Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Dacht ik al wel. Toch wel blij dat er geen DVD bij zit. Weg met dat medium, daar koop ik geen Blu-ray's voor.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Dacht ik al wel. Toch wel blij dat er geen DVD bij zit. Weg met dat medium, daar koop ik geen Blu-ray's voor.
    Ik vind dat ook prima. De DVD zou ik toch niet gebruiken om de film te bekijken.

  3. #53

    Standaard

    Heeft er iemand de UHD al bij een MediaMarkt zien liggen? Volgens de website heeft hij 14 dagen levertijd en ook bij Bol.com is hij niet op voorraad. Het lijkt mij stug dat alles uit de eerste pressing er al door heen is gegaan in pre-order? Gezien de releasedate vandaag is? Ook de normale blu-ray lijkt slecht leverbaar namelijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Heeft er iemand de UHD al bij een MediaMarkt zien liggen? Volgens de website heeft hij 14 dagen levertijd en ook bij Bol.com is hij niet op voorraad. Het lijkt mij stug dat alles uit de eerste pressing er al door heen is gegaan in pre-order? Gezien de releasedate vandaag is? Ook de normale blu-ray lijkt slecht leverbaar namelijk.
    Yep, in Mediamarkt Roeselare lagen er vorige woensdag een stuk of 5 UHD'S van Dunkirk aan € 26.99.
    BD (1243) What i Watch

  5. #55

    Standaard

    Mediamarkt en Saturn in Duitsland verkopen een 4K steelbook.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Mediamarkt en Saturn in Duitsland verkopen een 4K steelbook.
    Die is voor mij onderweg. Mooie prijs ook, 30 euro! Heb nog geen 4K speler, maar die sowieso een keer komen dus alle nieuwe releases koop ik vast op 4K zodat ik niet hoef te dubbel dippen

  7. #57

    Standaard

    De digibook nog kunnen bestellen bij Bol voor 24,99 terwijl ie op "niet leverbaar stond" (wel na doorklikken). Nu is ie weer regulier te bestellen maar wel voor 29,99. Overigens klopot dat "drie dragers"-verhaal in de toelichting niet; er is een Bluray en een digitale versie bijgeleverd, maar geen derde drager (DVD bijvoorbeeld).

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •