Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Effe snel getest en inderdaad met dolby vision.
    dit is toch een primeur de eerst 4k serie met atmos en vision.
    ik zou zeggen verplichte aankoop!
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik vraag me af, bij de Benelux versie, hebben ze dat boekje in het NL vertaald? :P
    Bij de blu-ray is het in het Engels.

  3. #28

    Standaard

    Nee.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #29

    Standaard

    Goede zet dat ze het niet vertalen
    Staat er op de benelux versie van de UHD wel dat er Dolby Vision op zit? Op de tinnen versie is daar niks over terug te vinden. Je zou zeggen dat ze dat er met volle trots toch wel op zouden zetten..
    Nu wachten op de Dolby Vision update voor mijn LG UP970, ik kan niet wachten om deze serie te herkijken in Dolby Vision!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Iemand Westworld in 4K al bij Media Markt zien liggen? Overal is er vertraging met levering van de 4K uitgave... Het goedkoopste dat ik gehoord heb trouwens is 47.99 EUR bij MM Zwijnaarde.
    Vandaag nog eens naar MM Zwijnaarde geweest en nu lag de 4K-versie er wel : 49,99 EUR. Weet niet of je hem al gekocht hebt?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BluRay4Life Bekijk bericht
    Vandaag nog eens naar MM Zwijnaarde geweest en nu lag de 4K-versie er wel : 49,99 EUR. Weet niet of je hem al gekocht hebt?
    Ja zelfde prijs in Oostende. Maar in Zwijnaarde zeiden ze me dat ie 47.99 EUR ging kosten.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Effe snel getest en inderdaad met dolby vision.
    dit is toch een primeur de eerst 4k serie met atmos en vision.
    ik zou zeggen verplichte aankoop!
    Alleen voor de weinigen die Dolby Vision en/of Atmos hebben, lijkt me. Voor de meerderheid is dat geen koopargument, lijkt me.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #33

    Standaard

    Hebben we hier in NL alleen de reguliere uitgave?
    Als Zavvi m morgen nog niet heeft verstuurd dan ga ik die, want die had toch mijn voorkeur, dit weekend wel halen ipv die steelbook.

  9. #34

    Standaard

    Iemand de UHD versie al gezien bij Fame, shop intern MM A`dam?
    Was daar gisteren nog, echter niet gevonden...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •