De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard marktplaats verkoopt films eerder dan de releasedatum

    Ik zag vandaag een leuke aanbieding staan:

    Spiderman homecoming 4k, nederlandse versie...24,95

    te mooi om waar te zijn en erg vreemd, aangezien deze volgende maand pas komt
    maar verkoper blijft volhouden dat hij m heeft

    gok wagen?

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    Ik zag vandaag een leuke aanbieding staan:

    Spiderman homecoming 4k, nederlandse versie...24,95

    te mooi om waar te zijn en erg vreemd, aangezien deze volgende maand pas komt
    maar verkoper blijft volhouden dat hij m heeft

    gok wagen?
    Wat denk je nou zelf??? Niet intrappen kerel!!!

  3. #3

    Standaard

    Zeg maar dat je 'm wilt hebben, maar dat je 'm komt ophalen.
    Kijk of je dan nog wat hoort.

  4. #4

    Standaard

    Zie dat hij/zij meerdere titels heeft, die nog niet uit zijn: The Hitman's Bodyguard, War For The Planet Of The Apes, Transformers: The Last Knight, Baywatch, The Mummy, Games Of Thrones Seizoen 7. Dubieus!
    Laatst aangepast door Johan1967 : 15-10-2017 om 18:26

  5. #5

    Standaard

    Hou toch op. Je krijgt een slechte cam-versie op een dvd-r met de titel erop geschreven met spelfouten in een hoesje met een lelijke kleurenprint als cover. Als het te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat het ook. Pure oplichting.

  6. #6

    Standaard

    Je kunt via een speciale knop op marktplaats de advertentie als dubieus melden, ze gaan hem dan beoordelen en hoogstwaarschijnlijk verwijderen.

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Ik vermoed eerder dat het wel originele uitgaven zijn. Veel titels zijn ruim voor de releasedatum al klaar.
    Als je de juiste contacten hebt, dan is het inderdaad mogelijk om titels al eerder in je bezit te hebben.
    In dit geval dan niet Marktplaats contacteren, maar de maatschappijen. Op veel (zo niet alle) titels heerst een embargo voor levering voor de releasedatum.
    Voor illegale versies zijn deze uitgaven gewoon veel te duur.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    na veel heen en weer mailen
    kreeg ik het antwoord
    dat ik hem kon reserveren
    nou, 2 weken aktief op marktplaats????
    nee dank je, ik laat hem wel gaan

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik vermoed eerder dat het wel originele uitgaven zijn. Veel titels zijn ruim voor de releasedatum al klaar.
    Als je de juiste contacten hebt, dan is het inderdaad mogelijk om titels al eerder in je bezit te hebben.
    In dit geval dan niet Marktplaats contacteren, maar de maatschappijen. Op veel (zo niet alle) titels heerst een embargo voor levering voor de releasedatum.
    Voor illegale versies zijn deze uitgaven gewoon veel te duur.
    De andere titels zouden misschien nog kunnen gezien de al aanwezige buitenlandse releases, maar Games Of Thrones Seizoen 7 is een weggevertje....dat kan gewoon niet.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De andere titels zouden misschien nog kunnen gezien de al aanwezige buitenlandse releases, maar Games Of Thrones Seizoen 7 is een weggevertje....dat kan gewoon niet.
    Komt over niet al te lange tijd al uit. Ons persbericht staat al klaar, ik wacht alleen nog op wat afbeeldingen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Komt over niet al te lange tijd al uit. Ons persbericht staat al klaar, ik wacht alleen nog op wat afbeeldingen.
    Op 11 december komt seizoen 7 uit. Dat is nog twee maanden, wat een eeuwigheid is gezien hoe snel titels tegenwoordig na de originele release/uitzending uitkomen. Het lijkt mij erg stug.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op 11 december komt seizoen 7 uit. Dat is nog twee maanden, wat een eeuwigheid is gezien hoe snel titels tegenwoordig na de originele release/uitzending uitkomen. Het lijkt mij erg stug.
    Wat me niet zou verbazen is als ze (evt. na ontvangst van betaling) zeggen: "Wordt verzonden op <releasedatum titel>". Een soort pre-order dus.
    Voor een illegale titel is deze ook gewoon veel te duur, nauwelijks goedkoper dan Bol en met verzendkosten erbij zelfs duurder..
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •