De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (2018)

    De titel is bekend voor het tweede deel. Benieuwd wat het wordt. Nog iets minder dan een jaartje wachten.

    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De titel is bekend voor het tweede deel. Benieuwd wat het wordt. Nog iets minder dan een jaartje wachten.
    Ik had ook een teaser trailer verwacht!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik had ook een teaser trailer verwacht!
    Ik denk dat we die pas volgende maand kunnen verwachten zo rond midden december.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik denk dat we die pas volgende maand kunnen verwachten zo rond midden december.
    Wel een castfoto:


  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Vannacht bekeken. Mooie film, maar ik vond in Hoogeveen in de XD zaal beeldkwaliteit tegenvallen. Vrij donker beeld en gemis aan scherpte. Binnenkort herkijkbeurt in Steenwijk. Kijken wat daar de beeldkwaliteit is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  7. #7

    Standaard

    in de Dolby Cinema in Hilversum gezien.

    Helaas ging ook dit kees de toegangsdeur naar de zaal niet dicht. 3x op een rij voorstellingen.
    Uiterwaard geklaagd, maar ja Nederland en serieuze service of reactie kop klachten bestaat niet tenzij je bij een bij een .... acht laat maar.
    "A man's got to know his limitations", ...

  8. #8

    Standaard

    Ik zou mijn geld terugeisen. Voor een Dolby Cinema PLF voorstelling verwacht je toch het beste van het beste en daar betaal je ook voor.

    Ik vond in de tijd van JT Bioscoop de Dolby Cinema in Hilversum veel beter was op het gebied van service.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    in de Dolby Cinema in Hilversum gezien.

    Helaas ging ook dit kees de toegangsdeur naar de zaal niet dicht. 3x op een rij voorstellingen.
    Uiterwaard geklaagd, maar ja Nederland en serieuze service of reactie kop klachten bestaat niet tenzij je bij een bij een .... acht laat maar.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •