Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 146 worden weergegeven.

Discussie: DvD Forum gehackd?

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    das lastig ja. ach je hebt hem terug en dit forum helpt aardig bij aan de ontwenningstherapie. maar ja blijft 1 i.p.v. 2 forums. hoe moet ik deze zware tijd door komen
    Er is er wel meer dan eentje over nu!! (check my signature )

  2. #77

    Standaard

    das waar... maar 3 forums lid, plus nog non-film/dvd forums is een beetje veel... maar als het lang duurt zie ik mezelf genoodzaakt om er eens een kijkje te nemen. op één been kun je immers niet leven.

  3. #78

    Standaard

    of was dat een uitnodiging???

  4. #79

  5. #80

    Standaard

    dat vraag ik me dus ook af.... vink wel lief hoor.

  6. #81

  7. #82

    Standaard

    Ja hoor...wij zijn misschien niet zo groot... maar iedereen is van harte welkom

  8. #83

    Standaard

    Hoe kleiner de groep hoe gezelliger het kan zijn he hierbij heb je 1 nieuw lid

  9. #84

    Standaard

    he je hebt een chatbox zullen we gezellig met zijn alle over films gaan praten

  10. #85

    Standaard

    Die chat wordt niet zo vak gebruikt... dat lijkt niet te lukken

    Maar voor de rest is het best een informatieve site (je kan zelf ook rveiws etc ingeven) met een gezellig forumpje)

  11. #86

    Standaard

    Had een tijdje mijn eigen site www.filmsweb.nl / www.filmsweb.com een beetje door tijdsgebrek weg gevalle op dit soort moment heb ik er spijt van

  12. #87

    Standaard

    Hehehehe... Wat hebben we hier? Het afkickcentrum van dvdforum.nl? Ach ja... DVD.nl als tijdelijke daklozenopvang... moet kunnen in deze gure tijd van het jaar...

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66


    hmm k denk nt dat jij al in staat bent om te oordelen of je veel gemist hebt of nt, moest je er aan twijfelen : ja je hebt al veel gemist

    (jammergenoeg was het hier nog leuker een aantal maanden geleden, nu ook nog altijd leuk hoor)
    Ik kom hier haast iedere dag hoor; alleen ik post hier veel minder. (ik zat tot vandaag op een gemiddelde van 0,06 per dag LOL). 't heeft hier inderdaad een veel chat-achtiger karakter (ik denk tenminste dat je dat bedoelt met leuk). Ik zit alleen al veel langer bij het dvdforum en het is een soort gewoonte geworden. Een zekere overlap zal je altijd houden, vandaar mijn opmerking! (heb je ook al binnen één forum bv die levertijden van de etailers, volgens mij wordt er iedere week een draad over geopend)
    AKA Jes

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hehehehe... Wat hebben we hier? Het afkickcentrum van dvdforum.nl? Ach ja... DVD.nl als tijdelijke daklozenopvang... moet kunnen in deze gure tijd van het jaar...
    Ik geloof meer dat er veel mensen een tweede huis hebben ontdekt Ook leuk voor van de zomer!
    AKA Jes

  15. #90

    Standaard

    Allereerst wil ik alle nieuwe leden hartelijk welkom heten!

    Verder kan ik meedelen dat ik net een van mijn collega's van DVDforum.nl heb gesproken. Het probleem blijkt te zijn dat ze momenteel vanaf een backup server draaien waarbij eea niet helemaal vlekkeloos verloopt. Wanneer de problemen opgelost zullen zijn is me niet duidelijk, maar er wordt in ieder geval wel aan gewerkt. Volgens de mensen van DVDforum zijn ze in ieder geval niet gehackt.
    Eric van Ballegoie

  16. #91

    Standaard

    Het is een kwestie van geduld.......

    Hoewel, hier is het ook goed vertieren hoor!

  17. #92

    Standaard

    Sorry vroeg me het alleen af omdat ik een andere site te zien kreeg toen ik op dvdforum.nl terecht kwam maar bedankt voor de moete van het vragen.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Hehehehe... Wat hebben we hier? Het afkickcentrum van dvdforum.nl? Ach ja... DVD.nl als tijdelijke daklozenopvang... moet kunnen in deze gure tijd van het jaar...

    Aaah ben ik blij dat ik nu iets weet zeg, was wel effe afkicken geblazen!
    Schrok me rot, vooral van die zogenaamde raceman .......

    Dees

  19. #94

    Standaard

    Haha, lol

    Toch ook wel geinig zo, t'is net een stroomstoring. Het ene is weggevallen, dus dan op naar het reserve-forum. Als dvd.nl weg zou vallen, zou het volgens mij andersom precies zo gaan

    Ik vind het alleen jammer dat ik bij dvd.nl altijd zo lang moet wachten door mijn supersnelle-super-verbinding....... *zucht*

    Na ja, groetjes aan alle dvdforummers! en de niet-dvdforummers ook natuurlijk, Volgens mij zijn ze allemaal met hetzelfde bezig.... DVD's!! YEAH!!

    Maar ik ben toch wel blij dat deze het wel doet idd, zeker als dalijk lotr uikomt, en SWII. Ik moet natuurlijk wel weten waar 'ie dalijk het goedkoopste is! En er is niets zo betrouwbaar als 1 van de 2 dvd-forums.

  20. #95

    Standaard

    Vind het wel zielig voor die jongen nu kent bijna iedere film liefhebber hem . En we zijn er nog niet blij om ook ( puur vanwege dat we ons forum erom kwijt zijn) .

  21. #96

    Standaard

    is die raceman nou iemand van dvdforum.nl? of heeft hij het gehackt? als hij het gehackt heeft mwoaahhahaha ff terug geven aan dvd forum?

    Greetz
    Robert
    *contact me voor terugname dvdforum**ps: nee IK hack niet*

  22. #97

    Standaard

    Nee hij is iemand van start forum dus en hun zijn de gene met de problemen . en helaas is dvdforum nog steeds afhankelijk van startforum voor deze dingen maar het word gefixed en hopenlijk is alles morgen og zondag weer gefixed .

  23. #98

    Standaard dvdforum.nl

    Hallo, allemaal

    Gelukkig dat het forum nog wel terugkomt...
    Begon het inderdaad erg te missen...
    Sorry voor de nick, maar heb gewoon dezelfde naam gebruikt
    zoals ik op het andere forum bekend sta...

    Groeten Edge

  24. #99

    Standaard

    He Edge,

    ook hier
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  25. #100

    Standaard Re: dvdforum.nl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edge
    Hallo, allemaal

    Gelukkig dat het forum nog wel terugkomt...
    Begon het inderdaad erg te missen...
    Sorry voor de nick, maar heb gewoon dezelfde naam gebruikt
    zoals ik op het andere forum bekend sta...

    Groeten Edge
    ah nog een asia freak erbij , kan geen kwaad

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •