De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Kevin Spacey

  1. #1

    Standaard Kevin Spacey

    Kevin Spacey gedumpt voor filmrol

    Nadat Netflix hem ontsloeg bij House of Cards, verbreekt nu ook Sony de banden met Kevin Spacey. De acteur wordt in de film All the Money in the World vervangen door Christopher Plummer. Dat meldt Deadline.

    Regisseur Ridley Scott neemt de komende weken een aantal scènes met Plummer op, die vervolgens zal worden toegevoegd in de montage van de film. De acteur speelt de rol van de industrieel en olietycoon Jean Paul Getty in de thriller, die draait om de ontvoering van diens 16-jarige zoon John Paul Getty III. Hij werd in 1973 door Calabrese maffia ontvoerd. De magnaat onderhandelde met de ’Ndrangheta over het losgeld voor zijn kleinzoon.

    Volgens Scott is het voor Spacey onmogelijk om promotie te doen voor de film, vanwege de vele seksuele aantijgingen aan zijn adres. Daarbij verblijft de acteur momenteel in een afkickkliniek om te werken aan zijn herstel. Door de komst van vervanger Plummer kan de film gewoon op de aangegeven datum in première gaan. Mark Wahlberg en Michelle Williams spelen eveneens in de film en nemen een paar scènes met de vervanger van Spacey op.

    Bron: telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/entertainmen...t-voor-filmrol

  2. #2

    Standaard

    Dat noemen ze nu de schone schijn ophouden. Alsof het uitwissen van Spacey in een film of serie het probleem oplost. Spacey en andere nu bekendgemaakte namen zijn slechts het topje van de ijsberg.

  3. #3

    Standaard

    Begrijp ik dat nu goed: worden alle scènes met Spacey opnieuw geschoten? Ik dacht dat AtMitW al af was...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Op zich is de film al af en de releasedatum zal volgens Scott ook niet worden uitgesteld.
    De nieuwe opnames zouden niet meer dan 2 weken mogen duren en dus heeft men nog tijd genoeg om het op korte termijn af te maken.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Het is nu wel niet dat Spacey herkenbaar is in deze film...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Gaat men nu ook Polanski uit Chinatown knippen en vervangen? En Woody Allen in al zijn films? En alle scenes met Bill Cosby in The Cosby Show opnieuw schieten? :P

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Gaat men nu ook Polanski uit Chinatown knippen en vervangen? En Woody Allen in al zijn films? En alle scenes met Bill Cosby in The Cosby Show opnieuw schieten? :P
    Tja.

    Bill Cosby:En die vrouwen vonden het zo vervelend om met de held van de jaren 80 het bed te delen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Tja.

    Bill Cosby:En die vrouwen vonden het zo vervelend om met de held van de jaren 80 het bed te delen.
    In tegenstelling tot al die anderen, wordt Bill Cosby er van verdacht om zijn slachtoffers te verdoven met het verkrachtingsdrug, alvorens 'het bed te delen' met die vrouwen. Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in jouw liefdesleven, maar als de vrouwen in kwestie niet eens bij bewustzijn zijn, betwijfel ik of ze er veel plezier aan hebben beleefd...
    Dus een beetje kort door te bocht...

    Van alle anderen is het inderdaad moeilijk een lijn te trekken tussen wat aanvaardbaar is en wat destijds wél met toestemming werd gedaan. Maar voor een man die zijn slachtoffers eerst verdoofd en daarna verkracht kan weinig sympathie bestaan, denk ik dan...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    In tegenstelling tot al die anderen, wordt Bill Cosby er van verdacht om zijn slachtoffers te verdoven met het verkrachtingsdrug, alvorens 'het bed te delen' met die vrouwen. Ik weet niet hoe het eraan toe gaat in jouw liefdesleven, maar als de vrouwen in kwestie niet eens bij bewustzijn zijn, betwijfel ik of ze er veel plezier aan hebben beleefd...
    Dus een beetje kort door te bocht...

    Van alle anderen is het inderdaad moeilijk een lijn te trekken tussen wat aanvaardbaar is en wat destijds wél met toestemming werd gedaan. Maar voor een man die zijn slachtoffers eerst verdoofd en daarna verkracht kan weinig sympathie bestaan, denk ik dan...
    Ik geef mijn vriendin drie slaapillen en dan ga ik tekeer.


    Die lijst met vrouwen is enorm.Volgens mij is er toch nog niets bewezen ?
    Ik denk dat die vrouwen uit zijn op zijn geld.

  10. #10

    Standaard

    Toch wel wat dubbele gevoelens over de kwestie met Spacey. Aan de ene kant ben ik niet zo'n fan van lynching's via social media, maar aan de andere kant is het echt wel heel kwalijk en ook moeilijk te ontkennen wat ie gedaan heeft (hij heeft het immers zelf ook erkend). En zo voelt het voor meer van de zaken die nu bekend worden. Je kunt mensen wel willen idoliseren maar dat houdt natuurlijk ergens op. Ik heb besloten om er geen echte mening over te hebben (ik ken toch niet alle details en wil die ook niet weten) en me te richten op m'n eigen gedrag. En dat is om me altijd respectvol te gedragen tegenover alles en iedereen.

  11. #11

    Standaard

    First Pictures of Kevin Spacey in Sex Rehab — Inside the Top-Secret Treatment

    https://www.usmagazine.com/celebrity...st-photos/1-8/

  12. #12
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik blijf het een moeilijk punt vinden. Moet ik een schilderij ook bannen omdat de kunstenaar fout zat. Geen muziek meer luisteren van die band, want de drummer... Beeld confronteert natuurlijk wel meer, dus daar valt wat voor te zeggen, maar het blijft een vorm van kunst door mensen gemaakt. Het zal er op neer komen dat het handelen is voor de publieke opinie. Kijken hoe dat over een jaartje is als de aandacht weer afgewend is. Ik zelf heb in ieder geval niet de behoefte een film met hem erin te mijden. Blijft verder wel een sukkel natuurlijk, maar ik ken de beste man verder ook niet!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •