De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Afstandbediening zet devices aan

    Ik heb een afstandbediening voor mijn formuler 3 decoder, deze zet tegelijk ook mijn draadloze luidspreker zomaar aan.

    Ik heb rgb led achterop mijn tv geplakt die zelf een afstandbediening heeft waarmee ik de kleur kon selecteren en deze zet deze afstandbediening ook vanzelf aan. Ik kan met de getallen van de formuler toetsen de kleur selecteren.

    Hierdoor is de originele afstandbediening door de war want als ik rood kies dan pakt hij blauw, als ik paars kies pakt hij geel enz.

    Is er een manier om dit te fixen? Kan ik de rgb led resetten? Hebben andere dit ook weleens meegemaakt?

  2. #2

    Standaard

    Om welke afstandsbediening gaat het?

    Als het om een Harmony met display gaat, heb je bij de "aktiviteit" ingesteld dat je ook die apparaten wilt bedienen. De Harmony stuurt wanneer je die "aktiviteit" start, naar alle apparaten die je wilt gebruiken een signaal om deze in te laten schakelen. Je kunt dit op 2 manieren oplossen. De eerste is om in de software aan te geven dat je de apparaten altijd aan wilt laten staan en de andere is om deze niet te gebruiken alleen als "apparaat" te bedienen. Kies je voor de eerste, dan is het handig opdrachten voor in- en uitschakelen als scherm-toetsen te programmeren. In beide gevallen zal je die apparaten zelf in- en uit moeten schakelen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 28-09-2017 om 21:47
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    het is de afstandbediening van mijn satteliet decoder, geen universele verder.

    https://www.arobantennebouw.nl/afsta...ediening-f134/

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •