De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Zookeeper's Wife, The (DVD)

    Zookeeper's Wife, The (DVD)

    Nadat de Duitsers zijn binnengevallen verbergen de eigenaren van de dierentuin van Warschau daar Joden uit het getto

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat wij hier geen blu-ray krijgen. Waarom moesten wij nu weer bij Eone vallen en niet bij universal zoals de rest van de wereld.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 09-10-2017 om 12:45
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Goede film en mooie vertolkingen.
    Dit is echt het soort films waar ik van hou, gebaseerd op ware feiten en dan ook nog eens goed gebracht.
    Zeer realistisch in beeld gebracht, en natuurlijk wel een schokkend verhaal.
    Een internationale cast, waaronder in de hoofdrol onze eigenste Johan Heldenbergh, in zijn eerste grote internationale rol. Zou hem graag nog meer dingen internationaal zien doen, laat het ons hopen dat dit de start is van een mooie carrière buiten de Belgische cinema waarin hij zich al meermaals heeft bewezen.
    Ik heb wel genoten van deze prent ondanks het oorlogsverhaal, maar dat weet je bij verhalen als dit dat je ook de gruwel van het nazisme te zien krijgt.
    Aardigheidje, de zoo waar zich alles afspeelt heb ik ooit als jongeman bezocht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •