De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek: Discovery (Streaming)

    Star Trek: Discovery (Streaming)

    De eerste Star Trek op TV in twaalf jaar kent een redelijk begin 

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Tot nu toe ligt de nadruk van de serie te veel op Michael Burnham (Sonequa Martin-Green). Daar waar er altijd wel iemand de meest leidende rol had in de series (de kapitein) werden de andere karakters in de eerste aflevering(en) veel beter geintroduceerd en kreeg je echt een gevoel van saamhorigheid. Dat mist vooralsnog compleet. De derde aflevering, na de pilot van 2 aflevering, is in ieder geval beter dan de eersten. Ik blijf het zeker kijken, maar hoop dat het wel beter gaat worden.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Tot nu toe ligt de nadruk van de serie te veel op Michael Burnham (Sonequa Martin-Green). Daar waar er altijd wel iemand de meest leidende rol had in de series (de kapitein) werden de andere karakters in de eerste aflevering(en) veel beter geintroduceerd en kreeg je echt een gevoel van saamhorigheid. Dat mist vooralsnog compleet. De derde aflevering, na de pilot van 2 aflevering, is in ieder geval beter dan de eersten. Ik blijf het zeker kijken, maar hoop dat het wel beter gaat worden.
    Dat is toch ook logisch? Zonder al teveel weg te willen geven is de positie van Burnham die van outcast in het begin. Je volgt haar dus dan weet je natuurlijk ook weinig van de andere karakters. Bovendien is het niet realistisch dat iedereen even netjes voorgesteld wordt. Het is ook veel interessanter om na verloop van tijd steeds meer te weten te komen over iemand.

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Er wordt gezegd dat dit de zesde serie is in de recensie. Maar dit is de zevende!

    Groeten, Matthé

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door matthe Bekijk bericht
    Er wordt gezegd dat dit de zesde serie is in de recensie. Maar dit is de zevende!

    Groeten, Matthé
    Ik vermoed dat hij alleen de live action series en TAS niet,

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •