Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 175 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door goregrind Bekijk bericht
    Verder kreeg The Child aardig wat asshole momentjes, waardoor ze hem eerder als een irritant rotkind laten overkomen als het leuke figuurtje waar iedereen zo gek op is.
    Is een normale ontwikkeling bij kinderen hoor, maar bij een wezen dat zo oud wordt had de schattige fase idd wel wat langer mogen duren...

  2. #127

    Standaard

    Aflevering 3.
    Mando wil The Child bij de/een Jedi afleveren en gaat dus op zoek.... in plaats van dat men hem doorstuurt naar Luke Skywalker (of diens naam geeft); de Jedi die verantwoordelijk was voor de neergang van the Empire en nieuwe Jedi aan het trainen is krijgt hij de naam van Ahsoka Tano, die geen Jedi is en tig jaar ondergedoken is/was onder een schuilnaam

    En dan de Mon Calamari, bekend van hun gigantische gevechtsschepen (o.a. in Return of the Jedi te zien). nu repareren ze opeens schepen met visnetten en wat touw?

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Aflevering 3.
    Mando wil The Child bij de/een Jedi afleveren en gaat dus op zoek.... in plaats van dat men hem doorstuurt naar Luke Skywalker (of diens naam geeft); de Jedi die verantwoordelijk was voor de neergang van the Empire en nieuwe Jedi aan het trainen is krijgt hij de naam van Ahsoka Tano, die geen Jedi is en tig jaar ondergedoken is/was onder een schuilnaam

    En dan de Mon Calamari, bekend van hun gigantische gevechtsschepen (o.a. in Return of the Jedi te zien). nu repareren ze opeens schepen met visnetten en wat touw?
    Je kunt ook stoppen met kijken i.p.v. jezelf elke week pijnigen .

  4. #129

    Standaard

    Zou de serie ook uitgebracht worden op Blu-ray/UHD?

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ook stoppen met kijken i.p.v. jezelf elke week pijnigen .
    Haters will be haters.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Zou de serie ook uitgebracht worden op Blu-ray/UHD?
    Ik zou er niet op rekenen, want dit is voor Disney op het moment de serie om kijkers naar Disney+ te krijgen.

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je kunt ook stoppen met kijken i.p.v. jezelf elke week pijnigen .
    ik wil enigzins op de hoogte blijven.
    Wat ik al zei: visueel ziet het er fraai uit, maar het lijkt soms alsof de makers zich totaal niet in de franchise verdiept hebben.

    Jij bent Trekkie. Stel je voor dat er een nieuwe serie komt waarin de Ferengi opeens zonder reden worden neergezet als een gul en vrijgevig ras.
    Of dat de Vulcans een aggressief volk is dat er plunderend op los trekt.
    Wellicht wat gechargeerd, maar je snapt mn punt hoop ik.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Haters will be haters.
    *gaap*

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik zou er niet op rekenen, want dit is voor Disney op het moment de serie om kijkers naar Disney+ te krijgen.
    Nu misschien niet, maar wellicht op een later moment in de toekomst? Star Wars is toch wel iets wat Blu-ray verdiend.

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    *gaap*
    Precies wat ik denk, als ik een reactie van je zie bij een nieuwe Star Wars release of je weer eens een boek aan het pluggen bent

    Ik moet de aflevering zelf nog kijken, maar hoor (vrienden/familie) en lees tot nu toe alleen zeer positieve reacties over deze aflevering:

    https://www.rottentomatoes.com/tv/th...lorian/s02/e03

    UPDATE: Inmiddels gekeken en sorry, maar wat een fantastische aflevering.

    De terugkeer van Bo-Katan (debuut in live action). De verklaring waarom Din z’n helm niet afzet, terwijl in de animatieseries Mandalorians daar geen enkel probleem mee hebben. En de actie, wow.

    Dan de kritiekpunten van TWD. Bo-Katan kent Ahsoka, wie weet hoe bekend Luke in de Outer Rim is (buiten de Rebellion / New Republic). Onder the Empire werden de Jedi doodgezwegen. Bovendien eindigt Star Wars Rebels met een scène die zich na Return of the Jedi afspeelt, waarin Ahsoka (zonder schuilnaam) met Sabine (een Mandalorian) op zoek gaat naar Ezra. Trask is een Outer Rim planeet en niet Mon Cala, dus dat zullen niet de beste Mon Calamari monteurs zijn, die de kost moeten verdienen in een outpost. En het gaat er maar om eentje, beetje generaliserend dat alle Mon Calamari geweldige scheepsbouwers zouden moeten zijn. Zeker in een aflevering waarin we net geleerd hebben dat niet alle Mandalorians hun helm ophouden.


    Ik kan de kritiek van TWD dus bepaald niet begrijpen en sluit me bij rogue aan, als Star Wars onder Disney je zo stoort, waarom kijk je dan in hemelsnaam?
    Laatst aangepast door tmvde : 14-11-2020 om 09:48

  10. #135

    Standaard

    Tot nu toe ook al weer erg genoten van het tweede seizoen. Enig puntje kritiek is de uiteenlopende speelduur per aflevering: van 50 minuten in de seizoensopener, naar 30 minuten in aflevering 3. Weird.

    Trouwens, er stond voor begin December dit jaar een original novel gepland, geschreven door Adam Christopher. Maar die lijkt nu plots een VOLLEDIG jaar opgeschoven naar 2021. Iemand die weet wat de ware toedracht hier achter is? Ik keek er eigenlijk wel naar uit.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Tot nu toe ook al weer erg genoten van het tweede seizoen. Enig puntje kritiek is de uiteenlopende speelduur per aflevering: van 50 minuten in de seizoensopener, naar 30 minuten in aflevering 3. Weird.

    Trouwens, er stond voor begin December dit jaar een original novel gepland, geschreven door Adam Christopher. Maar die lijkt nu plots een VOLLEDIG jaar opgeschoven naar 2021. Iemand die weet wat de ware toedracht hier achter is? Ik keek er eigenlijk wel naar uit.
    Het boek is al een paar maanden geleden verplaatst. Lijkt allemaal met de pandemie te maken te hebben. Zo waren ook alle boeken over The High Republic doorgeschoven naar 2021.

  12. #137

    Standaard

    Gina Carano en Carl Weathers doen weer mee en trekken het nivo direct omhoog.

  13. #138

    Standaard

    Super aflevering weer, volgende week belooft een spektakel te gaan worden afgaande op deze en vorige week. Volgende week de aflevering geschreven en geregisseerd door Dave Filoni en de introductie in live action van Ahsoka

  14. #139
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kind is bevallen, euh binnen...


    20201125_164851.jpg
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #140

  16. #141

    Standaard

    Nog niet kunnen kijken, maar van IGN krijgt de aflevering van vandaag een 10! Zin in

    https://www.ign.com/articles/the-man...eview-the-jedi

  17. #142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grace Randolph meldde gisteren dat er de nodige problemen tijdens de productie waren en dat ze er niet van staat te kijken als halverwege het seizoen opeens de serie opeens een enorme draai gaat maken.
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    Verder geen idee of Randolph het vaker goed heeft.
    Lijkt gelukkig niet uit te komen.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Nog niet kunnen kijken, maar van IGN krijgt de aflevering van vandaag een 10! Zin in

    https://www.ign.com/articles/the-man...eview-the-jedi
    Ik sluit me er 100% bij aan, hier is maar één woord voor, wow. En dan die name drop Thrawn

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kind is bevallen, euh binnen...


    20201125_164851.jpg
    Hey Claudio, vet man. Waar had je deze besteld?
    Ik had 'm gepre-ordered bij Gator, maar daar staat nu uitverkocht helaas
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  20. #145
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bij sideshow zelf. Wel al een behoorlijke tijd terug. Nu het kind geboren is alleen nog een naam verzinnen. Oh wacht...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik sluit me er 100% bij aan, hier is maar één woord voor, wow.
    En visueel ook. Die lightsabers in Dolby Vision: WOW!

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grace Randolph meldde gisteren dat er de nodige problemen tijdens de productie waren en dat ze er niet van staat te kijken als halverwege het seizoen opeens de serie opeens een enorme draai gaat maken.
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    Verder geen idee of Randolph het vaker goed heeft gehad.
    Nou deze geruchten blijken dus echt nergens op te slaan. Weer een 10 bij IGN. Ik ga bijna kijken, weer veel zin in!

    https://www.ign.com/articles/the-man...iew-chapter-14

  23. #148

    Standaard

    Holy f*ck, wat een aflevering, één van de kortere en het begint rustig, maar daarna gaat het helemaal los met connecties terug naar meerdere eerdere afleveringen. Geregisseerd door Robert Rodriguez.

  24. #149

  25. #150

    Standaard

    Chapter 15 was weer een leuke aflevering, de finale gaat een spektakel worden!

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •