Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 175 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Wars: The Mandalorian (Disney+)

    Naast het nieuws over een nieuwe trilogie blijkt er ook een live action TV serie aan te komen, ontwikkeld voor Disney’s aankomende streaming service.

    http://collider.com/star-wars-live-a...v-series-2019/
    Laatst aangepast door tmvde : 24-08-2019 om 13:04

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Dit was toch al langer bekend???

    Anyways: iedereen die de franchise een warm hart toedraagt zou van dit soort overkill niet blij van moeten worden.
    Meerdere TV series
    2 nieuwe filmreeksen
    En dat alles in een paar jaar?

    Star Trek is door dit soort overkill bijna naar de kl*** gegaan.

    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 07-02-2018 om 18:04

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dit was toch al langer bekend???

    Anyways: iedereen die de franchise een warm hart toedraagt zou van dit soort overkill niet blij van moeten worden.
    Meerdere TV series
    2 nieuwe filmreeksen
    En dat alles in een paar jaar?

    Star Trek is door dit soort overkill bijna naar de kl*** gegaan.
    Er was niet bekend dat er meerdere series in ontwikkeling waren.

    Wat mij betreft zou elke jaar een film en één of twee series prima zijn. Zolang ze de juiste schrijvers en regisseurs maar weten in te huren.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    …en zo reageerden diverse ‘fans’ die blijkbaar niks om de kwaliteit geven maar het véél belangrijker vinden dat geen ‘straight white male’ wordt aangenomen.
    Geen idee of het lachwekkend is of gewoon treurig.

    http://variety.com/2018/film/news/st...es-1202721720/

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    …en zo reageerden diverse ‘fans’ die blijkbaar niks om de kwaliteit geven maar het véél belangrijker vinden dat geen ‘straight white male’ wordt aangenomen.
    Geen idee of het lachwekkend is of gewoon treurig.

    http://variety.com/2018/film/news/st...es-1202721720/
    Ik kijk wel eens naar Collider Jedi Council, maar begin echt af te haken door de politieke correctheid daar.
    Neem gewoon de beste mensen aan.

  8. #8

    Standaard

    Met name op Twitter is het echt héél erg.
    Typische is ook dat bij die groep veel ‘fans’ zijn die in de donkere jaren (toen SW niet zo populair was) niks om SW gaven (althans, toen waren ze niet actief) maar nu op de bandwagon gesprongen zijn en ondertussen naar de trouwe fans schreeuwen dat ze geen echte fan zijn.

    Vlak voor de Disney overname (toen er geen films waren maar wel strips, boeken en een animatieserie was) speelden dit soort zaken totaal niet. Nu moet alles (films, boeken, strips etc) PC zijn en is er een zéér vocale groep.

  9. #9

    Standaard

    De helft van het seizoen is al geschreven.... de setting: 7 jaar na ROTJ
    https://www.starwarsawakens.nl/telev...n-jon-favreau/

  10. #10

    Standaard

    De geruchten gingen al dat de Mandalorians er iets mee te maken zouden hebben:

    http://collider.com/star-wars-tv-series-title-synopsis/

  11. #11

    Standaard

    Daar is Disney heel gevoelig voor.
    Neem als voorbeeld maar eens de series van hun op ABC, die staan bol van de PC mbt etniciteit, gender en geaardheid in alle soorten en maten.
    Hun Europa van eeuwen tot meer dan 1000 jaar geleden ziet er opeens heel onrealistisch uit..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    …en zo reageerden diverse ‘fans’ die blijkbaar niks om de kwaliteit geven maar het véél belangrijker vinden dat geen ‘straight white male’ wordt aangenomen.
    Geen idee of het lachwekkend is of gewoon treurig.

    http://variety.com/2018/film/news/st...es-1202721720/
    "A man's got to know his limitations", ...

  12. #12

    Standaard

    Onder andere Taika Waititi (Thor: Ragnarok), Dave Filoni (Clone Wars en Rebels) en Bryce Dallas Howard zullen een aflevering regisseren.

    http://collider.com/star-wars-series...taika-waititi/

    the-mandalorian-600x474.jpg

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Daar is Disney heel gevoelig voor.
    Neem als voorbeeld maar eens de series van hun op ABC, die staan bol van de PC mbt etniciteit, gender en geaardheid in alle soorten en maten.
    Hun Europa van eeuwen tot meer dan 1000 jaar geleden ziet er opeens heel onrealistisch uit..
    Daar heb je 'm weer met zijn PC stokpaardje....hou er toch eens over op. Wat ik al eerder in de Arrow draad postte:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik word er zo moe van als mensen steeds maar weer PC ophalen en gebruiken alsof het altijd maar iets slechts is....
    Denk je dan nooit na waarom het nodig is dat er meer divers gecast wordt? Dat de situatie zoals die voorheen was toch misschien niet klopte?
    Eigenlijk is het al gek dat diverse casting opvalt en niet vanzelfsprekend (de norm) is.

  14. #14

    Standaard

    Tja als ik in een serie zie dat King Arthur opeens een Afrikaan Amerikaan is valt dat toch echt wel op, of dat Supergirl opeens een lesbische affaire heeft ...

    Maar ik heb blijkbaar bij een gevoelige snaar geraakt bij jou, behoor jij tot die groep?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Daar heb je 'm weer met zijn PC stokpaardje....hou er toch eens over op. Wat ik al eerder in de Arrow draad postte:
    "A man's got to know his limitations", ...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eigenlijk is het al gek dat diverse casting opvalt en niet vanzelfsprekend (de norm) is.
    Waarom zou het de norm moeten zijn? Als diversiteit de norm is dan is alles hetzelfde.... waardoor er juist geen diversiteit meer is

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat de situatie zoals die voorheen was toch misschien niet klopte?
    Dan zijn films als Black Panther, de hele Bollywood industrie en alles wat in Azië wordt gemaakt dus ook niet kloppend.
    Raar dat niemand daar wat over zegt
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-10-2018 om 12:37

  16. #16

    Standaard

    Alle regisseurs per aflevering:

    101 Dave Filoni
    102 Rick Famuyiwa
    103 Deborah Chow
    104 Bryce Dallas Howard
    105 Dave Filoni
    106 Rick Famuyiwa
    107 Deborah Chow
    108 Taika Waititi

    https://makingstarwars.net/2018/10/t...-be-directing/

  17. #17
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard




    Eerste afbeelding online.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht


    Eerste afbeelding online.
    Zie post #12

  19. #19
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, niet verder gekeken dan mijn neus lang is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ah, niet verder gekeken dan mijn neus lang is.
    Mijn afbeelding was ook iets kleiner dan die van jou

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Tja als ik in een serie zie dat King Arthur opeens een Afrikaan Amerikaan is valt dat toch echt wel op, of dat Supergirl opeens een lesbische affaire heeft ...

    Maar ik heb blijkbaar bij een gevoelige snaar geraakt bij jou, behoor jij tot die groep?
    Je haalt nu een extreem voorbeeld van King Arthur aan alsof dat dan het bewijs is dat de gedachte achter meer divers casten niet deugt. Nogmaals: focus je nu eens meer op wat die gedachte waarom het blijkbaar nodig is, in plaats van altijd maar die negatieve houding te hebben.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Waarom zou het de norm moeten zijn? Als diversiteit de norm is dan is alles hetzelfde.... waardoor er juist geen diversiteit meer is

    Dan zijn films als Black Panther, de hele Bollywood industrie en alles wat in Azië wordt gemaakt dus ook niet kloppend.
    Raar dat niemand daar wat over zegt
    Als je al niet ziet dat jouw voorbeelden hele andere situaties zijn, dan is dat inderdaad raar . In Aziatische landen zoals India of China is de verdeling van de bevolking toch totaal niet te vergelijken met die van USA. En ik ben wel benieuwd wat er volgens jou niet klopte aan de casting van Black Panther, ik dacht dat het wel redelijk overeenkwam met hoe de situatie in werkelijkheid zou zijn als een land als Wakanda echt bestond.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En ik ben wel benieuwd wat er volgens jou niet klopte aan de casting van Black Panther, ik dacht dat het wel redelijk overeenkwam met hoe de situatie in werkelijkheid zou zijn als een land als Wakanda echt bestond.
    Dat van BP snap ik.... maar raar dat dat van het ene fictieve land (Wakanda) wél geaccepteerd wordt en van het andere (SW universe) niet.
    Dat zeg maar. Kom het dagelijks tegen op Twitter.

    Zoals The Orville (goede serie btw) er mee omging (en Star Trek in het verleden) was top. In SW gebeurd het naar mijn mening op een enorm geforceerde manier en legt men er teveel de nadruk op.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je al niet ziet dat jouw voorbeelden hele andere situaties zijn, dan is dat inderdaad raar . In Aziatische landen zoals India of China is de verdeling van de bevolking toch totaal niet te vergelijken met die van USA.
    Maarre.... de Blaxploitation films dan? Speelden zich af in de USA..... die zijn dan dus ook niet correct.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 05-10-2018 om 16:56

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je haalt nu een extreem voorbeeld van King Arthur aan alsof dat dan het bewijs is dat de gedachte achter meer divers casten niet deugt. Nogmaals: focus je nu eens meer op wat die gedachte waarom het blijkbaar nodig is, in plaats van altijd maar die negatieve houding te hebben.
    .
    Hier sla je de plak dus volledig mis, want jij gaat er van uit dat het nodig is en legt daarmee jou mening op en geeft ander geen ruimte om een ander mening over te hebben.
    Terwijl je wel pretendeert die zelf te hebben.

    Mij gaat het er om dat zaken niet correct worden weergegeven in het opdat moment heersende tijds- en sociale beeld enz.
    Dus bij de Zwarte Ridder gaat het om zijn harnas en niet over iets anders....

    Maar ik begrijp dat het voor jou dus heel normaal is dat als de Amerikanen een film over bv Hitler maken, dat die door een andere etniciteit, gender of geaardheid kan worden gespeeld!
    Dat is namelijk wat ik bedoel met het doorslaan van PC en ik heb geen probleem bij moderne films of serie dat een van bij figuren anders geaard is of wat dan ook enz.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #24

    Standaard

    Werner Herzog, Carl Weathers en Nick Nolte zouden volgens de geruchten gecast zijn. (Weathers zou zelfs gespot zijn op de set)
    Mind=Blown.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Maar ik begrijp dat het voor jou dus heel normaal is dat als de Amerikanen een film over bv Hitler maken, dat die door een andere etniciteit, gender of geaardheid kan worden gespeeld!

    Black Hitler. Hmmm.... misschien een ideetje
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •