Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door desmetstijn Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar 3 personen die het netflix premium abonnement willen delen
    Los van dat het niet juist is vind ik het apart dat je dat met mensen zou willen doen die je totaal nog niet kan.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lockedfor Bekijk bericht
    Je weet dat dit niet mag. Het wordt oogluikend toegelaten (gezien de meeste mensen met familie delen en het is gewoon marktaandeel krijgen). Laat staan dat men niet echt in de rij zal staan bij iemand die net een account hier heeft aangemaakt.
    Waarom zou dit niet mogen? gezien de bestaande praktijk doen heel veel mensen het, gedogen betekent toelaten. Netflix moet duidelijk maken dat het niet mag, staat wellicht in de algemene voorwaarden Maar belangrijker ze moeten optreden als dit voorkomt. Tot op heden naar mijn weten nooit een gebruiker hierop aangesproken. Dus je mag je account delen.

  3. #28

    Standaard

    Wie wil zijn Netflix abo met mij delen? Reacties via mijn e-mail adres denmar_nl@hotmail.com. Groetjes, Dennis
    Laatst aangepast door Denmar_nl : 11-03-2018 om 09:29

  4. #29

    Standaard

    Hoi. Dit topic mag wat mij betreft gesloten!!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Hoi. Dit topic mag wat mij betreft gesloten!!
    Ik begrijp dat jij bent voorzien? Misschien dan anderen nog interesse hebben om zoiets met elkaar te delen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #31

    Standaard

    Nog iemand met netflix abo premium??
    Gr,Martco.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •