Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 175 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    En de cast is bekend
    https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...e-mandalorian/

    Pedro Pascal uit Narcos, Gina Carano uit Deadpool, Giancarlo Esposito uit Breaking Bad, Emily Swallow uit Supernatural, Carl Weathers uit Predator, Omid Abtahi uit American Gods, Werner Herzog uit Grizzly Man en Nick Nolte uit Affliction.

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Voor degenen die de BTS reel van The Mandalorian niet konden zien (via de livestream werd dit niet getoond): https://www.facebook.com/themandalor...9810708460468/

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Voor degenen die de BTS reel van The Mandalorian niet konden zien (via de livestream werd dit niet getoond): https://www.facebook.com/themandalor...9810708460468/
    Smaakt naar meer (en beter te zien )

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Smaakt naar meer (en beter te zien )
    Ik heb net meer beelden gezien. Een trailer die NA het panel werd vertoond (en ook niet via de stream te zien was). Vriend van me is nu daar (en nam het op) en stuurde het door. Je ziet oa Esposito, Herzog......en IG-88

    The Mandalorian >>> Sequel Trilogy
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 14-04-2019 om 19:17

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb net meer beelden gezien. Een trailer die NA het panel werd vertoond (en ook niet via de stream te zien was). Vriend van me is nu daar (en nam het op) en stuurde het door. Je ziet oa Esposito, Herzog......en IG-88

    The Mandalorian >>> Sequel Trilogy
    Ook gezien op YT. Snap niet waarom dit niet in de stream kon.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ook gezien op YT. Snap niet waarom dit niet in de stream kon.
    Marketing. De aanwezigen zien iets exclusiefs en zijn blij.

    Tja, ik had het ook anders gedaan en snap het ook niet. In 2016 deed men overigens hetzelfde met Rogue One op Celebration.

    Hier is iig alles te vinden: trailer, BTS reel, foto's.... https://www.starwarsawakens.nl/nieuw...-en-castfotos/

  8. #33

    Standaard

    Lekkere marketing. Dit moet een seller voor Disney+ worden en dan zijn er alleen slechte kwaliteit video’s te zien

  9. #34

    Standaard

    5 minuten van een aflevering van The Mandalorian; Pascal, Weathers....en Werner Herzog!
    https://www.youtube.com/watch?v=l0dhPm3vbyE

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Lekkere marketing. Dit moet een seller voor Disney+ worden en dan zijn er alleen slechte kwaliteit video’s te zien
    Inderdaad weer een lampje die bedacht heeft dat de live stream uit ging. Echt, zijn de domme mensen achter de marketing van John Carter weer aangenomen bij Disney? Vond de trailer er goed uit zien.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    5 minuten van een aflevering van The Mandalorian; Pascal, Weathers....en Werner Herzog!
    https://www.youtube.com/watch?v=l0dhPm3vbyE
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  12. #37

    Standaard

    In de Mandalorian trailer, fragment en reel zien we een Blurrg, een Rodian, wat Jawa's, een Devaronian, een Twi'lek, een Astromech, Gatekeeper droid, een IG- en een EV-series droid en een GONK.
    Meer original trilogy aliens en droids dan in de hele sequel trilogy bijelkaar (in elke film worden daar de meest maffe nieuwe dingen geïntroduceerd wat een kritiekpunt was). Dit voelt en ziet er weer uit als oldskool SW.

    Kijkend naar de reacties worden deze trailers/filmpjes enorm geprezen net als de trailer van Fallen Order (een computerspel) die zaterdag verscheen. Menig fan vind beide er zelfs beter uitzien dan The Rise of Skywalker en de roep om Filoni ipv Kennedy de zaakjes te laten regelen is nóg sterker geworden.
    Ik ben het met dit alles eens.

  13. #38

    Standaard

    Hier moet ik straks Disney+ voor hebben.Dat kan zelfs de reden gaan worden dat ik doei zeg tegen Disney Blu-ray's

    Laatst aangepast door jeroeni : 15-04-2019 om 10:35

  14. #39
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Mijn wat getemperde Star Wars-gevoel heeft deze dagen wel een flinke schop onder de kont gekregen. Weer genoeg om naar uit te kijken... Hoe, dat zien we dan wel weer...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Vannacht komt de trailer uit op het D23 event wat nu in de VS gaande is.

    Oldskool fans kennen deze loebas: een Blurrg, die voor het eerst sinds 'Battle for Endor' uit 1985 weer in een live action productie te zien zal zijn.
    De Ugnaught ernaast is naar alle waarschijnlijkheid het personage dat Nick Nolte (stem en gezicht) zal spelen.




  17. #42

    Standaard

    https://www.themandalorian.net/news/...ther-d23-news/

    De trailer + breakdown op TheMandalorian.net; welke onderdeel is van StarWars.community (waar ook StarWarsAwakens.nl en StarWarsInterviews.com onder vallen) en we afgelopen week gelanceerd hebben.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 24-08-2019 om 15:01

  18. #43

  19. #44
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heb er wel zin in... (als kleine understatement).
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Ik blijf voorzichtig.
    Eerst zien, dan praten we verder.

    Wel geinig:
    Bill Burr zit in deze serie....en zijn personage maakt gebruik van een bepaald wapen. (een off-hand blaster, iets wat afkomstig is uit het bordspel Imperial Assault waar ik fervent speler van ben)

  22. #47

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Is al te bekijken.
    ik zag het. Korter dan ik had verwacht, 40 minuten.

  25. #50

    Standaard

    Net The Mandolorian gezien. Het kostte wat moeite om 'm in het Engels te kunnen zien (hij speelde af in het Duits) en de ondertiteling viel zo goed als volledig uit beeld, dus ik heb maar zonder gekeken. Het ziet er prachtig uit, maar ik had niet gelijk het Star Wars-gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

    Daarna een stukje van de live action-versie bekeken van Lady and the Tramp. Daar liep de ondertiteling een aantal seconden voor op wat er gezegd werd, dus dat wordt ook kijken zonder.

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •