Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 442 worden weergegeven.

Discussie: Avatar plaatsen

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg

    Edwin is tot nu toe recordhouder in het langst hebben van een "foute" avatar... Dat lijkt me toch al een hele eer...
    Edje heb een record, edje heb een record....

    EDJE EDJE EDJE HEB EEN RECORD

    PS.
    Thanks for the support Hanna
    PPS.
    Ik vind die van jou "fouter" als die van mij Alex..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #52

    Standaard

    Mijn Avatar is ook door iemand gewist, omdat ik niet wist dat je alleen een foto van jezelf mag plaatsen. Okee, maar stuur iemand dan een emailtje ofzo met neem aub een andere avatar. Kunnen andere gebruikers dit doen of doet de redactie dit?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527
    Mijn Avatar is ook door iemand gewist
    Dat heb ik gedaan ja. Ik was er van overtuigd dat ik er een PM bij had verstuurd, maar bij mijn sent items is die niet te vinden dus ik heb iets foutgedaan. Daarvoor mijn excuses.

    Feit blijft wel dat jouw avatar niet aan de regels voldoet en dat hij dus niet toegestaan is op dit forum.
    Eric van Ballegoie

  4. #54

    Standaard

    Okee, dan begrijp ik het, wist niets van deze "regel" af.

  5. #55

    Standaard

    Tadaaaaah... een echte avatar..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Tadaaaaah... een echte avatar..
    Hoera! Maarre..ben jij het wel echt?

  7. #57

    Standaard

    zowaar.. ik is het echt...

    Wat een knapperd he ze hadden bter die andere kunnen laten staan !!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    zowaar.. ik is het echt...

    Wat een knapperd he ze hadden bter die andere kunnen laten staan !!
    mwah, deze komt wel wat sympathieker over

  9. #59

    Standaard

    Mee eens.. had altijd het idee dat die Bam mij elk moment kon gaan meppen... op dezelfde manier als ie wel eens bij zn eigen pa doet...


    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  10. #60

    Standaard

    Wie zegt dat ik sowiezo niet mep ?!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Wie zegt dat ik sowiezo niet mep ?!
    ehhh..Hanna?

  12. #62

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ik heb sinds enkele dagen een nieuwe gemaakt wat vinden jullie ervan?
    euhm... erg scherp.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    euhm... erg scherp.
    Is hier posten een test van je om te kijken hoe lang deze avatar blijft staan?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Wie zegt dat ik sowiezo niet mep ?!
    je raakt me toch niet..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    euhm... erg scherp.
    Ja sorry anders wordt t bestand te groot

    Is hier posten een test van je om te kijken hoe lang deze avatar blijft staan?
    Hoezo mijn foto staat er toch in?

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Ja sorry anders wordt t bestand te groot

    Hoezo mijn foto staat er toch in?
    Dat ging niet over jouw avatar

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Is hier posten een test van je om te kijken hoe lang deze avatar blijft staan?
    Nee hoor.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  19. #69

  20. #70

    Standaard

    Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal van de crew want als je het zou vragen aan de leden van dit forum weet ik zeker dat het merendeel er geen problemen mee zou hebben als er een andere avatar dan je eigen hoofd zou staan en volgens mij is dit ook het enigste forum dat hier moeilijk over doet (voor zover ik weet). Ook word er met 2 maten gemeten want getekende versies van jezelf mag blijkbaar wel en die bewegende avatars met allerlei filmplaatjes erin en waarin de foto van de persoon maar een halve seconde te zien is ook en zolang je maar weinig posts achterlaat val je toch niet op en zal je minder gauw verwijderd worden. Ja ja ook de mijne is net verwijderd, ik ga der geeneens op in maar er werd mij aangeraden hem niet meer terug te plaatsen aangezien ik dat wel steeds deed, misschien word ik wel verbannen !

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal van de crew want als je het zou vragen aan de leden van dit forum weet ik zeker dat het merendeel er geen problemen mee zou hebben als er een andere avatar dan je eigen hoofd zou staan en volgens mij is dit ook het enigste forum dat hier moeilijk over doet (voor zover ik weet). Ook word er met 2 maten gemeten want getekende versies van jezelf mag blijkbaar wel en die bewegende avatars met allerlei filmplaatjes erin en waarin de foto van de persoon maar een halve seconde te zien is ook en zolang je maar weinig posts achterlaat val je toch niet op en zal je minder gauw verwijderd worden. Ja ja ook de mijne is net verwijderd, ik ga der geeneens op in maar er werd mij aangeraden hem niet meer terug te plaatsen aangezien ik dat wel steeds deed, misschien word ik wel verbannen !

    ooowooww.. daar heb je het weer..
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik vind het een beetje kinderachtig allemaal van de crew want als je het zou vragen aan de leden van dit forum weet ik zeker dat het merendeel er geen problemen mee zou hebben als er een andere avatar dan je eigen hoofd zou staan en volgens mij is dit ook het enigste forum dat hier moeilijk over doet (voor zover ik weet). Ook word er met 2 maten gemeten want getekende versies van jezelf mag blijkbaar wel en die bewegende avatars met allerlei filmplaatjes erin en waarin de foto van de persoon maar een halve seconde te zien is ook en zolang je maar weinig posts achterlaat val je toch niet op en zal je minder gauw verwijderd worden. Ja ja ook de mijne is net verwijderd, ik ga der geeneens op in maar er werd mij aangeraden hem niet meer terug te plaatsen aangezien ik dat wel steeds deed, misschien word ik wel verbannen !
    Als je mij wilt beschuldingen mijn foto is 4 sec te zien en de filmplaatjes maar 2 sec duss

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kasper Peters
    Als je mij wilt beschuldingen mijn foto is 4 sec te zien en de filmplaatjes maar 2 sec duss
    Persoonlijk vind ik 4 seconden een beetje kort... Mijn avatar staat een seconde of 9 stil en maakt dan vrij snel een "draaier"
    4 seconden je eigen foto en vervolgens 4 covers à 2 seconden vind ik ook een foute avatar...

    Wat mij betreft, animaties zijn akkoord zolang het om een kort effectje ter versiering of verpersoonlijking gaat...
    Onder verpersoonlijking reken ik bijv. 3 covers van je topfilms à 1 seconde...

  24. #74

    Standaard

    Van mij hoeven al die bewegende dingen helemaal niet eerlijk gezegd. Leuk voor drie seconden, daarna wordt het een beetje vervelend, en zit je weer te wachten tot de foto weer in beeld komt. Die dvd-hoesjes interesseren me niet zo

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    Van mij hoeven al die bewegende dingen helemaal niet eerlijk gezegd. Leuk voor drie seconden, daarna wordt het een beetje vervelend, en zit je weer te wachten tot de foto weer in beeld komt. Die dvd-hoesjes interesseren me niet zo
    same here.. alhoewel iedereen dat natuurlijk voor zichzelf mag weten
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

Pagina 3 van 18 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •