De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Denk dat je deze beter bij de plaatselijke kringloopwinkel af kan leveren ten behoeve van ruimte in je huis. Je raakt deze echt aan de straatstenen niet kwijt, en al helemaal niet als je wilt dat mensen ervoor gaan betalen. Hier op het forum lis het al heel moeilijk om DVD's te slijten...

  3. #3

    Standaard

    Precies, hoe sneu dat ook is. Ik heb al mijn VHS-banden jaren geleden al in de kliko gekieperd. En alleen sommige bijzondere exemplaren heb ik op DVD gezet. Ik denk dat ze zelfs bij de kringloopwinkel niet op deze dingen zitten te wachten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Momenteel zijn er gewoon géén koopvideo-verzamelaars meer. Zelfs ik, iemand die nog steeds VHS-tapes zoekt (weliswaar met opgenomen materiaal van de televisie van vroeger, dus geen koopvideo's) ben mijn overgebleven collectie kooptapes aan het uitdunnen.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 01-11-2017 om 22:07

  5. #5

    Standaard

    Laten we het verkooptopic van Superpete niet gaan vervuilen met opmerkingen hoe wij over VHS denken en wat we er mee doen/deden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •