Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oke, vandaar.

    Maar wat ook suf is het moment waarop Solo is uitgebracht. Net op het moment van de overkill aan marvel en een paar andere films.
    Zoveel films in mei en dat kan niet iedere portemonnee (vooral families) niet dragen. En ja niet iedereen heeft een moviepass.
    Ja en nee.

    Ja: er zijn nu inderdaad veel concurrerende films
    Nee: er was ooit een tijd dat het niks uitmaakte welke andere film tegelijk met Star Wars draaide; Star Wars was onder Lucas altijd een kaskraker. Nu is die vanzelfsprekendheid er af.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deadpool % de X-men vallen buiten de MCu, dus het zijn niet echt Marvel films. Wel films gebaseerd op een Marvel karakter .
    Black Panther, Infinity War, Ant-man & the Wasp.
    Dat zijn er dan toch 3 in 2018?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deadpool % de X-men vallen buiten de MCu, dus het zijn niet echt Marvel films. Wel films gebaseerd op een Marvel karakter .
    Nog even off topic dan

    Dit jaar Black Panther, Avengers: Infinity War en Ant-man and the Wasp. Vorig jaar Guardians of the Galaxy Vol. 2, Spider-man: Homecoming en Thor: Ragnarok en ook volgend jaar met Captain Marvel, Avengers 4 en Spider-man: Homecoming 2 zijn het er weer 3.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Black Panther, Infinity War, Ant-man & the Wasp.
    Dat zijn er dan toch 3 in 2018?
    Je hebt helemaal gelijk . In mijn gedachten was Black Panther in december 2017 uitgekomen, sorry. Ik zie dat in 2017 er zelfs ook drie waren, als je Spider-man als Sony film in de MCU meetelt.

  5. #30

    Standaard

    Nu weer on topic

    Ik zie nog geen tekenen dat de Rian Johnson trilogie niet door zou gaan. Zo heeft zijn producer Ram Bergman net een interview gegeven waar hij over de ontwikkeling van de nieuwe trilogie spreekt en heeft Rian Johnson net een Q&A gehost met de Kasdans over Solo. Dat soort dingen laat je als LFL/Disney niet gebeuren als je dit project wilt gaan afblazen.

    Mijn hoop is de trilogie een wat kleinschaliger verhaal vertelt wat meer doet denken aan z’n independent werk, want films als Brick en Looper vond ik erg goed, overigens TLJ minus Canto Bight vond ik ook geweldig.

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Hier nog meer info over de releasedata van de nieuwe SW films in relatie tot de Avatar vervolgen:

    https://www.nu.nl/film/5879958/disne...films-aan.html

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De releasedata zijn bekend: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ilogie-bekend/

    december 2022, 2024 en 2026.
    Dan valt dat toch reuze mee qua periode wachten op een nieuwe film? Ik dacht dat het veel meer jaren zou duren omdat er na Rise of Skywalker, "voorlopig" geen nieuwe delen zouden komen.

  9. #34
    Laatst aangepast door tmvde : 14-05-2019 om 19:30

  10. #35

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Klopt, maar hier had je jezelf nog niet verbeterd

  13. #38

    Standaard

    De drie nieuwe Star Wars films zijn een jaar uitgesteld naar 2023, 2025 en 2027: https://variety.com/2020/film/box-of...up-1234715104/

    Daarnaast zijn ook de Avatar films uitgesteld, is Mulan van de kalender en heeft Paramount A Quiet Place: Part II en Top Gun: Maverick naar 2021 verplaatst.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    De drie nieuwe Star Wars films zijn een jaar uitgesteld naar 2023, 2025 en 2027: https://variety.com/2020/film/box-of...up-1234715104/

    Daarnaast zijn ook de Avatar films uitgesteld, is Mulan van de kalender en heeft Paramount A Quiet Place: Part II en Top Gun: Maverick naar 2021 verplaatst.
    Dat de Avatar films zijn uitgesteld vind ik eerlijk gezegd erger dan de Star Wars films.

  15. #40

    Standaard

    Avatar? Uitgesteld?

    Dat zag ik nou écht niet aankomen. Wat een verrassing is dat zeg.

  16. #41

    Standaard

    Nèeeeeeeeeeeee! Niet Avatar!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #42

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Overkill tot en met. Idem voor het uitmelken van Marvel
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overkill tot en met. Idem voor het uitmelken van Marvel
    Ook zijn er tig Marvelfilms aangekondigd. Sommige standalone titels mbt Groot en Hawkeye lijken mij niets. Niet elk personage hoeft een eigen film wat mij betreft.

    Net als Lando....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overkill tot en met. Idem voor het uitmelken van Marvel
    Het komt niet allemaal tegelijk

  22. #47
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En van mij mag het... allebei. Overkill en allemaal tegelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Overkill tot en met. Idem voor het uitmelken van Marvel
    Precies wat ik ook dacht!

    Maar het maakt niet uit wat wij denken, maar wat de aandeelhouders van deze plannen vinden.
    Bij Di$ney gaat het al heel lang niet meer over de kunstforum van verhalen vertellen en vermaak
    het gaat alleen om geld, en dan is daar ook nog eens de merchandising, pretparken en aanverwante zaken veel belangrijker.
    De films en Tv-series zijn dan niet meer dan lange advertenties om bovenstaande te verkopen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Precies wat ik ook dacht!

    Maar het maakt niet uit wat wij denken, maar wat de aandeelhouders van deze plannen vinden.
    Bij Di$ney gaat het al heel lang niet meer over de kunstforum van verhalen vertellen en vermaak
    het gaat alleen om geld, en dan is daar ook nog eens de merchandising, pretparken en aanverwante zaken veel belangrijker.
    De films en Tv-series zijn dan niet meer dan lange advertenties om bovenstaande te verkopen.
    +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    En Mickey Mouse komt niet persoonlijk bij jullie langs om een pistool op jullie hoofd te zetten en jullie te dwingen om er naar te kijken en alle merchandise te kopen toch?

    Dus ik zie het probleem verder niet zo...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •