Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 442 worden weergegeven.

Discussie: Avatar plaatsen

  1. #251

    Standaard

    Edit: Na het bedreigende taalgebruik van afgelopen avond heb ik besloten om geen discussie meer over dit onderwerp op DVD.nl te voeren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost v.d. Ham
    Sorry dat ik me hier even mee bemoei (ik heb niets tegen jou of iemand anders hier), maar waarom blijf je hier nou op reageren. Je haalt jezelf zo wel erg naar beneden.
    Ik begrijp het ook niet helemaal... Uit de uitlatingen van Marsie begrijp ik dat het hier allemaal niet deugt en dat wij een cursus communiceren nodig hebben, maar zijn manier van communiceren (hier / dvdforum / signature) is nu ook niet van hoogstaand niveau en doet denken aan een drammend kind dat zijn zin niet krijgt. Wat is precies je doel met deze acties Marsie?
    Wil ik je best uitlegen Eric en ook Joost.
    Ik maak een Avatar die jullie allemaal gezien hebben en die is op verzoek van mij niet afgekeurd door een mede crewlid van jullie.
    Een paar maanden later haalt dit crewlid hem weg omdat hij hem nu wel over het randje vindt.
    Mijn gezicht is misschien 2 tiende van een seconde te kort in beeld.
    Ik krijg niet eens een fatsoenlijke pm van hem waarom, ik heb ook geen waarschuwing of iets dergelijks gehad, nee gewoon weg.
    Als je er vervolgens zelf maar om vraagt krijg je een antwoord dat het in de regels staat, dat zal dan wel maar hij keurt hem 2 maanden geleden niet af....
    De regels op dit forum zijn niet overzichtelijk te vinden. (ik bedoel alle regels dus niet alleen avatar regels)
    Vervolgens heb ik hem 1 keer teruggeplaatst die weer onmiddelijk verdween is en ik heb een foto van een gezicht geplaatst die ook weer onmiddelijk verdween.
    Je kan mij niet wijs maken dat hij kan bepalen of dit mijn foto wel of niet is.
    En vervolgens krijg ik meteen een ban zonder waarschuwing of ieder geval een uitleg dat er na 3 keer een ban wordt gegeven.
    Voor de duidelijkheid: ik heb maar 2 keer mijn orginele spidey avatar geplaatst.
    Nu vond ik mijn avatar tien keer duidelijker dan bijvoorbeeld die van Joost ,maar daar hoor je de crew niet over.
    En hij is zeker niet de enige met een onduidelijke avatar.

    Eric ik heb nooit gezegd dat het hier niet deugd, het is een mooi forum waar ik met veel plezier kwam.
    Alleen de crew is veel teveel bezig met regeltjes instellen en ze zeer grondig uit te voeren, en ik vind jullie in je gedrag af en toe zeer autoritair overkomen wat helemaal niet nodig is.
    Je weet best wel dat ik lang niet de enige ben die daar problemen mee heeft.
    Nu beticht jij mij van kinderachtig gedrag, dat zal best wel.
    Maar hoe noem je het gedrag van een crewlid die over een paar tiende van een seconde zit te zeuren dan?
    Ik zal dit forum blijven bezoeken maar verwacht van mij niet veel input meer, of ik moet er zelf belang bij hebben.
    Ik plaatste vaak berichten in de prijswatch maar dat is nu helaas afgelopen.
    Tuurlijk is mijn gedrag de laatste week niet altijd te prijzen, maar dat is het evenmin van een crewlid hier.

    Edit: Eric ik zie gaarne een reactie van jou.
    Ook over de onderstaande berichten, dit is nu precies wat ik bedoel.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  2. #252

    Standaard

    Marsie,

    Ik zal de kernvraag van je mailtje beantwoorden:

    Maar hoe noem je het gedrag van een crewlid die over een paar tiende van een seconde zit te zeuren dan?
    Een paar tienden maken inderdaad helemaal niets uit... Inderdaad, daar staat het .
    Maar sinds jouw avatar zijn er nog twee mensen geweest die ook op het randje zaten, maar dan eigenlijk nét iets verder erover. Eén van die personen wees vervolgens naar jouw avatar met de opmerking dat die wél mocht...
    Met andere woorden, het is kennelijk nodig om héél strak te modereren omdat er mensen zijn die elke kleine afwijking van de regels aan onze kant meteen aangrijpen om nét weer een stap verder te gaan (daar bedoel ik jou in dit geval dus niet mee).

    Voor alle duidelijkheid: Wij zouden niets liever zien dan een zelfregulerend forum waar iedereen zich gewoon keurig gedraagt. Modereren is zéér ondankbaar werkt en het kost de vele vrijwillig werkende crewleden erg veel tijd.
    Helaas is dat in de praktijk gewoon niet mogeijk in Nederland. In Nederland schijnt iedereen te denken dat een forum moet zijn zoals het forum van fok.nl, en wanneers je als beheer een andere lijn wilt moet je regels instellen. En die regels moeten wij gewoon strak hanteren, anders kunnen we ze net zo goed niet instellen, zie bovengenoemd voorbeeld als één van de honderden praktijkgevallen.

    Nogmaals, er zal best een (grote) groep forummers zijn die deze regels niet prettig vind, dat is jammer maar het zij zo. Er is ook een grote groep mensen die het wel prettig vind om een goed leesbaar forum te hebben waarbij niet 96% van de berichten off-topic is en je tussen de kermis-avatars en signatures naar de inhoud moet zoeken.


    ===============================

    EDIT: Ik ben sinds gisterenmiddag niet meer online geweest en lees deze thread pas nu weer. Ik ben erg geschrokken van de over en weer geplaatste reacties en heb deze dan ook verwijderd. Ook al ben ik het inhoudelijk met de standpunten van de overige crewleden eens, zijn er zaken gezegd die niet kunnen en daarvoor mijn excuses.
    Eric van Ballegoie

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Marsie,

    Ik zal de kernvraag van je mailtje beantwoorden:

    Maar hoe noem je het gedrag van een crewlid die over een paar tiende van een seconde zit te zeuren dan?
    Een paar tienden maken inderdaad helemaal niets uit... Inderdaad, daar staat het. Maar sinds jouw avatar zijn er nog twee mensen geweest die ook op het randje zaten, maar dan eigenlijk net iets verder erover. Eén van die personen wees vervolgens naar jouw avatar met de opmerking dat die wel mocht...

    Met andere woorden, het is kennelijk nodig om héél strak te modereren omdat er mensen zijn die elke kleine afwijking van de regels aan onze kant meteen aangrijpen om nét weer een stap verder te gaan (daar bedoel ik jou in dit geval dus niet mee).

    Voor alle duidelijkheid: Wij zouden niets liever zien dan een zelfregulerend forum waar iedereen zich gewoon keurig gedraagt. Helaas is dat in de praktijk gewoon niet mogeijk in Nederland. In Nederland schijnt iedereen te denken dat een forum moet zijn zoals het forum van fok.nl, en als je als beheer een andere lijn wilt moet je regels instellen. En die regels moeten wij gewoon strak hanteren, anders kunnen we ze net zo goed niet instellen, zie bovengenoemd voorbeeld als één van de honderden praktijkgevallen.

    Nogmaals, er zal best een (grote) groep forummers zijn die deze regels niet prettig vind, dat is jammer maar het zij zo. Er is ook een grote groep mensen die het wel prettig vind om een goed leesbaar forum te hebben waarbij niet 96% van de berichten off-topic is.


    ===============================

    EDIT: Ik sinds gisterenmiddag niet meer online geweest en lees deze thread van nu weer. Ik ben erg geschrokken van de over en weer geplaatste reacties en heb deze dan ook verwijderd. Ook al ben ik het inhoudelijk met de standpunten van de overige crewleden eens, zijn er zaken gezegd die niet kunnen en daarvoor mijn excuses.
    Eric bedankt voor je reactie die voor mij verhelderend werkt.
    Het is jammer dat ik nu pas lees wat de reden was om mijn avatar te sluiten.
    Als dit op een eerder tijdstip was gebeurd waren de gemoederen waarschijnlijk niet zo hoog zijn opgelopen.
    Zoals ik hierboven aangeef is voor mijzelf deze discussie gesloten.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  4. #254

    Standaard

    Klopt het dat je nu enkel een avatar kan plaatsen als het een foto van jezelf is ?

    En hoe moet ik dat dan doen, want in men profiel kan ik nergens men foto uploaden.

  5. #255

    Standaard

    Het staat helemaal onderin, althans, bij mij iig[/img]

  6. #256

    Standaard

    Al een paar keer een foto anders dan vanjezelf geplaatst? En die verwijderd is? Want dan kan het kloppen ja.
    Je foto moet van jezelf zijn, je moet er voor minsten 50% op staan, en je moet herkenbaar zijn.

  7. #257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Al een paar keer een foto anders dan vanjezelf geplaatst? En die verwijderd is? Want dan kan het kloppen ja.
    Je foto moet van jezelf zijn, je moet er voor minsten 50% op staan, en je moet herkenbaar zijn.
    Eerst wist ik niet dat het een foto van jezelf moest zijn, en had er gewoon een dvd afbeelding geplaatst.
    Maar nu is ie weg, en kan ik er geen meer plaatsen, en dus ook geen afbeelding van mezelf.

  8. #258

    Standaard

    ff pm naar de crew sturen doet wonderen

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr red
    Maar nu is ie weg, en kan ik er geen meer plaatsen, en dus ook geen afbeelding van mezelf.
    Ik heb de optie weer geactiveerd, nu de bedoeling duidelijk is komt het vast goed.

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ik heb de optie weer geactiveerd, nu de bedoeling duidelijk is komt het vast goed.
    Ok, hartelijk dank.
    Nu nog een degelijk fototje van mezelf vinden.

  11. #261

    Standaard

    Kan iemand bij mij ook de functie weer activeren, ik zal ook wel stout geweest zijn.

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  12. #262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Kan iemand bij mij ook de functie weer activeren, ik zal ook wel stout geweest zijn.
    Jij bent inderdaad meer dan 3x de fout in gegaan. Iemand met 1200+ posts zou beter moeten weten

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Kan iemand bij mij ook de functie weer activeren, ik zal ook wel stout geweest zijn.
    Jij bent inderdaad meer dan 3x de fout in gegaan. Iemand met 1200+ posts zou beter moeten weten
    maar ik begreep nooit wat er aan de hand was aangezien het een foto van mezelf was

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco87
    Kan iemand bij mij ook de functie weer activeren, ik zal ook wel stout geweest zijn.
    Jij bent inderdaad meer dan 3x de fout in gegaan. Iemand met 1200+ posts zou beter moeten weten
    maar ik begreep nooit wat er aan de hand was aangezien het een foto van mezelf was
    Is weer ingeschakeld

  15. #265

    Standaard

    Hoe kun je het beste een avatar maken? Als ik een ingescande afbeelding via paint bewerk, wordt hij heel erg klein wil hij aan de eisen voldoen

  16. #266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Hoe kun je het beste een avatar maken? Als ik een ingescande afbeelding via paint bewerk, wordt hij heel erg klein wil hij aan de eisen voldoen
    Ulead GIF animator of Adobe ImageReady zijn goede programma's.

    Paint zuigt.

    Als je niet zoveel geld hebt, kun je ook JASC Paintshop Pro proberen.

  17. #267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tlempers
    Hoe kun je het beste een avatar maken? Als ik een ingescande afbeelding via paint bewerk, wordt hij heel erg klein wil hij aan de eisen voldoen
    Ulead GIF animator of Adobe ImageReady zijn goede programma's.

    Paint zuigt.

    Als je niet zoveel geld hebt, kun je ook JASC Paintshop Pro proberen.
    En als je helemaal geen geld hebt zijn er andere mogelijkheden :wink:
    Lenen b.v.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  18. #268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Lenen b.v.
    LOL

    Voor dat soort sukkels hebben ze dingen als Lenen.nl en Postkrediet enzo. Zodat de armen nog armer worden en de rijken nog rijker. Briljant concept gewoon...

    Maar goed... ahem [politieagent-modus]nu weer on-topic, anders zwaait er wat! [/politieagent-modus]

  19. #269

    Standaard

    Ik vind het maar grote onzin dat je alleen een foto van jezelf mag plaatsen.Op dit Forum:
    http://www.dvdforum.nl/forum/viewforum.php?f=1
    mag je zelf weten welk plaatje je wil plaatsen.Dus waarom zo moeilijk doen????? is toch leuk als iemand bv zijn/haar favoriete acteur/actrice als avator wil gebruiken en ziet nog leuk uit ook!!!!!

  20. #270

    Standaard

    Twiggertje: bedankt voor je substantiele en onderbouwde bijdrage!

    Wij modereren nu eenmaal anders. Dit komt de leesbaarheid van dit forum in onze ogen nu eenmaal ten goede en de discussie over het hoe en waarom is nu wel genoegzaam bekend. Daarnaast: voel je vooral niet verplicht om hier rond te hangen als het elders leuker is!

    Verder in het kader 'streng moderaten': je signature is te lang, deze mag max. 3 regels zijn (incl. evt. witregel). AJB aanpassen!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  21. #271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Twiggertje: bedankt voor je substantiele en onderbouwde bijdrage!

    Wij modereren nu eenmaal anders. Dit komt de leesbaarheid van dit forum in onze ogen nu eenmaal ten goede en de discussie over het hoe en waarom is nu wel genoegzaam bekend. Daarnaast: voel je vooral niet verplicht om hier rond te hangen als het elders leuker is!

    Verder in het kader 'streng moderaten': je signature is te lang, deze mag max. 3 regels zijn (incl. evt. witregel). AJB aanpassen!
    Dacht je nou werkelijk dat ik me verplicht voel om hier riond te hangen, wat heeft het nou met leuk vinden te maken???Ik bezoek allebij de forums soms, maar ik vind wel dat jij als moderator iets vriendelijker mag zijn maar ja dat maak jij zelf wel uit he???daarvoor ben je moderator.En is mijn signature nu kort genoeg???

    mzzll

  22. #272

    Standaard

    Wat is het toch leuk om moderator te zijn he, lekker baasje spelen met strenge regels.

  23. #273

    Standaard

    Beste Twiggertje,

    Je bent natuurlijk niet verplicht om op dit forum rond te hangen. Vanzelfsprekend vinden wij het jammer als mensen vertrekken vanwege enkele simpele forumregels.

    De reden van een foto van jezelf als ava is dat er zo een persoonlijke sfeer gecreëerd wordt. Ook onze suggestie om te registreren met je eigen naam is voor dat doel. Zodoende hopen we een soort huiskamersfeer te krijgen.

    Dat jij dat "grote onzin" vindt, is jouw goed recht, maar wél de regel op dit forum. Je kunt dus óf een ava van jezelf óf geen ava nemen.

    Het maximaal aantal regels in je signature is om de leesbaarheid te bevorderen.

    Gr. H.

  24. #274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Wat is het toch leuk om moderator te zijn he, lekker baasje spelen met strenge regels.
    Doe ff normaal man.
    Volgens mij ben jij de boel hier express aan het verzieken.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje
    Wat is het toch leuk om moderator te zijn he, lekker baasje spelen met strenge regels.
    Je schijnt er wel erg veel plezier in te hebben om te stoken is het niet? Zullen we nu weer verder gaan met waar dit forum voor bedoeld is?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

Pagina 11 van 18 EersteEerste ... 789101112131415 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •