Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dunkirk (UHD) blu-ray

    Dunkirk lijkt niet te pre-orderen volgens het volgende statement bij bol.com:

    Let op! Helaas is deze film niet vantevoren te reserveren. Pas op de eerste dag van release kun je dit product bestellen bij ons.


  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Warner Dunkirk nog niet officieel heeft aangekondigd en het de retail verbied om pre-orders te accepteren.......Warner en Nolan zijn wel heel geheimzinnig bezig met deze titel.....ik hoop begin November meer info te krijgen over Dunkirk's release.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  3. #3

    Standaard

    Ik verwacht eigenlijk woensdag info over Dunkirk. Heb ergens iets gelezen dat dan pre orders beschikbaar mogen worden gesteld. Wss volgt dan ook de info omtrent deze film.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik verwacht eigenlijk woensdag info over Dunkirk. Heb ergens iets gelezen dat dan pre orders beschikbaar mogen worden gesteld. Wss volgt dan ook de info omtrent deze film.
    De US versie zal dit waarschijnlijk worden qua release info want Warner Nederland brengt pas info uit bij elke begin van de nieuwe maand.......
    Niet dat de versies veel zullen verschillen qua specs maar voor officiële details van de NL release verwacht ik pas begin November meer te kunnen vertellen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  5. #5

    Standaard

    Bol.com heeft blijkbaar bij special features van Dunkirk dit geplaatst.
    16 verschillende bonus featurettes (totale duur: 119 minuten)


    Wanneer komt die release datum!?? Ik wordt gek. Hopelijk klopt 19 december niet. Veels te laat.

    Ook The Prestige zal niet verschijnen in december en de Nolan 4K box zal ook Dunkirk niet bevatten. Als we bol mogen geloven.

    Cars 3 is uitgesteld naar 02/12 en op bol.com zal de 3D versie alvast een bonus disc hebben.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-10-2017 om 09:01
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Ook bol.com doet maar een gokje want Warner geeft gewoon nog niks prijs over de Christopher Nolan films......voorlopig is de verwachting dat er begin November meer bekend zal zijn.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    Ik open dit topic vaak omdat ik dan nuttige info verwacht omtrent releasedata van films. Maar de laatste tijd lees ik wel veel posts met nietzeggende of niet officiële info, met name over Dunkirk. Nu ook weer, dat Bol info over de extra's erop heeft gezet. Zullen we die info vermelden in een apart topic in Bluray Disc Discussies over Dunkirk en het hier over vastgestelde info cq data hebben?

  8. #8

    Standaard Dunkirk (UHD) blu-ray

    Alles over de komende UHD/blu-ray release van Nolan's Dunkirk.

  9. #9

    Standaard

    Vanaf nu alles over Dunkirk hier plaatsen: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...87#post2050787 Misschien dat de beheerders de info die hier nog staat overzetten in het nieuwe topic.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik open dit topic vaak omdat ik dan nuttige info verwacht omtrent releasedata van films. Maar de laatste tijd lees ik wel veel posts met nietzeggende of niet officiële info, met name over Dunkirk. Nu ook weer, dat Bol info over de extra's erop heeft gezet. Zullen we die info vermelden in een apart topic in Bluray Disc Discussies over Dunkirk en het hier over vastgestelde info cq data hebben?
    Als je voor alle aparte films die uitkomen een topic moet gaan aanmaken... Je vind nu al niks terug op deze site via de zoekfunctie. Maar ik heb het begrepen ik zal vanaf nu gewoon al die nutteloze info omtrent releases en wat er in het buitenland wél verschijnt en bij ons niet voor mezelf houden.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 19-10-2017 om 16:45
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Als je voor alle aparte films die uitkomen een topic moet gaan aanmaken... Je vind nu al niks terug op deze site via de zoekfunctie. Maar ik heb het begrepen ik zal vanaf nu gewoon al die nutteloze info omtrent releases en wat er in het buitenland wél verschijnt voor mezelf houden.
    Dit is wel de bedoeling en de opzet van dit forum. Voor elke film een apart topic in Film Discussies, van elke film die een DVD uitgave krijgt een topic in DVD Discussies en van elke film die een (of meerdere) BD uitgaves krijgt een topic in het Blu-ray Disc-discussies subforum. En dit enz enz.
    Zo hou je het juist overzichtelijk ipv alle verschillende info in dit topic te plaatsen zodat het verzandt raakt tussen waar dit topic over gaat: correcte releasedata.
    En die kritiek op de zoekfunctie vind ik een beetje een zwaktebod. Ik weet dat deze niet perfect is maar je kan best het meeste vinden hier. En anders gebruik je Google, waar je ook specifiek binnen een bepaalde website kan zoeken die je zelf definieert. Maar dat mag geen reden zijn om bovenstaande niet aan te houden.

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Berichten uit het NL releasetopic naar hier verplaatst.
    Excuus voor de chronologische wanorde...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #13

    Standaard

    Bij Wehkamp wel al te bestellen, maar dan met de titel "Big Secret"

    https://www.wehkamp.nl/speelgoed-gam..._product_image

  14. #14

    Standaard

    Dunkirk komt pas uit op 18/12 in de UK ook in filmbook versie helaas is dat niet de 4K versie. Zo slim zijn ze wel bij Warner. Best wel nog lang eigenlijk voor een film die midden juli uitkwam...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-10-2017 om 17:16
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #15
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Bol.com krijgt ook weer een Digibook.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Bol.com krijgt ook weer een Digibook.
    Er staat met 3 discs. 4K + Blu-ray + Bonus Disc ?

    De extra's:



    • Featurettes
      • Creation: Revisiting the Miracle
      • Creation: Dunkerque
      • Creation: Expanding the Frame
      • Creation: The In-Camera Approach

    • Featurettes
      • Land: Rebuilding the Mole
      • Land: The Army On the Beach
      • Land: Uniform Approach

    • Featurettes
      • Air: Taking to the Air
      • Air: Inside the Cockpit

    • Featurettes
      • Sea: Assembling the Naval Fleet
      • Sea: Launching the Moonstone
      • Sea: Taking to the Sea
      • Sea: Sinking the Ships
      • Sea: The Little Ships

    • Featurettes
      • Conclusion: Turning Up the Tension
      • Conclusion: The Dunkirk Spirit
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #17
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Kan ook: 2D Blu-ray + Bonus + DVD zijn. Ik heb ze net een e-mail gestuurd. Blijkbaar zijn ze nu de info aan het verwerken.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Kan ook: 2D Blu-ray + Bonus + DVD zijn. Ik heb ze net een e-mail gestuurd. Blijkbaar zijn ze nu de info aan het verwerken.
    Hopelijk van niet, wie kijkt Dunkirk nu op dvd en dan nog wss met een vaste aspect ratio. Moest ik Nolan zijn en blijkbaar heeft ie wat invloed op deze release zou er niet eens een dvd uitkomen. De inkomsten die je misloopt ten spijt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #19
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    DVD is een grote markt, waar veel geld valt te halen. Maar als ze nodig DVD's willen verkopen, moeten ze die NIET bij de Blu-ray's proppen. Ik haat die combo packs.

  20. #20

    Standaard

    De cover volgens Wehkamp

    IMG_0124.jpg
    Laatst aangepast door tmvde : 27-10-2017 om 10:33

  21. #21

    Standaard

    Volgens bol.com bevat de digibook 3 dragers van de film. Zouden ze dan 4K + Blu-ray + dvd bedoelen ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens bol.com bevat de digibook 3 dragers van de film. Zouden ze dan 4K + Blu-ray + dvd bedoelen ?
    Nee, Blu-ray, DVD en Digital. Staat ook op de afbeelding erboven. Denk niet dat een digibook plus UHD een prijs krijgt van 24,99 terwijl de UHD los al een prijs krijgt van 34,99.

  23. #23
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, Blu-ray, DVD en Digital. Staat ook op de afbeelding erboven. Denk niet dat een digibook plus UHD een prijs krijgt van 24,99 terwijl de UHD los al een prijs krijgt van 34,99.
    Dat is niet de goede afbeelding. Maar om zijn vraag te beantwoorden lijkt geen 4K nee.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Nee, Blu-ray, DVD en Digital. Staat ook op de afbeelding erboven. Denk niet dat een digibook plus UHD een prijs krijgt van 24,99 terwijl de UHD los al een prijs krijgt van 34,99.
    Wat is die derde disc dan ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Wat is die derde disc dan ?
    Er is geen derde disc, er wordt gesproken over een "drager" en niet een "disc". Digital is ook een drager, namelijk een digitale. UHD, Blu-ray en DVD zijn fysieke dragers.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •