Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 42 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De Onofficiële Benelux Release Lijst (4K UHD, BD, DVD)

    Deze release lijst geldig voor de Benelux bevat zowel releasedata onder voorbehoud als officiële releasedata.
    Deze lijst bestaat vooral uit UHD en BD releases maar ook dvd only releases worden vermeld.
    Vrije input over eender welke releases mag van iedereen, mits eender welke bronvermelding.

    Wil je enkel een lijst zien met officiële releasedata dan kan je beroep doen op het vertrouwende topic:
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...-Release-Lijst

    Legende kleuren:
    Zwart: Releasedatum is officieël
    ORANJE: Releasedatum is hoogstwaarschijnlijk van toepassing
    PAARS: Releasedatum is onder voorbehoud, grote kans dat deze nog wijzigt of gecanceld wordt.
    Hou uiteraard rekening met het feit dat elke releasedatum kan wijzigen, ook officiële.


    December 2017:


    Week 49: (04/12 > 10/12)
    15-12 Beyond the Skyline

    Week 50: (11/12 > 17/12)
    15-12 Armed Response
    15-12 The Crucifixion
    15-12 Blind

    Week 51: (18/12 > 24/12)
    18-12 Batman Begins UHD
    18-12 The Dark Knight UHD
    18-12 The Dark Knight UHD
    18-12 The Prestige UHD
    18-12 Inception UHD
    18-12 Interstellar UHD
    18-12 Nolan 4K UHD Boxset
    20-12 My Cousin Rachel

    Week 52: (25/12 > 31/12)
    29-12 Gomorra - Seizoen 3

    - - -
    Verschijnt enkel op dvd in DECEMBER 2017:
    06-12 Band Aid
    06-12 Paris Can Wait
    06-12 Crash Pad
    06-12 Sleight
    06-12 Paris Can Wait
    06-12 Grace & Frankie: Seizoen 2
    06-12 Power: Seizoen 2 (Blu-ray beschikbaar in DE met ned subs - Release: 07/12/2017)
    07-12 Road Games
    08-12 Rodin
    13-12 Trolls: Holiday Special

    15-12 Una
    19-12 Tabula Rasa
    22-12 Riding Upon The Storn: Seizoen 1

    - - - - - -

    Januari 2018:

    Week 02: (8/01 > 14/01)
    11-01 Aftermath

    Week 03: (15/01 > 21/01)
    17-01 Notorious
    19-01 Kidnap

    Week 04: (22/01 > 28/01)
    23-01 Wind River
    24-01 IT: Chapter One (2017)
    24-01 IT: Chapter One UHD (2017)
    24-01 Orange is the New Black: Seizoen 4
    26-01 Valentine's Again
    26-01 Wakefield

    Week 05: (29/01 > 04/02)
    31-01 De Kleine Vampier - (2D + 3D)

    - - -
    Verschijnt enkel op dvd in JANUARI 2018:
    08-01 Lazy Eye
    09-01 The Originals - Seizoen 4
    15-01 Indivisibili17-01 Brawl in Cellblock 99 (Blu-ray beschikbaar in UK met ned subs - Release: 26/12/16)
    17-01 The Little Hours
    17-01 Power: Seizoen 3
    17-01 Tulipani

    17-01 Tulip Fever
    23-01 HhhH - The Man with the Iron Heart
    16-01 Maudi
    17-01 Aquarius

    24-01 Supergirl: Seizoen 2 (voorlopig enkel op dvd aangekondigd, UK uitgave bevat ned subs)
    24-01 Shooter: Seizoen 1
    30-01 The Limehouse Gollem
    - - - - - -

    Februari 2018:

    Week 05: (29/02 > 04/02)
    02-02 Le Fidèle
    02-02 Bella Donna's

    Week 07: (12/02 > 18/02)
    14-02 Blade Runner 2049 (Ook in steelbook met bonus disc)
    14-02 Blade Runner 2049 3D
    14-02 Blade Runner 2049 UHD
    14-02 Blade Runner 2049 Limited Gun Edition (UHD + Blu-ray)
    14-02 All Saints
    14-02 Groundhog Day UHD

    Week 08: (12/02 > 18/02)
    21-02 The Mountain Between Us UHD
    21-02 Detroit
    23-02 Dummie De Mummie 3
    23-02 Dummie De Mummie 1-3
    23-02 Cargo

    - - -
    Verschijnt enkel op dvd in FEBRUARI 2018:
    01-02 Norskov - Seizoen 2
    02-02 120 BPM
    14-02 Tschick

    14-02 November Criminals
    21-02 Alleen Eline

    - - - - - -

    Maart 2018:

    Week 09: (26/02 > 04/03)
    02-03 The Foreigner

    Week 10: (05/03 > 11/03)
    07-03 Thor: Ragnarok
    07-03 Thor: Ragnarok 3D
    09-03 Weg Van Jou
    09-03 Leatherface

    Week 11: (12/03 > 18/03)

    14-03 Murder on the Orient Express
    14-03 Murder on the Orient Express UHD

    Week 12: (19/03 > 25/03)
    23-03 Het Tweede Gelaat

    Week 13: (26/03 > 01/04)
    26-03 Suburbicon

    - - -
    Verschijnt enkel op dvd in MAART 2018:
    02-03 Vele Hemels (Boven De Zevende)
    30-03 Loving Vincent

    - - - - - -

    April 2018:

    Week 14: (02/04 > 08/04)

    04-04 Battle of the Sexes
    06-04 6 Below

    - - -
    Verschijnt enkel op dvd in April 2018:
    14-04 Heartstone
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 23-11-2017 om 11:12
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  2. #2

    Standaard

    Ik wil even deze lijst toelichten.
    Bovenaan vind je de kleuren legende.

    Zwart: Releasedatum is officieël
    ORANJE: Releasedatum is hoogstwaarschijnlijk van toepassing
    PAARS: Releasedatum is onder voorbehoud, grote kans dat deze nog wijzigt of gecanceld wordt.


    Iedereen mag info of vragen posten in dit topic. Als je een release datum hebt die nog niet in de lijst staat plaats dan even je bron erbij. Dit kan van webshops, persberichten, distributeurs enzovoort....zijn.
    Ik vind het persoonlijk ook interessant om per maand te vermelden welke titels enkel een dvd release krijgen bij ons... Aangezien blu-ray nog steeds niet ingebakken is in de Benelux en daar vaak interessante titels tussen zitten die uit de ‘’blu-ray boot’’. Ook hiervoor mag je info posten.
    Ik plaats (indien ik redelijk zeker ben) erbij of er een alternatief bestaat met ned subs. Ik plaats er niet bij of er ergens anders een blu-ray beschikbaar is zonder nederlandse subs. Daar hebben we een ander topic voor.

    De lijst ziet er misschien een beetje druk, lang en als een kleurboek uit maar eens je deze opzet gewend bent dan lijkt deze me duidelijk genoeg. Ik vind het jammer dat er 2 lijsten naast elkaar moeten bestaan. Persoonlijk lijkt mij deze opzet een stuk interessanter dan enkel een lijst met enkel officiële data maar goed het is nu zo beslist. Ik probeer de lijst nog wat meer op punt te zetten deze week. Als jullie tevreden zijn met deze opzet van deze lijst wil ik deze gerust onderhouden.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 20:49
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #3

    Standaard

    Misschien handig als de moderatoren deze lijst bovenaan het subforum vastzetten, onder de andere lijst. Dan staan ze bij elkaar, want anders moet je deze wellicht gaan zoeken.

  4. #4

    Standaard

    Tsja, dit is inderdaad de lijst die ik dan voor ogen heb en die ik ga volgen, hoe zeer ik het vele werk van Wedlock van al die jaren wel waardeer. Voor mij is de releaselijst dan compleet.

    En hoe mooi het initiatief van WaymannDirector ook is, ergens vind ik het jammer dat deze stap nodig is, juist omdat dit de lijst is die Wedlock al die jaren onderhouden heeft en zo waardevol was.

    Nog 1 tip voor WaymannDirector: misschien kun je officiele releases zwart laten i.p.v. groen, dat oogt al veel rustiger?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Tsja, dit is inderdaad de lijst die ik dan voor ogen heb en die ik ga volgen, hoe zeer ik het vele werk van Wedlock van al die jaren wel waardeer. Voor mij is de releaselijst dan compleet.

    En hoe mooi het initiatief van WaymannDirector ook is, ergens vind ik het jammer dat deze stap nodig is, juist omdat dit de lijst is die Wedlock al die jaren onderhouden heeft en zo waardevol was.

    Nog 1 tip voor WaymannDirector: misschien kun je officiele releases zwart laten i.p.v. groen, dat oogt al veel rustiger?
    Ja dat groen ging ik al veranderen naar zwart dat groen was nu eventjes makkelijk om de lijst op te stellen.

    En ja dat bedoel ik, het is jammer dat ik deze lijst moet maken tegenover Wedlock die altijd prima werk levert maar de lijst zoals die daar nu is geworden lijkt me niet echt interessant. Allesoverfilm.nl had beter eens besproken met forumleden wat men verwacht van dit toch wel belangrijke topic.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #6

    Standaard

    Prima dat je de lijst nu gemaakt hebt maar nu voel ik mij eigen ook een beetje gepakt want je plaatst ook de officiele datums en dan kan ik net zo goed stoppen met de lijst......
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    maar nu voel ik mij eigen ook een beetje gepakt want je plaatst ook de officiele datums en dan kan ik net zo goed stoppen met de lijst......
    Ja kijk dàt bedoel ik nu juist. Daarom dat ik het vervelend vind om deze lijst te maken tegenover jou. Maar officiele data uit te lijst vermijden lijkt me nodeloos ingewikkeld voor iedereen en het overzicht raakt dan zoek. Ik vind het jammer dat jouw lijst niet op deze manier kan verder gaan want hier zie ik meer toekomst in. Als jij én de crew van allesoverfilm.nl willen dat de officiële data verdwijnt uit deze lijst dan wil ik dat doen. Maar eerlijk? Dat lijkt me niet echt praktisch en voor iedereen nodeloos ingewikkeld.

    Ik wacht even af wat de response is op deze opzet van de releaselijst. Gezien de populariteit van het onderwerp lijkt het me interessant om te horen wat anderen ervan denken. Ik heb nu ook snel iets samengesteld om duidelijk te maken met hoe ik graag de lijst zou zien. Ik zou ook liever samenwerken aan 1 lijst...
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 21:04
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  8. #8

    Standaard

    Met alle respect WaymanDirector, maar wat je nu doet vind ik behoorlijk respectloos naar Wedlock. Want nu maak je schaamteloos gebruik van zijn harde werk. Het lijkt mij netjes als je, zoals je bovenaan verwijst naar het 'officiële topic' van Wedlock en verder zijn gegevens niet kopieert naar je eigen topic.
    Dan kan iedereen zelf uitmaken waar hij of zij z'n voorkeur aan geeft. Twee topics naast elkaar kan best; eentje met officiële releases en een met "mogelijke releasedata".

    Ik vertrouw erop dat je dit zelf keurig afhandelt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Dat het enigszins respectloos is klopt en zal dan ook de officiele data verwijderen. Maar eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om een halve lijst te onderhouden terwijl dit allemaal in 1 topic kan. Dan laat ik liever meteen een slotje op dit topic plaatsen. Ik begrijp dat het veel werk is maar misschien moet er maar eens een echte webpagina gemaakt worden op de site met een duidelijk overzicht waar verschillende mensen aan werken. Gezien de populariteit van het topic lijkt me dit geen dwaas idee.

    Ik vind het dan ook weer respectloos dat er snel snel beslist is zonder vraag naar input van forumleden zelf over een geliefd topic. Er wordt wel input verwacht zonder ernaar te vragen maar er wordt dan ook zelden iets mee gedaan. Ik voel me ook een klein beetje aan de kant gezet alsof ik een irrelevante spammer ben die lukraak met release info loopt te strooien. Met deze lijst wilde ik aantonen hoe het anders kan om de waarde van de lijst te behouden. Iets wat in mijn ogen nu omgekeerd gebeurt. Ik wil niemand een hak zetten maar mijn commentaar werd telkens afgewimpeld, de crew beslist en daarmee uit. Ik weet niet of ik de enige ben die er zo over denkt. Maar zo laat ik de site dan liever voor wat het is.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 22:09
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Dat het enigszins respectloos is klopt en zal dan ook de officiele data verwijderen. Maar eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om een halve lijst te onderhouden terwijl dit allemaal in 1 topic kan. Dan laat ik liever meteen een slotje op dit topic plaatsen.
    Je hoeft niets meer te onderhouden, want de officiële data haal je 1 op 1 van Wedlock, dus wat je zelf bij moet houden verandert niet.

    Ik begrijp dat het veel werk is maar misschien moet er maar eens een echte webpagina gemaakt worden op de site met een duidelijk overzicht waar verschillende mensen aan werken. Gezien de populariteit van het topic lijkt me dit geen dwaas idee.
    Hoe bedoel je dat? Want daar staan we best voor open. We hebben al deze pagina.
    Ik vind het dan ook weer respectloos dat er snel snel beslist is zonder vraag naar input van forumleden zelf over een geliefd topic. Er wordt wel input verwacht zonder ernaar te vragen maar er wordt dan ook zelden iets mee gedaan. Met deze lijst wilde ik aantonen hoe het anders kan om de waarde van de lijst te behouden. Iets wat in mijn ogen nu omgekeerd gebeurt. Ik wil niemand een hak zetten maar mijn commentaar werd telkens afgewimpeld, de crew beslist en daarmee uit.
    Het gaat niet om over welk topic geliefd is of niet, het gaat er om op welke manier je die informatie vergaart. Ik kan ook de beste nieuwswebsite creëren door alles bij elkaar te jatten. Wordt ie vast heel populair. Maar dan heb ik binnen no time tig claims aan m'n broek hangen. Nu geloof ik niet dat Wedlock direct met een claim zal komen, maar zonder zijn input zou je de lijst zoals jij 'm zou wilt niet kunnen maken. Dus iets meer overleg en respect is dan zeer welkom.
    En als "de crew beslist en daarmee uit" van toepassing zou zijn, dan zou je topic al op slot zijn gegooid. Maar we laten het graag aan jullie over.
    Als jij en Wedlock eens om de (virtuele) tafel zouden gaan zitten en met elkaar in overleg gaan, dan is er misschien veel meer mogelijk dan wat je nu denkt.
    En daarbij zouden we jullie best willen faciliteren.

    Overigens, je bent er wel heel vroeg bij met de releases
    December 2018
    Wat ik overigens een echte toevoeging aan jouw lijst vind is dat je DVD-releases niet vergeet. Op dit forum denken we vaak alleen nog maar in 'Blu' of '4k', maar er zijn nog steeds heel veel mensen die alleen maar DVD kijken (en als zodanig worden er nog steeds releases alleen maar op DVD uitgebracht).
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 21-11-2017 om 22:22
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #11

    Standaard

    Ik heb het gevoel al een hele tijd in een vicieuze pingpong discussie te zitten de laatste weken omtrent dit onderwerp en het begin het me wat vermoeiend te worden. Ik heb er om privé redenen ook de energie niet meer voor want uiteindelijk is het maar een hobby en niet het einde van de wereld.

    Het is duidelijk dat de redactie van de site en Wedlock niet achter dit topic staan en ik begrijp de redenen hiervoor. Ook ik vind 2 lijsten met dezelfde info onnodig en geen goed idee en zal deze dan ook niet verder zetten. Een halve lijst met enkel onofficiële data daar sta ik niet achter. Misschien iemand anders wel maar ik ga die niet onderhouden, ik hoop dat men ook dit begrijpt. Ben van plan om ook wat afstand te nemen van de site voor even, ik heb me de laatste tijd wat teveel met m’n ogen gerold. Misschien dat ik nog wat vertoef in het ‘’BD gekocht’’ topic maar daar hou ik het voorlopig bij vanaf nu.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 21-11-2017 om 22:46
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #12

    Standaard

    Is de optie die ik in het ander topic dan iets?
    Wedlock houdt in de beginpost van het originele topic de officiële releaselijst bij, en in dezelfde beginpost houdt WaymannDirector de onofficiële releases bij.

    Minder werk voor beide forummers en een hoop mensen blij.

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is de optie die ik in het ander topic dan iets?
    Wedlock houdt in de beginpost van het originele topic de officiële releaselijst bij, en in dezelfde beginpost houdt WaymannDirector de onofficiële releases bij.

    Minder werk voor beide forummers en een hoop mensen blij.
    Zoiets had ik ook in gedachten en dat bedoel ik ook met "En daarbij zouden we jullie best willen faciliteren."
    Dat gaat namelijk niet zomaar, je kunt niet iemands anders post bewerken, daar moet wat voor geregeld worden.
    Dus moeten beide personen hier voor open staan, anders werkt het niet.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #15

    Standaard

    Twin Peaks Seizoen 3 Blu-ray & DVD: nu bij bol aankondiging voor 24 januari 2018

    Iemand enig idee of "Tueurs" een fysieke release krijgt.

    Binnenkort ook downloads meetellen? Lumièreseries zou binnenkort ook fullhd-downloads aanbieden, terwijl meeste series enkel nog op dvd verschijnen (Monster, Hassel,...) [Streaming is nu al mogelijk met o.a. Chromecast Ultra]

  16. #16

    Standaard

    Top, deze lijst
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    In Duitsland heeft Warner de Nolan 4K's officieel aangekondigd voor 4 januari. ik verwacht ze hier dan ook niet eerder.

    Bron:
    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-ne...im-januar-2018
    The future is Blu

  18. #18

    Standaard

    En hartelijk dank voor het verpesten van het originele Release lijst Topic !!!!!!!

    Als JIJ (WaymannDirector) beter overlegd had met Wedlock waren de problemen nooit ontstaan .

    Nu wordt het officiele topic niet meer geupdate, en jij vindt het teveel moeite en kunt niet meer tegen de kritiek.
    Laatst aangepast door TifKag : 27-11-2017 om 16:33

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En hartelijk dank voor het verpesten van het originele Release lijst Topic !!!!!!!

    Als JIJ beter overlegd had met Wedlock waren de problemen nooit ontstaan .
    Met alle respect maar waarom is dit mijn schuld ?

    Kan iemand van de crew trouwens dit topic op slot doen... Ik heb dit topic niet eens willen maken in de eerste plaats.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Kan iemand van de crew trouwens dit topic op slot doen... Ik heb dit topic niet eens willen maken in de eerste plaats.
    We laten het nog even open. Mogelijk is dit binnenkort het enige topic met een release overzicht.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En hartelijk dank voor het verpesten van het originele Release lijst Topic !!!!!!! en jij vindt het teveel moeite en kunt niet meer tegen de kritiek.
    Ik heb toch nooit gezegd dat ik dit teveel moeite vindt... ?? En die kritiek eerlijk gezegd weet ik niet meer wat iedereen hier van me vindt maar ik heb eerder het gevoel dat ik precies bij niemand meer in de bovenste schuif lig. Ik heb Wedlock een PM gestuurd enkele dagen geleden tot dialoog. Het staat hem vrij te antwoorden. En mij zomaar lopen beschuldigen helpt zal de hele zaak denk ik ook niet voorruit.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik heb het gevoel al een hele tijd in een vicieuze pingpong discussie te zitten de laatste weken omtrent dit onderwerp en het begin het me wat vermoeiend te worden. Ik heb er om privé redenen ook de energie niet meer voor want uiteindelijk is het maar een hobby en niet het einde van de wereld.
    Volgens mij zijn dit je eigen woorden

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Volgens mij zijn dit je eigen woorden
    Ik bedoel daarmee dat ik die discussie moe ben, niet de bijdragen aan het topic.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  24. #24

    Standaard

    Njah, dat is dus wat je ervan krijgt als je het vanzelfsprekend gaat vinden dat iemand kosteloos een hoop werk steekt in iets. Wedlock heeft jaren lang de tijd en moeite genomen om het vorige topic levend te houden. Het is gemakkelijk om commentaar te geven (vermomd als tips), maar als die personen het dan zelf moeten doen, zijn ze het al beu na een week. En jij krijgt nu gewoon evenveel commentaar als Wedlock... Dus het is niet dat je onheus behandeld wordt. Je weet wat ze zeggen: de beste stuurlui staan aan wal.

    Bovendien vind ik het wat hypocriet dat bepaalde forumleden nu wat slijmen in het topic van Wedlock, terwijl ze de afgelopen dagen evenzeer enorm kritiek hebben geuit...

    Met alle respect naar dit forum, maar ik denk dat ze nu ook een heel deel bezoekers/leden zullen verliezen. Een heleboel mensen zagen het topic van Wedlock als voornaamste reden om nog eens op dit forum te komen kijken (en bijgevolg actief te zijn op andere topics). Mij is het ook opgevallen dat het kaartenhuisje ineen is gestort sinds een moderator zich ermee begon te bemoeien...

  25. #25

    Standaard

    Het heeft niet zo veel zin om elkaar de Zwarte Piet door te schuiven (hmmm, eigenaardige uitdrukking in deze tijd van het jaar...).
    Feit is wel dat we nu waarschijnlijk een heel belangrijk topic van het forum kwijt zijn en dat een alternatief ook niet van de grond lijkt te komen.
    Dat is wel iets waarover we ons achter de oren moeten krabben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •