Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 442 worden weergegeven.

Discussie: Avatar plaatsen

  1. #1

    Standaard Avatar plaatsen

    Ik heb een plaatje van mezelf van 17000 bytes groot en 6000 bytes groot, maar ik krijg bij iedere upload de melding dat de file te groot is. Wat moet ik doen om het goed te doen?

  2. #2

    Standaard

    Is de afmeting van de afbeelding wel 60x60 pixels?

  3. #3

    Standaard

    Hoe kan ik dat precies doen? Ik heb geen speciaal programma hiervoor, behalve wat standaard bij XP Pro zit.

  4. #4

    Standaard

    Ronald,

    Ik heb je zojuist even een bericht gestuurd.

  5. #5

    Standaard

    PS: Voor alle nieuwe leden: Het is op dit forum alleen toegestaan om een foto van jezelf als Avatar te gebruiken. Dit om het forum persoonlijk te houden en er geen 'kermis' van te maken.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    sorry...
    Ook sorry, Jack.

    Ronald, avatar is geregeld!

  8. #8

    Standaard

    Je doet het jezelf aan, ik zie liever Jack Skellington, maar goed...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jack Skellington
    Je doet het jezelf aan, ik zie liever Jack Skellington, maar goed...
    De figuur "Jack" is okay, maar deze avatar is persoonlijker voor derden [En wèl toegestaan]

  10. #10

  11. #11

    Standaard

    Hoi,


    Ik had een nieuwe avatar gemaakt, het is de hoofdrolspeler in Splinter Cell. Ik heb over zijn hoofd mijn hoofd geplakt.

    Maar ik heb hem 2 keer geplaatst en 2x is ie weggehaald, mag ik vragen waarom dat is?

    grtz,

    Luther

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Maar ik heb hem 2 keer geplaatst en 2x is ie weggehaald, mag ik vragen waarom dat is?
    NEE!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    NEE!
    ok, dan vraag ik het niet

  14. #14

    Standaard

    Dan vraag ik het wel...

    Waarom is mijn avatar weg !? Ik had deze avatar al maaaanden, en opeens is ie van de een op de andere dag zonder bericht verwijderd...

    Groeten
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Waarom is mijn avatar weg !? Ik had deze avatar al maaaanden, en opeens is ie van de een op de andere dag zonder bericht verwijderd...
    En die hennep-kwekerij bij mij op zolder stond er ook al twee jaar, wel sneu van de politie dat ze hem opeens opgerold hebben gisteren.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    En die hennep-kwekerij bij mij op zolder stond er ook al twee jaar, wel sneu van de politie dat ze hem opeens opgerold hebben gisteren.
    Kun je ook gewoon een antwoord geven... De avatar stond er al minimaal een half jaar.. vanwaar de plotselinge verwijdering..

    Wat was de aanleiding..?

    [edit]
    Of beter gezegd: WIE was de aanleiding !?
    [/edit]
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Kun je ook gewoon een antwoord geven... De avatar stond er al minimaal een half jaar.. vanwaar de plotselinge verwijdering..

    Wat was de aanleiding..?
    Geintje moet kunnen op zijn tijd.

    Maar als je het wilt weten, we kwamen er deze week achter dat de avatar niet van jezelf is. Het is trouwens gebruikelijk dat we avatars zonder waarschuwing verwijderen. We achten de regels bekend.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Geintje moet kunnen op zijn tijd.

    Maar als je het wilt weten, we kwamen er deze week achter dat de avatar niet van jezelf is. Het is trouwens gebruikelijk dat we avatars zonder waarschuwing verwijderen. We achten de regels bekend.
    Hoé? Maar hoe(!) ziet men er dan uit?

    Edit: ik heb mijzelf allang gede-avataard, hoewel ik toch ik ben

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Hoé? Maar hoe(!) ziet men er dan uit?
    Wat ik begrepen heb was dat Edwin een afbeelding van Bam Mangera (Jackass) gebruikte als avatar. Heeft hij geloof ik al eens eerder gedaan, maar deze kenden we nog niet.

    Dus een tip aan Edwin: zoek een foto van Bam die we nog niet kennen. Of doe eens gek en gebruik een eigen foto.

  20. #20

    Standaard

    Is dan ook niets meer echt hier?? Voor mij was de foto echt genoeg

  21. #21

    Standaard

    Wat ik begrepen had, is dat er iemand op het forum zo verschrikkelijk kinderachtig is dat hij het doorklikt zodat ie verwijderd werd..

    Nu wisten maar 3 mensen dat het niet mijn foto was, en 2 daarvan weet ik zeker dat ze het niet zijn geweest..

    Zou diegene dapper genoeg zijn om zelf even te melden dat hij het nodig vond dit aan te geven !?
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Nu wisten maar 3 mensen dat het niet mijn foto was, en 2 daarvan weet ik zeker dat ze het niet zijn geweest..
    Dan weet je het toch al?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dan weet je het toch al?
    Klopt.. maar eens kijken of diegene ook daadwerkelijk het lef heeft het te vertellen
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    [IMG] Voor mij was de foto echt genoeg
    VInd ik ook Martin, maar ik zal eens een echte uploaden, kijken of ze daar blijer van worden
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Zou diegene dapper genoeg zijn om zelf even te melden dat hij het nodig vond dit aan te geven !?
    Euuh... een van onze crewmembers (Leon) liet ons weten jouw avatar herkend te hebben als 1 van de jackass mensen.

    Overigens zie ik dat je nu WEDEROM een foto van deze persoon hebt genomen, kennelijk snap je nogsteeds niet dat dit NIET de bedoeling is. Als je aan avatar wilt gebruiken, wees een vent en zet een foto van jezelf online, of gebruik anders gewoon geen avatar.
    Eric van Ballegoie

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •