De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard Homeland Seizoen 6 Blu Ray probleem

    Allen
    Ik wil eens informeren of er nog personen zijn die deze set gekocht hebben en bij wie de 2de Bluray niet blijkt te functioneren.

    Ik heb vorige week immers in Mediamarkt Antwerpen deze set gekocht en de 2de disc wil niet opstarten. Disc 1 en 3 werken wel correct. Ik heb disc 2 op 3 verschillende spelers getest nl. mijn PS3, PS4 en een Phillips Blu Ray speler.

    Begin deze week ben ik deze set gaan omruilen zonder problemen bij Mediamarkt. Maar toen ik vandaag de nieuwe set testte, heb ik hier exact hetzelfde issue voor.

    1x een niet werkende disc gaat nog, maar 2x achter elkaar begint meer te lijken op een productiefout.

    Ben eens benieuwd of ik de enige persoon ben met dit probleem. Moest je dit probleem ook hebben, kan je dan aub ook even vermelden waar je jouw exemplaar hebt gekocht?

    Alvast bedankt voor de hulp.

  2. #2

    Standaard

    Ik heb het hier meteen even voor je getest met mijn exemplaar, gekocht bij Amazon.UK. Hier doen alle schijfjes van seizoen 6 het prima. Hopelijk vind je snel een goed exemplaar!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Ik heb het hier meteen even voor je getest met mijn exemplaar, gekocht bij Amazon.UK. Hier doen alle schijfjes van seizoen 6 het prima. Hopelijk vind je snel een goed exemplaar!
    Allemaal leuk dat de UK verdie werkt maar volgens mij vraagt hij of mensen net als hij ook de nederlandse uitgave hebben gekocht. De UK zijn niet dezelfde schijven.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Allemaal leuk dat de UK verdie werkt maar volgens mij vraagt hij of mensen net als hij ook de nederlandse uitgave hebben gekocht. De UK zijn niet dezelfde schijven.
    Ik probeer enkel te helpen. Er staat nergens aangegeven dat hij enkel Nederlandse webshops bedoeld.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me wel duidelijk dat hij nederlandse bedoeld. ?

  6. #6

    Standaard

    Hij laat weten de serie bij een Mediamarkt gekocht te hebben. Niet dat hij enkel een vervanging wil halen bij een andere Nederlandse webshop. En gezien niet iedereen van elk product weet welke schijfjes waar hetzelfde zijn is het niet heel gek dat ik probeer te helpen volgens mij. Maar oke.

  7. #7

    Standaard

    De 2de disc van mijn Nederlandse exemplaar die bij Wehkamp vandaan komt, speelt zonder problemen af op mijn pc en Sony BDP-6700. Maar is onspeelbaar op mijn PS3.

  8. #8
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Bedankt voor de reacties, ik heb effectief de Benelux versie gekocht en hoop aan een goed werkende versie te geraken van dit seizoen. Als ik de reactie van Brown750 zo lees, dan lijkt het toch dat er iets mis is met de 2de schijf. Ga morgen terug naar de Mediamarkt om nogmaals om te ruilen. Moest het dan nog steeds zo zijn dat ie wederom niet werkt, vraag ik mijn geld terug en probeer ik een andere versie. Heeft de UK versie eigenlijk Nederlandse ondertitels?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties, ik heb effectief de Benelux versie gekocht en hoop aan een goed werkende versie te geraken van dit seizoen. Als ik de reactie van Brown750 zo lees, dan lijkt het toch dat er iets mis is met de 2de schijf. Ga morgen terug naar de Mediamarkt om nogmaals om te ruilen. Moest het dan nog steeds zo zijn dat ie wederom niet werkt, vraag ik mijn geld terug en probeer ik een andere versie. Heeft de UK versie eigenlijk Nederlandse ondertitels?
    Nope geen ned subs op die versie.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ianneke Bekijk bericht
    Bedankt voor de reacties, ik heb effectief de Benelux versie gekocht en hoop aan een goed werkende versie te geraken van dit seizoen. Als ik de reactie van Brown750 zo lees, dan lijkt het toch dat er iets mis is met de 2de schijf. Ga morgen terug naar de Mediamarkt om nogmaals om te ruilen. Moest het dan nog steeds zo zijn dat ie wederom niet werkt, vraag ik mijn geld terug en probeer ik een andere versie. Heeft de UK versie eigenlijk Nederlandse ondertitels?
    hier geen problemen alle discs spelen af gekocht in mediamarkt oostende

  11. #11
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2011
    Woonplaats
    Rijkevorsel, België

    Standaard

    Even een update: ik heb vandaag telefonisch contact gehad met 20th Century Fox Belgium over dit probleem. Blijkbaar zijn ze ondertussen op de hoogte dat er iets mis is met disc 2 van de Bluray release. Ze weten alleen nog niet of het om een bepaalde batch gaat of om een algemeen probleem. Men kon me ook niet zeggen wanneer er gecorrigeerde versies beschikbaar zullen zijn.

    Ik ga bijgevolg mijn niet werkende versie terugbrengen naar Mediamarkt en mijn geld terug vragen. Ik zal dan op een latere datum wel een nieuwe kans wagen om de box aan te schaffen en hopen dat ie dan wel volledig werkt.
    Laatst aangepast door Ianneke : 06-11-2017 om 17:17

  12. #12

    Standaard

    Gekocht in mediamarkt Hengelo en geen problemen.
    speelt op beide spelers goed af.
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  13. #13

    Standaard

    Met mijn exemplaar is (gelukkig) niets aan de hand. Komt uit de MM van Wilrijk.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Net even (snel) gechecked:

    geen problemen met disc 2 op mijn PS3 & PS4

    Gekocht bij BOL.com

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •