De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toekomstige releases

    Omdat de Nederlandse blu-ray releaselijst omgedoopt is tot een lijst met alleen officiële informatie leek het mij handig om een topic te hebben waar onofficiële informatie over (eventueel internationale) releases gepost en besproken kan worden. Zo blijft de officiële lijst hier schoon van en kunnen releases wel al besproken worden voordat een Nederlandse distributeur een officiële aankondiging heeft gedaan.
    The future is Blu

  2. #2

    Standaard

    @ Juvefan
    Ik wil anders gerust een topic openen met daarin een onofficiële release lijst. (Misschien ook met info over dvd only releases bij ons die wel beschikbaar zich op blu-ray in het buitenland met ned subs)
    Zomaar wat posten onder elkaar dan gaat de info van iedereen uiteindelijk ook maar verloren als er geen overzicht wordt bewaard in de eerste post. Aangezien ik jouw eerste post niet kan bewerken zou je het erg vinden als ik een nieuw topic start waarin iedereen mag bijdragen mits bronvermelding?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Ik ben geïnteresseerd. Ook die info over die buitenlandse releases vind ik interessant

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    @ Juvefan
    Ik wil anders gerust een topic openen met daarin een onofficiële release lijst. (Misschien ook met info over dvd only releases bij ons die wel beschikbaar zich op blu-ray in het buitenland met ned subs)
    Zomaar wat posten onder elkaar dan gaat de info van iedereen uiteindelijk ook maar verloren als er geen overzicht wordt bewaard in de eerste post. Aangezien ik jouw eerste post niet kan bewerken zou je het erg vinden als ik een nieuw topic start waarin iedereen mag bijdragen mits bronvermelding?
    Helemaal goed. Je hebt het ook al lang gedaan zie ik Succes ermee, want ik denk dat in die lijst redelijk wat werk gaat zitten.
    The future is Blu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •