Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 42 van 42 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Jongens, vergeet niet dat WaymannDirector ook actief met goede bedoelingen een bijdrage heeft geprobeerd te leveren. De huidige escalatie van deze situatie is echt niet alleen zijn schuld. Ik miste bij Rogier/Wedlock ook een welwillendheid tot verandering. Het idee van gekleurde onofficiële titels zie ik als een verbetering die niet geaccepteerd werd.

    Een openingspost met een officiële en een onofficiële releaselijst onder elkaar met Wedlock die de officiële bijhoudt en WaymannDirector en onofficiële zou niemand meer moeite kosten en iedereen blij maken. Rogue kwam al met dit idee, maar daar stond Wedlock niet voor open. We zouden dat op zijn minst kunnen proberen zou ik denken, maar nee. Nu hebben we niets.
    The future is Blu

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En hartelijk dank voor het verpesten van het originele Release lijst Topic !!!!!!!

    Als JIJ (WaymannDirector) beter overlegd had met Wedlock waren de problemen nooit ontstaan .

    Nu wordt het officiele topic niet meer geupdate, en jij vindt het teveel moeite en kunt niet meer tegen de kritiek.
    Denk je nou echt dat de situatie zo simpel en kort door de bocht is als je het hier schetst? Doe even kalm met je beschuldigingen.
    The future is Blu

  3. #28

    Standaard

    Dit wil ik even kwijt aan iedereen. Als ik het verkeerd heb verbeter me dan en reageer aub.
    Het geschreven woord zal nooit hetzelfde geinterpreteerd worden als het gesporken woord. Ik denk dat de situatie zoals ze nu is gelopen deels te weiten valt door te weinig communicatie én miscommunicatie van beide kanten de afgelopen weken en dagen. Eerlijk ik voel me al de afgelopen dagen al de hele tijd slecht door de situatie, ik probeer ze te begrijpen en hoe ze uit te hand is kunnen lopen maar niemand lijk de situatie nog te helemaal te begrijpen. Soms heb ik het gevoel dat het allemaal mijn schuld is en dat alleen omdat ik geen voorstander was van het nieuwe format en dat ook liet blijken de afgelopen weken. Als ik hier mensen heb mee beledigd dan spijt me dat. Als mensen vinden dat ik hieraan schuld tref leg me dat dan voor op een respectvolle manier.

    Ik ga nu niet beslissen of ik dergelijk topic wil onderhouden dat is niet gepast noch respectvol tegenover Wedlock. Niets sluit uit dat ik er niet voor zou open staan in de toekomst. Eerst wil ik dat deze situatie is uitgeklaard en wil graag weten waar ik aan toe ben op dit forum en hoe iedereen over me denkt. Als er forumleden zijn die mij door de situatie liever zien vertrekken of me afzijdig hou in dit onderwerp dan is er uiteraard geen motivatie van mijn kant om dergelijk topic te onderhouden.

    Ik hoop van iedereen voor wie dergelijk topic belangrijk is dat men zijn mening geeft over de situatie en mij en hoop dat we er uit geraken.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-11-2017 om 18:10
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  4. #29

    Standaard

    Ik zal nooit zeggen dat er iemand moet vertrekken, maar inderdaad.........het originele topic is voor een hoop leden (inclusief mijzelf) de hoofdreden dat ik hier zeer regelmatig rondkijk.
    Want een andere fatsoenlijke database is er niet.
    En dat dan alleen de officiele releasedata te zien zijn, jammer dan (beter iets dan niets)

    Maar nogmaals.......jij vertrekken, NEE zeker niet. (dat zou een zwaktebod zijn)
    Iedereen maakt wel eens één of meerdere ongelukkige opmerkingen, het probleem is alleen dat die van jou nogal verstrekkende gevolgen hebben.

  5. #30

    Standaard

    Persoonlijk heb ik de behoefte aan een zo overzichtelijk mogelijk overzicht van nieuwe releases. Andere bronnen zijn niet altijd even volledig.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #31

    Standaard

    Pffffff ik ga nog een keer uitleggen hoe het allemaal is gelopen en daarna begin ik er niet meer over.........


    Ik heb het de laatste tijd steeds drukker in mijn persoonlijke leven, zowel op werk als met het ontmoeten van een geweldige man waar ik iets mee probeer op te bouwen.....dat kost tijd waardoor ik de tijdsdruk steeds meer voelde.
    Aanvankelijk wilde ik gelijk stoppen met de lijst was het niet zo dat die lijst mij aan het hart ging.....
    Ben dus gaan nadenken over hoe het wel samen kon en ik dacht dat dat kon door de workload te beperken van de lijst middels officiële releases only wat ervoor zou zorgen dat ik maar eens in de week de lijst hoefde bij te werken.......daar werd ik blij van met die oplossing.
    Dit heb ik ook besproken met de crew omdat hun mijn lijst gebruikte als onderdeel van de site en hun misschien andere ideeën erover hadden, dit bleek niet zo te zijn dus ben ik het gaan doorvoeren.

    Voordat ik het wist waren mensen op hun tenen getrapt , voelde zich gepasseerd en kwamen de wijzende vingers.
    Natuurlijk wist ik dat er mensen niet blij gingen zijn met mijn beslissing maar IK wilde het zo doen om toch actief te blijven met de lijst en dacht een goeie keus te hebben gemaakt.
    Achteraf (en dat is meestal zo nadat er een bepaalde situatie ontstaat) had ik beter gewoon gelijk afscheid kunnen nemen van de lijst, dat is mij aan te rekenen en ik wijs naar niemand anders, ook niet naar Waymann ondanks enkele scherpe opmerkingen van zijn kant.

    Ik heb afgelopen weekend tijdens mijn uitje met mijn nieuwe partner nagedacht en gesproken met hem over hoe ik nu verder moet en de keuze is niet makkelijk geweest geloof me !
    Maar het is het beste zo om gewoon te stoppen met mijn taak van onderhouden van de releaselijst op deze forum.
    In de tijd van 9 jaren is de lijst uitgegroeid tot een populaire topic waar veel mensen iedere dag weer even keken of er iets toegevoegd of gewijzigd was en het was mooi om te lezen hoeveel mensen het waardeerde in bijdragen en/of gesprek , zelfs het medeleven dat ik kreeg in 2009 toen ik zo ziek was is een hele bijzondere ervaring voor mij geweest.

    Aan alles komt een eind en zo ook voor mij en de lijst.......
    Ik hoop dat jullie dat begrijpen en stoppen met deze onnodige discussie en misschien in deze lijst/topic voort zetten waar ik ooit met zoveel passie hier aan gewerkt heb.

    Ik dank jullie allemaal nogmaals voor alle steun in de afgelopen jaren, BEDANKT

    Groeten

    Quint
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #32

    Standaard

    Beste Quint,

    Heel erg jammer dat je stopt, maar ik begrijp je wel.

    Ik wil je hartelijk bedanken voor je tomeloze inzet voor de website, die nu helaas stopt (jouw lijst dan).

    Maar bovenal wil ik je ontzettend veel liefde & geluk toewensen met je nieuwe partner.

    Voor de toekomst wens ik jullie beiden het allerbeste toe.



    Met Vriendelijke Groeten,

    Raymond (DVD Watcher)
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 27-11-2017 om 18:48

  8. #33

    Standaard

    Bedank Wedlock / Quint voor je feedback, ik appercieer je eerlijkheid en begrijp je standpunt. Bij deze wil ik me nogmaals excuseren voor mijn rake opmerkingen en acties, deze waren ondanks goede bedoelingen misschien ondoordacht en kwetsend. Ik wens je het allerbeste en veel geluk met je nieuwe partner! Liefde is nog steeds het belangrijkste in het leven en daar kan geen enkele releaselijst tegenop. ; )

    Aan allen ik stel voor het topic even te laten rusten, de releases voor komende maand en januari liggen zo goed als vast en wie weet kunnen we tegen de jaarwisseling bekijken om voor een doorstart te zorgen van het topic. Het zou jammer zijn om de meerwaarde aan de site die Wedlock heeft opgebouwd de afgelopen 9 jaar zomaar tot zijn einde te laten komen. Maar daar nu meteen over beslissen lijkt me nog niet aan de orde.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 27-11-2017 om 19:26
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  9. #34

    Standaard

    Waymann laat je niet kisten hoor, in mijn ogen heb je alles met de beste intenties gedaan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Waymann laat je niet kisten hoor, in mijn ogen heb je alles met de beste intenties gedaan.
    Dat geloof ik ook.
    Van kwade opzet is hier geen sprake; Waymann was naast Wedlock de grootste leverancier van titels. Heel jammer dat Wedlock ermee ophoudt, maar zijn redenen zijn duidelijk. Als Waymann er zin en tijd in heeft om het straks over te houden, waarom niet?

  11. #36

    Standaard

    Helemaal met Peptalk en Rogue eens!
    The future is Blu

  12. #37

    Standaard

    Zeker mee eens!
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  13. #38

    Standaard

    Wanneer begin je WaymannDirector?

  14. #39

    Standaard

    Zo snel mogelijk aub
    kan niet zonder lijst!!
    Lg oled 65e6v-onkyo rz900 thx-onkyo bdp 809 thx-teufel system 5.2.2 thx.
    Cambridge audio cxuhd dolby vision-audioguest-dedicated ht.

  15. #40

    Standaard

    Nog even geduld. Ik heb zopas het contact met de crew opgestart om de mogelijke toekomst van de lijst te bespreken, niks ligt nog vast.
    Voorlopig kan Wedlock zijn lijst zeker nog soelaas brengen tot het allemaal zover is.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  16. #41

    Standaard

    Hoe het gaat gebeuren, is mij een biet maar ik hoop voor alle fans dat de nalatenschap van Wedlock met veel eer wordt overgenomen en voortgezet. Door wie dan ook. Wedlock, veel succes met je relatie en heel veel succes aan WaymannDirector of wie dan ook die de lijst wil gaan voortzetten. Dan blijven de fans hier niet verstoken van de info waar ze op zitten te wachten.

  17. #42

    Standaard

    Twin Peaks is nu uitgesteld tot 28 maart 2018.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •