De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: 4k tv 50hz

  1. #1

    Standaard 4k tv 50hz

    je ziet heel vaak dat 4K tv's een 50HZ paneel hebben rond de prijsklasse van 600-700 euro. kan je hiermee gamen op 4K 60fps ? of is het verstandiger om minimaal een 60HZ paneel aan te schaffen om 60fps te kunnen gamen ? sommige zeggen dat het verkooppraatjes zijn en dat je altijd 50hz binnenkrijgt en uiteindelijk niet uitmaakt.

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Meeste schermen kunnen denk ik ook gewoon 60Hrz aan. Misschien wordt het niet specifiek vermeldt, maar dan kun je een online handleiding raadplegen. Mijn gameconsole zet ik zelf ook altijd op 60Hrz.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    het rare is dat ik de specs niet kan vinden van sommige tv's over de hertz. alleen de hertz met motion techniek 400hz-600hz.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    In de specs (meestal laatste pagina) moet het toch staan. Al is het maar bij de pc-resoluties, maar ik kan me niet voorstellen dat een tv anno 2017 dit niet ondersteund.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5

    Standaard

    je hebt gelijk, vanaf hdmi 2.0 wordt 60hz altijd ondersteund. ik wil voor deze tv gaan LG 55UJ630V, maar ik zie nu nieuws voorbij komen over hdmi 2.1 en dynamic hdr ondersteuning. is het zinvol om nog een half jaar te wachten ?

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    je hebt gelijk, vanaf hdmi 2.0 wordt 60hz altijd ondersteund. ik wil voor deze tv gaan LG 55UJ630V, maar ik zie nu nieuws voorbij komen over hdmi 2.1 en dynamic hdr ondersteuning. is het zinvol om nog een half jaar te wachten ?
    Waar wil je een hafjaar op wachten ?

    Onder de 1000 euro zit je net in een klasse die het allemaal net niet heeft dat is de realiteit.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •