De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Baby Driver (Blu-ray)

    Baby Driver (Blu-ray)

    Met Baby achter het stuur weet je dat je een snelle en muzikale rit voor de boeg hebt.

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 24-08-2018 om 14:35

  2. #2

    Standaard

    De eerste helft was slaapverwekkend maar de tweede helft was amusanter. Evengoed een matige film met veel te veel dingen die we allang in andere actiefilms gezien hebben. En o.b.v. de recensies destijds had ik nog wel verwacht dat dit iets origineels zou zijn.

  3. #3

    Standaard

    Heb de film zojuist op Blu-ray gezien, en had daar gezien de vele positieve recensies, iets meer van verwacht. Kon bovendien maar niet wennen aan Jon Hamm in zijn rol als Buddy, maar dat komt waarschijnlijk doordat ik hem verder alleen maar uit "Mad Men" ken. Gelukkig werd dat ruimschoots gecompenseerd door de aanwezigheid van Lily James in deze film
    Liefhebbers van actie, muziek en auto's komen in deze film vol aan hun trekken. Zelf vond ik de muziek niet altijd geweldig. Met name de teringherrie tijdens de actiescènes kon me weinig bekoren. Het beeld zag er prima uit, een dikke acht, en ook het geluid was erg goed. Niets op aan te merken.

    Film: 7,5
    Beeld: 8,5
    Geluid: 8,5
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •