Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Oke, vandaar.

Maar wat ook suf is het moment waarop Solo is uitgebracht. Net op het moment van de overkill aan marvel en een paar andere films.
    Zoveel films in mei en dat kan niet iedere portemonnee (vooral families) niet dragen. En ja niet iedereen heeft een moviepass.
    Ja en nee.

Ja: er zijn nu inderdaad veel concurrerende films
    Nee: er was ooit een tijd dat het niks uitmaakte welke andere film tegelijk met Star Wars draaide; Star Wars was onder Lucas altijd een kaskraker. Nu is die vanzelfsprekendheid er af.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deadpool % de X-men vallen buiten de MCu, dus het zijn niet echt Marvel films. Wel films gebaseerd op een Marvel karakter .
    Black Panther, Infinity War, Ant-man & the Wasp.
    Dat zijn er dan toch 3 in 2018?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Deadpool % de X-men vallen buiten de MCu, dus het zijn niet echt Marvel films. Wel films gebaseerd op een Marvel karakter .
    Nog even off topic dan

Dit jaar Black Panther, Avengers: Infinity War en Ant-man and the Wasp. Vorig jaar Guardians of the Galaxy Vol. 2, Spider-man: Homecoming en Thor: Ragnarok en ook volgend jaar met Captain Marvel, Avengers 4 en Spider-man: Homecoming 2 zijn het er weer 3.
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Black Panther, Infinity War, Ant-man & the Wasp.
    Dat zijn er dan toch 3 in 2018?
    Je hebt helemaal gelijk . In mijn gedachten was Black Panther in december 2017 uitgekomen, sorry. Ik zie dat in 2017 er zelfs ook drie waren, als je Spider-man als Sony film in de MCU meetelt.
    4-star trader hier + Goldtrader op het andere forum ;)...

Standaard

Nu weer on topic

Ik zie nog geen tekenen dat de Rian Johnson trilogie niet door zou gaan. Zo heeft zijn producer Ram Bergman net een interview gegeven waar hij over de ontwikkeling van de nieuwe trilogie spreekt en heeft Rian Johnson net een Q&A gehost met de Kasdans over Solo. Dat soort dingen laat je als LFL/Disney niet gebeuren als je dit project wilt gaan afblazen.

Mijn hoop is de trilogie een wat kleinschaliger verhaal vertelt wat meer doet denken aan z’n independent werk, want films als Brick en Looper vond ik erg goed, overigens TLJ minus Canto Bight vond ik ook geweldig.
    私の名前はタイスです

Standaard

Hier nog meer info over de releasedata van de nieuwe SW films in relatie tot de Avatar vervolgen:

https://www.nu.nl/film/5879958/disne...films-aan.html

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    De releasedata zijn bekend: https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...ilogie-bekend/

december 2022, 2024 en 2026.
    Dan valt dat toch reuze mee qua periode wachten op een nieuwe film? Ik dacht dat het veel meer jaren zou duren omdat er na Rise of Skywalker, "voorlopig" geen nieuwe delen zouden komen.

Laatst aangepast door tmvde : 14-05-2019 om 18:30
    私の名前はタイスです

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten