De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Transformers: The Last Knight (Blu-ray)

    Transformers: The Last Knight (Blu-ray)

    Transformers: The Last Knight staat symbool voor alles wat er nu soms gruwelijk mis kan gaan in Hollywood.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Is gewoon een lekkere actie spektakelfilm, meer niet.
    Mooi beeld en geluid, super!!

    kleine noot: je hebt het over "bijzondere beeldverhouding" maar als je goed gekeken hebt zijn het verschillende beeldverhoudingen.
    Volgens mij zijn het 3 verschillende. Zie ook je bijgevoegde screenshots.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  3. #3

    Standaard

    Vandaag de UHD gekeken. Werkelijk waar een genot qua beeld en geluidskwaliteit. Beide absoluut referentie niveau. Ik denk dat dit de beste film is geweest qua audiovisueel spektakel die ik aan mijn set gevoerd heb. Werkelijk waar fantastisch. Het beeld is ontzettend scherp met indrukwekkende hetzij ietwat overdreven kleuren, haast cartoonesk wat wel past bij dr film. Constant wordt gebruik gemaakt van de hoogte kanalen door de Atmos track, daar gaat behoorlijk wat informatie naar toe en draagt absoluut bij aan het uitzitten van de rit. Want zo voelt het wel een beetje. Vooral het laag is ook indrukwekkend maar nooit overdreven hard. De geluidstrack van deel 4 vond ik in vergelijking met deze een stuk minder van kwaliteit. Minder gecontroleerd en meer all over the place.

    Uiteindelijk vind ik de film als geheel ook zeker wel vermakelijk. Het is niet vernieuwend of goed perse maar in wat het wil zijn, een pretentieloze blockbuster van jewelste slaagt het met vlag en wimpel. Uiteindelijk heb ik mij enorm goed vermaakt!
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •