De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Een regenachtige herfst? Geen probleem met deze nieuwe series op Netflix

    Een regenachtige herfst? Geen probleem met deze nieuwe series op Netflix

    Lees dit artikel

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    De laatste alinea over KPN is niet volledig. Als je een Horizonbox hebt van Ziggo schijn je ook Netflix makkelijk te kunnen opstarten. Het is dus niet alleen KPN die het biedt.

  4. #4
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Daar heb je gelijk in. Je hebt sowieso altijd een abo nodig, maar dan kan je bijna overal wel Netflix kijken. Op de meeste(nieuwe) tv's, de Horizon-box, sommige BD-spelers, de PC of Laptop, Chromecast en op bijna alle mobiele apparaten om maar een paar te noemen. 4K Ultra HD vergt wel het duurste abonnement van Netflix. Daarnaast vermeldt de website in de link dat niet alle ontvangers van KPN zomaar geschikt zijn.

    Misschien heeft KPN een actie?

    Neemt niet weg dat Netflix heel wat te bieden heeft. Zo kan je nu de nieuwste afleveringen van Supergirl en Legends of Tomorrow seizoen 3 kijken. Elke week een nieuwe aflevering maar enkele dagen na de releasedatum in de VS. En dat is best uniek, omdat je vaak een jaar moet wachten.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 18-10-2017 om 17:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En vanaf gisteren ook seizoen 6 van Arrow elke week een nieuwe aflevering.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Prijsverhoging van 2 euro gaat vanaf 19 oktober in.

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/netfli...-fors-duurder/

    Tot op heden niks erover gehoord in mijn mailbox. Zou toch wel netjes zijn om een bericht te krijgen voordat Netflix het afschrijft.

  7. #7

    Standaard

    Tja, ik had het al opgezegd omdat ik er te weinig naar keek. Ik zal het nu niet snel opnieuw aanvragen, misschien in de toekomst als we écht meer tijd hebben voor series ed. Of als de kinderen oud genoeg zijn en dat het Kids kanaal ze aanspreekt. Daarvoor vind ik het handig, voor films blijf ik altijd bij BD.

  8. #8
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Prijsverhoging van 2 euro gaat vanaf 19 oktober in.

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/netfli...-fors-duurder/

    Tot op heden niks erover gehoord in mijn mailbox. Zou toch wel netjes zijn om een bericht te krijgen voordat Netflix het afschrijft.
    Dat is wereldwijd volgens mij en persoonlijk vind ik het nog steeds niet duur, maar ik maak er best veel gebruik van. Ik koop daardoor bijvoorbeeld veel vaker een serie of Blu-ray Disc niet en dan ben ik denk ik zelfs goedkoper uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat is wereldwijd volgens mij en persoonlijk vind ik het nog steeds niet duur, maar ik maak er best veel gebruik van. Ik koop daardoor bijvoorbeeld veel vaker een serie of Blu-ray Disc niet en dan ben ik denk ik zelfs goedkoper uit.
    Ik vind het ook best, ik heb een 4k tv dus voor de duurste optie gekozen en familie mag meekijken. Laat onverlet dat Netflix de prijsverhoging rechtstreeks moet communiceren met haar klanten en niet via een persbericht. Ze zullen hopelijk het alsnog doen.

  10. #10
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Het ligt natuurlijk dubbel gevoelig, omdat Disney haar aanbod straks terugtrekt, maar ik begrijp dat het vooral is om eigen producties te financieren en dat vind ik niet eens erg. Er zal vast een mail in de digitale bus vallen straks als definitief bekend is wat dat voor Nederlandse abonnees betekend.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #11

    Standaard

    Ik vind het ook wel meevallen. Zeker de kinderen maken er volop gebruik van, en ik ook regelmatig voor series. Het werkt echt superhandig, en dat je series kan downloaden was ook wel lekker voor de laatste vakantie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •