Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 175 worden weergegeven.
  1. #51
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2019
    Woonplaats
    In de buurt van Tiel

    Standaard

    Ik heb de eerste aflevering zojuist bekeken, het was best goed en ik heb er best van genoten.
    Ervaren bioscoopbezoeker | Vele belevingen ervaren: IMAX, ScreenX, Dolby Cinema (mijn favoriet), Dolby Atmos, 4DX, MX4D, Laser Ultra | Trotse Pathé Unlimited Gold abonnementhouder | Geen 3D persoon, alleen als het moet

  2. #52

    Standaard

    De eerste aflevering smaakt naar meer, Chapter 2 komt gelukkig vrijdag al.

  3. #53

    Standaard

    Lekker eerste deel hoor. Opvallend sterke soundtrack trouwens, echt opvallend.
    Minpuntje was dat onze held zich wel makkelijk liet vloeren door een blurgg, terwijl hij daarvoor en daarna moeiteloos afrekent met zoveel man .
    Maar goed, dat is echt een kleinigheidje hoor, verder genieten hoor. Erg leuk was trouwens Bountydroid .

  4. #54

    Standaard

    Ik wilde net posten dat het enige echt negatieve die afgrijselijke muziek was. Experimenteel geneuzel soms en mijlen verwijderd van de echte Star Wars scores die zo enorm aan de films en animatieseries hebben bijgedragen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik wilde net posten dat het enige echt negatieve die afgrijselijke muziek was. Experimenteel geneuzel soms en mijlen verwijderd van de echte Star Wars scores die zo enorm aan de films en animatieseries hebben bijgedragen.
    Vind het wel bij de sfeer van de serie passen, maar anders dan we gewend zijn van Star Wars is het wel. Muziek van Kevin Kiner was soms toch ook wel behiorlijk anders. Ben wel benieuwd wat je nog meer negatief vindt ("het enige echt negatieve").

  6. #56

    Standaard

    Vooralsnog niks. Het is allesbehalve "The Second Coming" maar goddank geen wokefest om maar iets extreems te noemen en het doet ook geen afbreuk aan de SW lore.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik wilde net posten dat het enige echt negatieve die afgrijselijke muziek was. Experimenteel geneuzel soms en mijlen verwijderd van de echte Star Wars scores die zo enorm aan de films en animatieseries hebben bijgedragen.
    Grappig, dat verschil van mening. Ik vond het juist een verademing en vernieuwend.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Grappig, dat verschil van mening. Ik vond het juist een verademing en vernieuwend.
    Na elke aflevering brengt Disney de muziek digitaal uit:

    https://www.soundtrack.net/news/article/?id=2880

    Hoop tzt ook nog wel op een fysieke release, lees CD.

  9. #59

    Standaard

    Chapter 2, in één woord geniaal en de bounty is zo schattig

    Muziek past ook helemaal bij de serie en stoort me totaal niet.

  10. #60
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vind het ook meer dan geslaagd. De Jawa chase, de vele verwijzingen, Boba Fett op de achtergrond, mini Yoda... Te veel om op te noemen! , maar ook de sfeer is prima, wordt af en toe teruggeworpen naar dat spel met Jango Fett, wat ik aan gort heb gespeeld op de Cube. Een Star Wars/ Western-sfeer. Nu echter een volle week wachten...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Vind het ook meer dan geslaagd. De Jawa chase, de vele verwijzingen, Boba Fett op de achtergrond, mini Yoda... Te veel om op te noemen! , maar ook de sfeer is prima, wordt af en toe teruggeworpen naar dat spel met Jango Fett, wat ik aan gort heb gespeeld op de Cube. Een Star Wars/ Western-sfeer. Nu echter een volle week wachten...
    Dat klinkt goed Claudio.Omdat ik nog even druk in de games zit wacht ik even tot avl 3 met kijken van deze serie.

    Ik raad jou ook die nieuwe Star Wars game aan.

  12. #62
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat klinkt goed Claudio.Omdat ik nog even druk in de games zit wacht ik even tot avl 3 met kijken van deze serie.

    Ik raad jou ook die nieuwe Star Wars game aan.
    Heb ik al - uiteraard. Alleen ben ik helaas niet als eerste aan de beurt met spelen. Maar snel...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #63

    Standaard

    Aflevering 2 had een The Last Crusade gehalte en het is duidelijk dat Favreau een van mijn favoriete SW comics (# 81 uit 1983) gelezen heeft.

    Voor de liefhebbers: het interview dat ik had met Dominic Pace die een bounty hunter in de serie speelt (interview is spoilervrij)
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...bounty-hunter/

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht

    Voor de liefhebbers: het interview dat ik had met Dominic Pace die een bounty hunter in de serie speelt (interview is spoilervrij)
    https://www.starwarsawakens.nl/inter...bounty-hunter/
    Leuk interview. Thx!

  15. #65

    Standaard

    Gisteren eerste aflevering gezien. Moet zeggen dat ik het wel aardig vond, maar niet echt een 'wow'-gevoel had ofzo. Het einde was dan wel weer leuk. Misschien later eens ep. 2 opzetten. Mn vrouw vind SW wel leuk maar hier haakte ze wel op af. Vind het ook wel lastig om steeds naar een hoofdpersoon met ene helm te kijken. Voel toch een soort barrière.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Chapter 2, in één woord geniaal en de bounty is zo schattig

    Muziek past ook helemaal bij de serie en stoort me totaal niet.
    Deel 2 is inderdaad een geweldig vervolg. Sfeer van de serie ben ik erg tevreden over. Hopen dat het niveau zo hoog blijft.

  17. #67

    Standaard

    ik moet zeggen dat ik erg van kan genieten. Was nogal sceptisch van tevoren aangezien het Star Wars universum is waar je op voort gaat borduren.
    Maar ik kijk alweer uit naar de nieuwe episode
    TV: LG OLED65G36LA
    Sound en Beeld: Samsung HW-Q990C


  18. #68

    Standaard

    Tweet Ron Howard:

    Ron Howard


    @RealRonHoward



    ·

    40 m

    We miss you but back here on the #Eastcoast where we are about to watch #TheMandalorian ep 4 you directed daughter, @BryceDHoward
    I’m already reading great comments about it!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik blijf voorzichtig.
    Eerst zien, dan praten we verder.

    Wel geinig:
    Bill Burr zit in deze serie....en zijn personage maakt gebruik van een bepaald wapen. (een off-hand blaster, iets wat afkomstig is uit het bordspel Imperial Assault waar ik fervent speler van ben)
    De offhand blaster uit Imperial Assault, in aflevering 1 een kanon uit ditzelfde spel (de hele shootout was gewoon het spel maar dan liveaction) en vandaag kwam het personage Toro Calican me wel erg bekend voor: zou de Alliance Smuggler uit dit bordspel model hebben gestaan?

  20. #70

    Standaard

    Wow, de aflevering van vandaag en dan die cliffhanger. Plus een link met Episode IX.

  21. #71

    Standaard

    Met een budget wat een fractie is van de saga films een veel beter product afleveren.

    Bewijs dat Abrams (veel Trekkies zullen me gelijk geven) een prutser is en Favreau en Filoni de betere vaklui zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Plus een link met Episode IX.
    Force healing? Is niet nieuw; zat in o.a. KotOR, Legacy of the Force, Medstar en een hele rits andere werken.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 23-12-2019 om 14:51 Reden: hele rare typo.

  22. #72

    Standaard

    Ik hoop dat deze serie ook op BluRay verschijnt! Ik heb hier wel zin in.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Met een budget wat een fractie is van de saga films een veel beter product afleveren.

    Bewijs dat Abrams (veel Trekkies zullen me gelijk geven) een prutser is en Favreau en Filoni de betere vaklui zijn.


    Force healing? Is niet nieuw; zat in o.a. KotOR, Legacy of the Force, Medstar en een hele rits andere werken.
    Die werken zijn allemaal geen canon meer.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Die werken zijn allemaal geen canon meer.
    Star Wars Uprising (wat tot de DisneyCanon behoort) uit 2015 had het ook.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Star Wars Uprising (wat tot de DisneyCanon behoort) uit 2015 had het ook.
    OK, maar dat neemt niet weg dat er nog steeds de link is tussen IX en Mando

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •