Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 146 van 146 worden weergegeven.

Discussie: DvD Forum gehackd?

  1. #126

    Standaard

    Hij doet het nog steeds maar posten gaat helaas nog steeds niet zal een lang weekend worden voor je jongens van start forum .

  2. #127

    Standaard

    Ook ik heb me maar even op dit forum geregistreerd, nu DVD-forum eruit ligt. Zie toch veel bekende namen hier....

  3. #128

  4. #129

    Standaard huilhuil...

    jammer dat we hier niet kunnen veilen...

  5. #130

    Standaard

    Snik, Snik hij ligt nog steeds plat....
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  6. #131

    Standaard

    Ik vind het nu toch wel érg lang duren .....
    Kan iemand ons wat meer info geven over de problemen en wanneer men denkt dat het opgelost is?

    Dees

  7. #132

    Standaard Re: huilhuil...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    jammer dat we hier niet kunnen veilen...
    Maar daar wordt aan gewerkt (zie bij de op/aanmerkingen op dvd.nl --> een poll om ook hier een veiling te krijgen)
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  8. #133

    Standaard

    zie bij de op/aanmerkingen op dvd.nl --> een poll om ook hier een veiling te krijgen
    gracias!
    heb net mijn bijdrage geleverd...

  9. #134

    Standaard

    Hehe...

    Lees nu pas deze thread.

    Leuk om alle "oude bekenden" hier weer tegen te komen.
    Gaan we hier maar eens aan de 1.000 posts werken

    Grappig dat ik deze site al heel lang in mijn bookmarks had staan, maar gebruikte het forum eigenlijk nooit.
    Nu ik een beetje dorheb hoe hetw erkt, toch wel een handig en uitgebreid forum.Blijf er zeker vaker komen.....

    Dus als ik het goed begrijp is het "startforum hoofdkwartier" nu niet meer in Amersfoort, vandaar de leegte op mijn favorite?
    Ben benieuwd hoe ze het nu met de veilingen doen die het weekend afliepen.
    Ik had er nog wel een paar waar ik op wilde bieden...

    gr

    Stephan
    Dvdforum.nl gold trader | dvd.nl fivestar trader
    Classe Audio: CDP-202 I SSP-600 I CA-3200 I B&W 803D I Velodyne DD-12 I Samsung BD-P1400 I Pioneer LX-5090 I Transparent Musicwave Ultra MM & Musiclink Ultra MM

  10. #135

    Standaard

    Hé Stephan!
    Ja, we zitten nu hier met z´n allen.
    Vraag me toch af hoe lang het nog gaat duren eer het boeltje weer in de lucht is ......
    Maar het is hier ook goed toeven hoor, zal je wel zien.

    Dees

  11. #136

    Standaard

    Ja maar toch mis ik het dvdforum nu wel....
    DVDCollectie.nl - My DVDProfiler - 3-Star Trader / Safe Trader

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Howitt
    Ja maar toch mis ik het dvdforum nu wel....
    Oh ja, ik ook hoor!

    Dees

  13. #138

    Standaard

    Ja verdorie. anders hier wel! Ik bedoel, dit is ook een mooi forum hoor. maar toch. Je bent zo gewend aan die layout en de namen etc..
    't werkt hier ook nog steeds niet trouwens he. wel hoofdmenu maar verder kom ik niet.

  14. #139

    Standaard Hé Hé !!

    Heee, hier zijn jullie allemaal.... ook ik dacht dus: Wat is er aan de hand. Gelukkig kan ik mezelf hier op de hoogte houden.

    Groeten Theo

  15. #140

    Standaard

    T wordt hier nu echt met de dag drukker en dus steeds gezelliger!

    Begrijp overigens niet waarom ze niet even netjes een pagina plaatsten met daarop wat uitleg. De mensen die daar nu rond kijken en dit forum niet weten te vinden weten van niks. Zeker nu t wat langer duurt en het in de normaal gesproken meest drukke periode gebeurt (t weekend). Zo verlies je uiteindelijk toch bezoekers...

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Begrijp overigens niet waarom ze niet even netjes een pagina plaatsten met daarop wat uitleg.
    Dat snap ik ook niet. Het is toch een beetje raar dat je de informatie van een ander forum moet halen.

    Vreemd is dat je geen nieuwe berichten kunt plaatsen maar wel berichten kunt bewerken (op die manier probeer ik een lopende veiling nog een beetje af te ronden.)

  17. #142

    Standaard

    Ik denk dat het bij mij vooral de namen zijn die me doen hechten aan een bep. forum. Ik was dan geen "super poster" op het dvd-forum, maar ik was wel dagelijks aanwezig. Daardoor ga je vele members herkennen. Bijv. Pierce Brosnan met zijn lachwekkende postings (zit trouwens nu hier heb ik gezien) of Wizzke (met alle respect) met haar tenenkrommende commentaar en grijns-smilies. Henk de Haan met zijn gedegen en wijze manier van antwoorden. Kortom.... Wanneer is ie weer on-line!!

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kiwin
    Kortom.... Wanneer is ie weer on-line!!
    Nog even... en dan wijzig ik de titel van deze thread naar;
    DVD Forum Noodopvang

  19. #144

    Standaard

    Alex? Nog even en je krijgt nog meer members. Ik heb sinds en paar dagen een forum ontdekt wat weer meer van mijn off-line-tijd afhelpt.

  20. #145

    Standaard

    Hij doet 't weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ps. Ja en posten kan je ook

    Hij geeft nog wel een error als je post maar je post staat er dan wel tussen

  21. #146

    Standaard :) :) :)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kiwin
    Ik denk dat het bij mij vooral de namen zijn die me doen hechten aan een bep. forum.
    knip
    .....of Wizzke (met alle respect) met haar tenenkrommende commentaar en grijns-smilies.
    knip
    Hi Kiwin, ook hier ben je niet van me af hoor!
    Dees

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •