member? ('t gaat wel snel zo )
    30 stuks.

  2. #52

    Standaard

    Als trouwe bezoeker van het dvdforum.nl begin ik nu echt afkickverschijnselen te krijgen.
    Ik post niet al te veel, maar ik surf er wel dagelijks langs de meeste topics. Door dit gemis ben ik nu hier terecht gekomen. Ik bezocht DVD.nl al geruime tijd, alleen nog nooit van het Forum gebruikt gemaakt.... bijdeze dus wel

  3. #53

    Standaard

    de 1 zijn dood is de andere zijn brood lol

    dvdforum is nog maar 2 dagen down en de helft zit al hier lol (ik zit hier elke dag, maakt voor mij nts uit )

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    record van meeste mensen met afkickverschijnselen?
    Record aantal gebruikers: 181 op 08-11-2002 om 15:33

  5. #55

    Standaard

    Dankzij Raceman zit ik nu hier en dus mijn eerste post. Heb ik wat gemist de afgelopen jaren?

  6. #56

    Standaard

    Zou Race man door DVD.nl ingehuurd zijn?
    Robert.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tossie
    Zou Race man door DVD.nl ingehuurd zijn?
    Wie weet is het wel iemand van het beheer

  8. #58

    Standaard

    raceman.nl is volgens mij ook van 1 van de andere beheerders, namelijk jurjen.
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kiwin
    Dankzij Raceman zit ik nu hier en dus mijn eerste post. Heb ik wat gemist de afgelopen jaren?
    Op dit forum bedoel je?
    Het lijkt er niet op; het gaat voor zover ik kan zien hier ook over:
    1. de levertijden van play ezy en devoted
    2. de laatste aanbiedingen van de Makro
    3.de verwachte prijs van Starwars 2
    etc.
    Voordeel is wel (vind ik tenminste) dat je een winkelnaam noemen zonder dat je naar 'commercieel' of vergelijkbare rubriek geslingerd te wordt.
    AKA Jes

  10. #60

    Standaard

    Ja Ja ik word bijna vergeten komt ook omdat ik hier een andere naam praat en giger is ook geen onbekende he

  11. #61

    Standaard

    Jurjen is geen beheerder van dvdforum, hoor Chris. Wel lange tijd samen gewerkt met Rutger via startforum (als ik mij nu niet vergis)

  12. #62

    Standaard

    ja dat klopt ook wat je zegt Irene, maar die site raceman, is in ieder geval wel van jurjen
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  13. #63

    Standaard

    Die wou ook effe wat meer bezoekers denk je dat anders dat iemand op die site gaat komen (sorry moet me effe uitfreaken omdat het niet werkt)

  14. #64

    Standaard

    ik kan er niet meer tegen. ik kan het niet aan... waaaaaaaaaaaaaaah. help. forum moet online... aaargh. die jurjen weet zeker niet wat hij aanricht met dit geintje?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye


    Op dit forum bedoel je?
    Het lijkt er niet op; het gaat voor zover ik kan zien hier ook over:
    1. de levertijden van play ezy en devoted
    2. de laatste aanbiedingen van de Makro
    3.de verwachte prijs van Starwars 2
    etc.
    Voordeel is wel (vind ik tenminste) dat je een winkelnaam noemen zonder dat je naar 'commercieel' of vergelijkbare rubriek geslingerd te wordt.
    hmm k denk nt dat jij al in staat bent om te oordelen of je veel gemist hebt of nt, moest je er aan twijfelen : ja je hebt al veel gemist

    (jammergenoeg was het hier nog leuker een aantal maanden geleden, nu ook nog altijd leuk hoor)

  16. #66

    Standaard

    NOu zullen we aub ophouden op te discuseren om welk forum het beste is we mogen blij zijn ze er zijn toch ?

  17. #67

    Standaard

    Hey folks ik ben er ook nog

    Me misses dvdforum.nl

    Lol is wel een verschil 24 posts tegenover de 600 die ik daar had, moet ik toch maar eens vaker naar dit forum toe komen

  18. #68

    Standaard

    Heeej, meer vreemdgangers zie ik

  19. #69

    Standaard

    he jij ook hier

    eigenlijk best geinig te zien hoeveel mensen multiforumueel(nieuw woord) zijn.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    he jij ook hier

    eigenlijk best geinig te zien hoeveel mensen multiforumueel(nieuw woord) zijn.
    Het is niet aan mijn aantal posts te zien, maar op dit forum had ik me eerder aangemeld dan op dvdforum

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Als we het daarover gaan hebben, dan is dat bij mij ook zo. Maar ik kon hier een halfjaar niet opkomen, was wachtwoord kwijt...

  23. #73

    Standaard

    das lastig ja. ach je hebt hem terug en dit forum helpt aardig bij aan de ontwenningstherapie. maar ja blijft 1 i.p.v. 2 forums. hoe moet ik deze zware tijd door komen

  24. #74

    Standaard

    Inderdaad Timmie 1 forum is weer wat weinig maar ik ben blij dat de dezen er nog is moet je na gaan geen een forum meer ik zou gek worden

  25. #75

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •