De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Hier krijg ik nou kippevel van...

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Bewijst dat je een goede muzieksmaak hebt.
    Ben nog steeds aan het hopen op een Bluray release van "Hell freezes over" !

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Bewijst dat je een goede muzieksmaak hebt.
    Ben nog steeds aan het hopen op een Bluray release van "Hell freezes over" !
    Dat zou ook een leuke titel zijn voor de collectie. Ik heb zelf de gewone dvd-versie ervan. Maar qua BR heb ik wel https://www.bol.com/nl/p/eagles-fare...2004013409293/ al eens gekocht.

  4. #4

    Standaard

    Ik krijg eigenlijk altijd kippevel van Diana Krall , vooral de sacd versies zijn erg goed , heerlijke relax muziek , goede band , heelijke zoet jazzy swoele stem , mijn .. wat is die elvis costello toch een bofferd met zo'n vrouw ..
    Stereo
    Denon pma 520a (1988) , Pioneer pd=207 cd , Sony minidisc 503, blueray samsung 1500 (stereo out) en sony dvd/hdd recorder stereo out . hepta ace boxen technics pickup

    homecinema
    denon avr 1604 (6.1) , samsung bd-p1500 optisch , sony dvd hdd recorder optisch , radio en streamer , jcv, creative en eec speakers

  5. #5

    Standaard

    4481_large.jpg

    Dan heb je deze waarschijnlijk ook wel. Hoewel eigenlijk de meest uitgebreide versie de 2-dvd versie is met extra opnames uit Toronto, Madrid en London.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •