De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het geheime dagboek van Hendrik Groen

    Worden er in NL eigenlijk blu-ray's uitgebracht van tv-series?
    Bijv. Het geheime dagboek van Hendrik Groen
    Zoja, misschien best even afwachten dan, want in België is de serie in zeer belabberde kwaliteit te zien...

  2. #2

    Standaard

    Penoza is geloof ik op Blu uitgebracht?

  3. #3

    Standaard

    Ja, zie https://www.bol.com/nl/l/nederlandst...64+30291+7929/ Ik heb Nederlandstalige serie's gekozen en BR als medium. Bol heeft echter sommige serie's erbij gezet die daar niet horen maar hopelijk krijg je zo wel een idee wat er momenteel verkrijgbaar is.

  4. #4

    Standaard

    Oh ja, dat kan natuurlijk ook. Niet heul veel.

  5. #5

    Standaard

    OK, toch wel meer Nederlandse series op Blu-ray dan bij ons in Vlaanderen!
    Mooi zo...

    Heb de eerste afl. van 'Het geheime dagboek van Hendrik Groen' gezien en best wel benieuwd naar meer.
    Hopelijk dan onmiddellijk op Blu-ray... zou best wel eens kunnen, want ik had zo vaag gehoord dat het in NL heel goed bekeken is geweest?

  6. #6

    Standaard

    Het Dagboek van Hendrik Groen, wat is dat toch een leuke serie!
    Giesteren (zondag0 hebben wij seizoen 2 weer eens bekeken.En de serie blijft leuk om naar te kijken.

    Momenteel zijn serie 1 en 2 alleen te koop op dvd,of de serie op bluray komt is afwachten.

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat er geen Blu-Ray meer van verschijnt, eigenlijk. Of hij had meteen met de release van de dvd's moeten uitkomen, of er moet volgend seizoen ineens een onverwachte extra opleving qua hype zijn, maar verder gaat geen uitgeverij zich meer branden aan Nederland product. Echt.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •