Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 175 worden weergegeven.
  1. #101

  2. #102

  3. #103

    Standaard

    Ik las het en kan niet wachten. Vanavond m’n Lego Razor Crest bouwen

  4. #104

    Standaard

    Grace Randolph meldde gisteren dat er de nodige problemen tijdens de productie waren en dat ze er niet van staat te kijken als halverwege het seizoen opeens de serie opeens een enorme draai gaat maken.
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    Verder geen idee of Randolph het vaker goed heeft gehad.

    Overigens toevallig dat Disney vandaag met dit nieuws komt, kort nadat John Boyega een bommetje op ze gooit in een interview met GQ. Afleidingsmaneuvre?
    https://www.gq-magazine.co.uk/cultur...interview-2020
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-09-2020 om 09:34

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grace Randolph meldde gisteren dat er de nodige problemen tijdens de productie waren en dat ze er niet van staat te kijken als halverwege het seizoen opeens de serie opeens een enorme draai gaat maken.
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    Verder geen idee of Randolph het vaker goed heeft gehad.

    Overigens toevallig dat Disney vandaag met dit nieuws komt, kort nadat John Boyega een bommetje op ze gooit in een interview met GQ. Afleidingsmaneuvre?
    https://www.gq-magazine.co.uk/cultur...interview-2020
    Is het nou niet vermoeiend om altijd zo negatief te zijn? En gebruik voortaan even spoiler tags, ook al is het speculatie.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 09-09-2020 om 09:34

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Is het nou niet vermoeiend om altijd zo negatief te zijn?
    Dat vraag ik me in dit geval bij Boyega ook af.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat vraag ik me in dit geval bij Boyega ook af.
    Daar moet ik je wel een klein beetje gelijk geven, begint een beetje door te slaan.

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Fijn, weer elke week een deel kijken met mijn zoon !

    Goed interview met Boyega trouwens.

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Sarcastisch bedoeld?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Sarcastisch bedoeld?
    Nee hoor, het is altijd aardig om meer over de achtergrond en drijfveren van iemand te lezen (en dat heeft niets te maken of je er zelf mee eens bent of niet). Ik wist verder eigenlijk niets van Boyega af.
    En ik vond dat verhaal over die ervaring op die boot wel grappig .

  12. #112

  13. #113

    Standaard

    Niet bepaald 'revealing' ofzo. Deze hadden (muv The Child die men geheim hield) ook van s1 kunnen zijn.

  14. #114

    Standaard

    Tja, Ahsoka of Boba Fett gaan ze nog niet weggeven.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Tja, Ahsoka of Boba Fett gaan ze nog niet weggeven.
    Snap ik. Maar gooi er dan een nieuwe locatie tegenaan of een nietszeggende achtergrond alien.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Grace Randolph meldde gisteren dat er de nodige problemen tijdens de productie waren en dat ze er niet van staat te kijken als halverwege het seizoen opeens de serie opeens een enorme draai gaat maken.
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    Verder geen idee of Randolph het vaker goed heeft gehad.

    Overigens toevallig dat Disney vandaag met dit nieuws komt, kort nadat John Boyega een bommetje op ze gooit in een interview met GQ. Afleidingsmaneuvre?
    https://www.gq-magazine.co.uk/cultur...interview-2020
    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    En gebruik voortaan even spoiler tags, ook al is het speculatie.
    Nu alsnog even erin gezet.

  17. #117

  18. #118

    Standaard

    Pedro Pascal schijnt dit seizoen meer op de set geweest te zijn.

    https://collider.com/the-mandalorian...met-explained/

  19. #119

    Standaard

    Wat een geweldige aflevering, Chapter 9: The Marshal, iets anders kan ik er niet over zeggen. De langste tot nu toe, 54 minuten met recap en credits. Met zelfs een verandering van aspect ratio, ik had het eerst niet eens door, bij mijn 2e keer kijken, maar eens zien waar het precies begint. En dan die tease op het einde van Boba Fett , ik kan niet wachten tot de volgende!

  20. #120

    Standaard

    Ik vond het een nogal saaie aflevering die tegen het einde op een soort van Dune ripoff leek.
    De laatste scene zag ik van mijlenver aankomen.
    Daar waar het er normaal allemaal visueel wel goed uitziet waren die twee gamorreans (waren in de trailers al te zien maar toch maar even spoilertags) van cosplay nivo.

    Voor de liefhebbers: aanstaande zondag wordt deze aflevering besproken in de nederlandse Star Wars podcast


    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 30-10-2020 om 13:34

  21. #121

  22. #122
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Heerlijke aflevering vol met verrassingen en verwijzingen. Jamner dat je weer een week moet wachten...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #123

    Standaard

    Wederom een aflevering waarbij de verveling toesloeg. Die dame op Tatooine is echt van een hoog irritatienivo.
    Het ziet er allemaal schitterend uit maar de verhalen zijn weinig creatief en zielloos.
    Zo enorm jammer.

  24. #124

    Standaard

    Vermakelijke aflevering met wat leuke momenten met The Child, maar niet bijzonder.

  25. #125

    Standaard

    Wat een enorme filler. 0 character development of voortgang van het verhaal. Had hem gewoon op die planeet laten komen met de mando's en dat door laten gaan.
    Die spinnen waren leuk hoor maar verder pff. Verder kreeg The Child aardig wat asshole momentjes, waardoor ze hem eerder als een irritant rotkind laten overkomen als het leuke figuurtje waar iedereen zo gek op is. En leuk dat we mando voor inmiddels als de 6de keer weer een aflevering zijn schip zien repareren en lassen -_- Nee deze had van mij echt overgeslagen mogen worden. Ik wil graag dat het verhaal een beetje doorloopt ipv deze suffe side quests

Pagina 5 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •