De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Medisch Centrum West, complete box Just Entertainment

    12 December brengt Just Entertainment een re-release van de complete box uit.

    De box zal verschijnen in 1 compacte DVD box- dezelfde boxvorm als GTST-.

    'Medisch Centrum West' is mijn absolute favoriete dramaserie en 'Zeg 'ns Aaa' mijn favoriete comedyserie, beiden series onder de regie van Nico Knapper.
    Ondanks ik alle losse seizoenen heb en de complete box destijds van DFW in de locker versie, ga ik de complete box van Just zeker aanschaffen!

    Hopelijk brengen ze o.a. 'Spijkerhoek' ook nog in in een dergelijke complete serie box uit, want die is nog nooit compleet in 1 box verschenen!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    De hoes van de nieuwe complete box!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  4. #4

    Standaard

    Oranje boven, zou jij kunnen uitzoeken of het bonusmateriaal dat destijds is geschoten voor de Dutch Filmworks-uitgaves uit 2005/2006 ook weer hierop geplaatst wordt? Online kan ik er niets over vinden helaas, en gezien het van uitgever is verhuisd is dat wel even het nakijken waard. =)

  5. #5

    Standaard

    Wil ik zeker doen!

    Ik ga de box sowieso kopen, dus weet het 12 december zeker. Ik denk dat hetzelfde materiaal gebruikt wordt als destijds van DFW. Het betreft namelijk exact ook weer een 22-DVD box. Denk niet dat ze bijv. 'Het geheim van Medisch Centrum West' van een jaar of 3 geleden gaan plaatsen.

    In 1987 begonnen ze met de opnames en in 1988 werd het 1ste seizoen uitgezonden.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Wil ik zeker doen!

    Ik ga de box sowieso kopen, dus weet het 12 december zeker. Ik denk dat hetzelfde materiaal gebruikt wordt als destijds van DFW. Het betreft namelijk exact ook weer een 22-DVD box. Denk niet dat ze bijv. 'Het geheim van Medisch Centrum West' van een jaar of 3 geleden gaan plaatsen.

    In 1987 begonnen ze met de opnames en in 1988 werd het 1ste seizoen uitgezonden.
    Via elders vernam ik weer dat die extra's bij de tweede boxuitgave al weg waren, maar dat zou gek zijn want die zat nog bij DFW...

    Er zijn geloof ik tot nu toe twee complete serie-boxen geweest; eentje in de stijl van de allereerste uitgaven, waarvan gek genoeg totaal geen foto meer online te vinden is (was dacht ik in de stijl van de allereerste complete serie-box van Friends/eerste uitgave van seizoen 1 van GTST) en deze, met 3 grote boxen in 1 kartonnen omhulsel:

    $_86 (1).jpg$_86.jpg

    Maar tóch heb ik het idee dat ik één heruitgave vergeet. Zie ik spoken en zijn het er maar twee, of is er inderdaad al een derde geweest?

    EDIT: En about 'Het geheim van Medisch Centrum West', daar ging ik toch al niet van uit. En die kunnen we, met toestemming van de maker (want het komt van hem zelf af), gratis online terugzien in HD https://vimeo.com/90447880
    Laatst aangepast door Samba-boy : 20-11-2017 om 23:36

  7. #7

    Standaard

    M.b.t. 'Het geheim van Medisch Centrum West', er gaat bij mij toch niets boven een officieel geperste DVD

    Ik heb foto's gemaakt van de 1ste en mooiste complete box uit 2007!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    • Bestandstype: jpg 001.JPG (72,7 KB, 13 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 003.JPG (63,3 KB, 10 keer gelezen)
    • Bestandstype: jpg 006.JPG (76,8 KB, 9 keer gelezen)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    M.b.t. 'Het geheim van Medisch Centrum West', er gaat bij mij toch niets boven een officieel geperste DVD
    Absoluut mee eens, maar feit blijft dat die opname dan hoe dan ook in SD op de schijf belandt in plaats van de native HD waarin het nieuwe materiaal geschoten is. Dat staat dan weer wel op Vimeo. ^^

    Trouwens, dank voor deze foto's. Zit die complete box serieus nog bij je in seal?

  9. #9

    Standaard

    Haha, ja hij zit nog steeds in de seal. Trouwens al mijn DVD-boxen. Ik maak ze zo open, dat het plastic erom kan blijven zitten.

    Bij mij blijft alles nieuwstaat!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Haha, ja hij zit nog steeds in de seal. Trouwens al mijn DVD-boxen. Ik maak ze zo open, dat het plastic erom kan blijven zitten.

    Bij mij blijft alles nieuwstaat!
    Aah ja, op die manier. Ik dacht nog ongeopend, bij mij zijn er ook nog een paar boxen in de originele aankoop-seal (Dank je wel, Free Record Shop). ^^

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •