De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De 4K gerestaureerde versie van Howard's End is nu verkrijgbaar op DVD en Blu-ray

    De 4K gerestaureerde versie van Howard's End is nu verkrijgbaar op DVD en Blu-ray

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Volgens bol.com uitgesteld naar 10/11 ...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ik ben enorm verrast dat deze versie ook aan deze zijde van de grote plas wordt uitgebracht. Dat gebeurt maar hoogst zelden. En dan nog voor zo'n lage prijs. Het is dat ik de US-versie al heb die begin dit jaar is verschenen, anders had ik zeker deze aangeschaft. Echt een hele mooie film!
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben enorm verrast dat deze versie ook aan deze zijde van de grote plas wordt uitgebracht. Dat gebeurt maar hoogst zelden. En dan nog voor zo'n lage prijs. Het is dat ik de US-versie al heb die begin dit jaar is verschenen, anders had ik zeker deze aangeschaft. Echt een hele mooie film!
    Klopt, erg jammer dat dit soort uitgaven nauwelijks meer hier worden uitgebracht, terwijl dit "vroeger" toch meer een soort van automatisme was.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Volgens bol.com uitgesteld naar 10/11 ...
    De DVD staat op Bol.com aangekondigd voor 1-11.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •