De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: cashbacktotaal.nl

  1. #1

    Standaard cashbacktotaal.nl

    Er zijn zogenaamde cashbacksites die je een bepaald % van je aankoop bij een online webwinkel teruggeven. Permanente kortingen dus, die bovendien ook nog eens bovenop eventuele andere aanbiedingen/kortingsacties komen. Deze cashbacksites krijgen van de webwinkels een commissie als ze mensen doorsturen naar hun winkel; de cashbacksite betaalt dit dan vervolgens uit aan jou. De website met de hoogste cashback lijkt cashbacktotaal.nl te zijn, die ik nu al een tijdje gebruik. Werkt prima, en je kunt toch weer behoorlijk wat geld besparen. Ik heb even een lijstje gemaakt van aangesloten webwinkels die voor ons hier interessant zijn:

    Conrad.nl 3.5% cashback
    Dodax 4% cashback
    MailMyDisc.com 35% cashback
    MediaMarkt 3% cashback
    Shop4NL 5% cashback
    Zavvi tot 10% cashback – tot €21
    Bol.com tot 4% cashback
    Expert.nl tot 8% cashback
    Hificorner tot 10% cashback
    Hifioutlet 5% cashback

    En zo zijn er nog heel veel meer (ik ken er heel veel niet eens, dus ik heb er vast een hoop gemist). Volgens mij zijn zo goed als alle grote (en kleinere) Nederlandse webwinkels bij hen aangesloten. Zie de complete lijst: https://www.cashbacktotaal.nl/shops

    Verder krijg je altijd €2.50 welkomstbonus, en werken ze ook met een referral programma (mocht je je aan willen melden, als je dat via https://www.cashbacktotaal.nl/refer/107665 zou doen dan zou ik dat heel fijn vinden ^^).

  2. #2

    Standaard

    Ik zie niet wat het voordeel is t.o.v. zo site als cashbackkorting (is alleen de url, geen referral).

  3. #3

    Standaard

    Zelfde principe. Cashbacktotaal.nl claimt echter de hoogste cashback te geven. Ik heb ze niet allemaal vergeleken om te kijken of dat ook zo is
    Ik zag er nog nergens op het forum iets van terug dus dacht, meld het eens. Misschien weet men er nog niet vanaf.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •