Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 175 van 175 worden weergegeven.
  1. #151
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Pff... 8 afleveringen is echt te weinig. Eén aflevering nog en dan een heel jaar wachten!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #152

    Standaard

    The Rescue - in één woord "Wow". Voor de mensen die nog gaan kijken, ook na de aftiteling even doorkijken.
    - In the end the love you take, is equal to the love you make - The Beatles

  3. #153

    Standaard

    Inderdaad geweldig. Seizoen 3 gaat wel heel anders worden, verwacht ik.

    Benieuwd of Book of Boba een nieuwe serie/film is of dat dat het derde seizoen wordt, want daarvan is aangekondigd dat het ook december 2021 verschijnt.

  4. #154

    Standaard

    Kan niet wachten op volgend jaar. Niet alleen zien we Mando, maar ook die andere die we zagen na de aftiteling. Wat een top serie. Veel beter dan Star Trek Picard, die zijn voorganger TNG serie incl TNG films totaal niet respecteert. Mando laat zien hoe een echte sequel - Spin off kan maken. Bij Mando werken heel veel Star Wars fans, bij Picard werken mensen die Star Trek hiet begrijpen. Alleen dat verschil is te merken.

  5. #155

    Standaard

    Alle muziek van seizoen 2 is via de volgende playlists op het YouTube kanaal van Ludwig Göransson te beluisteren:

    https://www.youtube.com/watch?v=wjAP...vCA9gMUaBskQ-Y
    https://www.youtube.com/watch?v=WUyoaOKfHvo&list=OLAK5uy_nW99Zo6ERAQbEQ8Yl U6O8lqSvV8tZq1P0

    Ik blijf hopen dat ze ook op CD worden uitgebracht.
    Laatst aangepast door tmvde : 20-12-2020 om 11:04

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik heb wat geruchten gehoord waarvan er een aannemelijk klinkt (Gina Carano exit)
    ]
    ...en dan is dit gerucht opeens waarheid.

    https://www.hollywoodreporter.com/ne...ia-controversy

    Wat een bedrijf is het geworden zeg....

  7. #157

    Standaard

    Gina Carano speelt een sterke vrouw, wat heel goed past bij feministische Lucasfilm, zolang ze maar geen eigen mening heeft wat afwijkt.
    Laat staan dat je het uit en niet op eisen van een bepaalde groep ingaat.

    https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/gina-carano-is-niet-langer-onderdeel-van-star-wars/

    Dubbele standaard wordt er op nagehouden. Een nieuwe periode van McCarthyism is ingegaan.

    Pedro Pascal, who plays the Mandalorian on Disney Plus, was not fired for this post on Instagram comparing Trump supporters to Nazis and Confederates

  8. #158

  9. #159

    Standaard

    Pascal tweette ook nog eens dit: https://i.dailymail.co.uk/1s/2021/02...3058541416.jpg
    (bovendien is de onderste foto ook nog eens 'fake info' aangezien het een foto gemaakt in Palestina betreft)

    Dubbele standaard inderdaad.
    Maar daar wisten we al aangezien auteurs als EK Johnston en J. Ireland en showhost Arielle met hun capriolen wegkwamen. (volgens mij komt dat in die video van crocs ook aan bod)

  10. #160

    Standaard

    het is jammer voor de serie dat ze ontslagen is maar het is natuurlijk volkomen terecht ,ervan uitgaande wat ze heeft gezegd over de Joden ook daadwerkelijk gezegd is,

    quote:

    "Joden niet door nazi's, maar door hun buren op straat werden mishandeld". "Zelfs door kinderen. Omdat de geschiedschrijving is aangepast, beseffen de meeste mensen niet dat de nazi's duizenden Joden alleen maar konden oppakken omdat de regering ervoor zorgde dat hun buren hen gingen haten, enkel en alleen omdat ze Joods waren. Ik zie niet waarin dat verschilt van iemand haten om zijn politieke opvattingen."

    Hoe dom kan je zijn , zou ze weten dat er 6 miljoen Joden zijn vermoord ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Hoe dom kan je zijn , zou ze weten dat er 6 miljoen Joden zijn vermoord ?
    Omdat niet iedereen de context van haar controversiele bericht heeft begrepen, heeft Gina Carano uitleg gegeven wat ze precies bedoelde.
    https://www.ad.nl/show/gina-carano-w...ing~ac8b27619/

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Omdat niet iedereen de context van haar controversiele bericht heeft begrepen, heeft Gina Carano uitleg gegeven wat ze precies bedoelde.
    https://www.ad.nl/show/gina-carano-w...ing~ac8b27619/
    "de overheid ervoor zorgde dat Joden eerst door hun buren gehaat werden, voordat de nazi’s eraan te pas kwamen" ; zou ze weten dat "de overheid" en de Nazi's een en dezelfde zijn.?

    Ik had ook begrepen dat ze niet geloofd in de Corona crisis en dat er fraude was gepleegd tijdens de afgelopen verkiezing... Het is blijkbaar mode, Trump, Baudet, Willem Engel, 5G masten in de fik steken, waar gaat het heen...

    Deze week seizoen 2 afgerond en dat smaakt naar meer; de docu serie over de serie is ook heel informatief
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  13. #163

  14. #164

  15. #165

    Standaard

    Teaser voor seizoen 3, hyped!


  16. #166

    Standaard

    De eerste 2 afleveringen van deze Star Wars serie gezien, en vond deze serie niks aan.
    Na twee afleveringen ben ik ook gestopt met kijken.De serie is traag en langdraderig en weinig actie.
    De Star Wars films vind ik wel leuk om te kijken maar al die series hoeft niet zo nodig.(Maar dat is mijn mening)

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SWAT*66 Bekijk bericht
    De eerste 2 afleveringen van deze Star Wars serie gezien, en vond deze serie niks aan.
    Na twee afleveringen ben ik ook gestopt met kijken.De serie is traag en langdraderig en weinig actie.
    De Star Wars films vind ik wel leuk om te kijken maar al die series hoeft niet zo nodig.(Maar dat is mijn mening)
    De serie wordt echt beter. De eerste paar afleveringen gebeurt er inderdaad weinig en moeten veel personages worden geïntroduceerd.
    Later gaat er echt meer gebeuren en komt er ook meer actie. Ik vind de Star Wars spin offs best aardig. Book of Boba Fett niet gezien maar ben nu bezig met Andor en die vind ik ook best prima. Ze kijken lekker weg.

  18. #168

    Standaard

    Hier word ik toch ook wel weer heel enthousiast van! Twee topseries met Pedro Pascal in de hoofdrol in maart


  19. #169

    Standaard

    De verrassing is er een beetje af, maar ik vond het wel weer een vermakelijk seizoen.

    Nu een paar maanden wachten op Ahsoka en in mei nog een nieuw seizoen Visions.

  20. #170

    Standaard

    Seizoen afgelopen? Dan kan ik straks beginnen .
    Hoewel het plan is om eerst Discovery opnieuw te kijken, aangezien de herkijk van Picard zo goed bevallen was.

  21. #171

    Standaard

    Yup, vandaag was de finale.

  22. #172

    Standaard

    Vandaag de finale gezien en het was weer een leuk seizoen. Niet alles was even sterk uitgewerkt maar toch weer een leuk avontuur voor Mando en Grogu.

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vandaag de finale gezien en het was weer een leuk seizoen. Niet alles was even sterk uitgewerkt maar toch weer een leuk avontuur voor Mando en Grogu.
    Din Grogu

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Din Grogu

  25. #175

    Standaard

    Het 3e seizoen had ik nog op de digitale plank liggen. Binnen 2 dagen gekeken, mooi seizoen hoor. Katee Sackhoff is geweldig en steelt wat mij betreft de show. Ontwikkeling van Grogu bevalt ook prima. Er is meer dan genoeg te genieten in dit seizoen.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •