Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Persoonlijk vond ik ze overigens ook niet om door te komen, en ik ben een echte lezer.
    Ik heb die boeken nog gelezen toe LotR nog niet hip was. Ik was 18.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb die boeken nog gelezen toe LotR nog niet hip was. Ik was 18.
    Nou in de jaren ‘60 zijn de boeken hip geworden door de hippiegeneratie natuurlijk, maar neem aan dat je bedoelt voordat de films er waren. Dat gold voor mij ook in mijn tienerjaren maar niet mijn ding dus.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb die boeken nog gelezen toe LotR nog niet hip was. Ik was 18.
    Idem, voor mij ook de start van het lezen van fantasyboeken.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Maar niet als ze 50 jaar dood is. Dat is wel een verschil. Het zal ook vast gaan gebeuren als die franchise populair blijft na haar dood. Uiteindelijk maken de nabestaanden de rechten beschikbaar voor een mooi bedrag.

    En gedoe om rechten speelde ook bij James Bond, films buiten de reeks en remakes daarvan etc. Maar wat ik zeg, voor de boekenfans is het allemaal heiligschennis. Alleen is het percentage kijkers van LotR en RoP dat de boeken van Tolkien heeft gelezen verwaarloosbaar uiteraard. Helemaal in deze tijd van ontlezing. Persoonlijk vond ik ze overigens ook niet om door te komen, en ik ben een echte lezer.
    Ik ben van mening dat in zulke gevallen met moet zeggen: "het is mooi geweest" en het IP moet laten voor wat het is. Goddank heeft na de dood van Hergé niemand de Kuifje stripreeks overgenomen. Zo kan het ook.

    Ik heb dat overigens ook met bands die maar doorgaan terwijl het niet meer de échte originele band is. Queen is een mooi voorbeeld. Na de dood van Freddy Mercury (en het vertrek van John Deacon) was het gewoon klaar. Led Zeppelin deed hetzelfde als Kuifje: die hielden gewoon op.

    Maar we dwalen af.... inderdaad; het gros van de RoP kijkers zijn de casuals. Die boeit het allemaal niet, streamen de serie en dat was het dan weer.

    Overigens ben ik geen echte lezer en vond LotR het enige boek waar ik goed doorheen kon komen.... (las het in 1991 voor het eerst)

  5. #55

    Standaard

    S1 was kort, maar 8 afleveringen. Sommige scenes zijn wat te langdradig, maar al bij al leuk om te zien. Benieuwd naar S2.

  6. #56

    Standaard

    Na het hele seizoen te hebben gekeken, moet ik zeggen dat het na een heel aardig begin toch wel tegengevallen is. De spanning ebde weg, de personages/acteurs waren niet aansprekend genoeg (met Arondir, Nori voorop) en op een of andere manier was het gewoon niet bijzonder. Het was ook zo braaf allemaal en zo weinig verrassend. Ik zal het volgende seizoen nog wel beginnen, maar dan hoop ik wel op wat verbeteringen.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •